Citat:
Ursprungligen postat av
tiltmeyes
Grnnerud ble dmt, s han snakker ikke om han. Kirkemo har startet et nytt liv, s bittelitt deleggende fortelle at hun er skyldig i overlagt drap.
Sikkert riktig det, men mener fortsatt om du vet noe burde du signalisere det ut p en eller annen mte.
Dette er en sak av allmenn interesse hvor sannheten burde komme frem. Hvem skjt egentlig ?
Den eneste jeg kan tenke meg er helt uskyldig er vel Grnnerud selv om han skaffet vpnene. Tipper han var hodestups forelsket i Kristin og lot seg utnytte.
Det er bare en ting, hva hadde Grnnerud og hente p og ikke fortelle sannheten om han visste det. Det er egentlig det som er ekkelt med denne saken, det kan virke som en eller flere faktisk ikke visste hvem som gjorde det.Plutselig ble alle veldig lovlydig selv om de kunne tjent en formue p og fortelle sannheten. Dette er merkelig, og tyder p at ikke alle vet sannheten.
Men helt rlig, om du vet at det gr rundt et menneske som er ansvarlig for at 3 mennesker ble drept p en bestialsk mte, og aldri ble dmt burde du da ikke p en eller annen mte delegert den infoen videre.
Personlig kunne jeg aldri klart og sitte p slik info, men skjnner selvflgelig at det kan medfre fare for ditt eget liv, men det finnes mange mter tyste p uten at det blir oppdaget.
Jeg hadde ikke hatt samvittighet til la vr og fortelle.