2020-07-03, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Bekräftar du att Paul-Arne-Robert Riddervold-Sundvik varken har gått på kostfack eller vuxenskola eller blåser och målar sina egna glas
Jag tycker att Arne ska respektera andras yrken, och man kan göra det genom att inte sätta sig över andra. Man kallar ju sig inte för advokat, bara för att man skriver ett avtal och ber en advokat att kontrollera avtalet.
Jag tycker inte att Arne är glaskonstnärer om han varken har gått på kostfack eller motsvarande vuxenskola eller är glasblåsare.
Det finns såklart undantag inom konsten, och Arne verkar ganska talangfull faktiskt.

Jag upplever dig som ett troll , hursomhelst så måste jag ge dig kred för ditt evinnerliga tjat om IL s bruk av vin och lugnande tabletter i kombination.. lite lustigt det där , hon berättade ju att hon gjorde just det 🤡😉
Citera
2020-07-03, 12:19
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julia.v
Jag upplever dig som ett troll , hursomhelst så måste jag ge dig kred för ditt evinnerliga tjat om IL s bruk av vin och lugnande tabletter i kombination.. lite lustigt det där , hon berättade ju att hon gjorde just det 🤡😉
70% träffsäkerhet har det nog varit, och jag repeterar så att nykomlingarna inte ska missa godbitarna.
30% helt fel på grund av att två prominenta postare skickade PM i förtroende och menade att dom visste att Isabella skulle dömmas till fängelse på grund av skattebrott, och att dom inte kunde skriva själva på grund av sina yrken. En av dom jobbar både på skatteverket och Danderyds sjukhus och vet således en hel del enligt PM
Du kan aldrig gissa vilka två det var och skulle aldrig misstänka dom. Det var inte Prankeborg, Efternamn08, Luzern, Smartast88, Magictrix, Mangelina eller Ringhals3. Det är två andra som skickar PM som man ska se upp med.
Senast redigerad av qutm 2020-07-03 kl. 12:30.
Citera
2020-07-03, 13:36
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Ni är ju faktiskt helt fixerade och bittra. Sitter i tråden 24/7 och kritiserar ALLT bb gör. Inte så märkligt att ni själva blir ifrågasatta eller?
Vi väntar bara på det där stora isberget som får Titanic att sjunka. Varför? För att hon säger att hon inte kan sjunka.
Vet inte riktigt varför man försöker trycka på att Paul är en ”undervattensfotograf”? Hans riktiga jobb är väl att han driver n livsstilstidning för miljonärer?
Citera
2020-07-03, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
70% träffsäkerhet har det nog varit, och jag repeterar så att nykomlingarna inte ska missa godbitarna.
30% helt fel på grund av att två prominenta postare skickade PM i förtroende och menade att dom visste att Isabella skulle dömmas till fängelse på grund av skattebrott, och att dom inte kunde skriva själva på grund av sina yrken. En av dom jobbar både på skatteverket och Danderyds sjukhus och vet således en hel del enligt PM
Du kan aldrig gissa vilka två det var och skulle aldrig misstänka dom. Det var inte Prankeborg, Efternamn08, Luzern, Smartast88, Magictrix, Mangelina eller Ringhals3. Det är två andra som skickar PM som man ska se upp med.

Hm ok 😊
Upplever ändå att du trollar med dina överdriva upprepningar av oftast irrelevanta saker 🤪
Luzern gör det samma , Isabelle..
Det intressanta är ju ändå att både du och Luzern tjatade hål i huvudet på oss andra om piller , vin , miljardär osv och sedan visade det sig att ni bägge hade rätt .. ( har följt tråden länge , bara inte kommenterat innan ) nu blir jag väldigt nyfiken dock ang dina källor 👻 loquita ?
Citera
2020-07-03, 14:11
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Hm ok 😊
Upplever ändå att du trollar med dina överdriva upprepningar av oftast irrelevanta saker 🤪
Det intressanta är ju ändå att både du och Luzern tjatade hål i huvudet på oss andra om piller , vin , miljardär osv och sedan visade det sig att ni bägge hade rätt .. ( har följt tråden länge , bara inte kommenterat innan ) nu blir jag väldigt nyfiken dock ang dina källor 👻 loquita ?
Jag har ingen aning om vilka qutms källor är, men vi är några stycken som får pm från andra postare. T ex får jag många pm från en flitig postare som säger sig både vara journalist och insider i finansbranschen. Hen påstår alla möjliga stolligheter
qutm har rätt i en del, men om du tittar efter så kommer du att se att hen i stort sett bara sammanställer, upprepar och spetsar till vad andra redan skrivit i tråden i kombination med att hen gör massiva sökningar på nätet. Som nu senast om Paul Sundvik.
Citat:
Ni är ju faktiskt helt fixerade och bittra. Sitter i tråden 24/7 och kritiserar ALLT bb gör. Inte så märkligt att ni själva blir ifrågasatta eller?
Jag medger att Bellsan är mitt guilty pleasure och att jag hänger här lite för mycket periodvis.
Det är väldigt smickrande att du söker igenom tråden efter mina gamla inlägg och kommenterar ett av dem
Faktiskt riktigt kul med alla dessa metanivåer

Citat:
Glaskonstnärer/designers blåser inte sitt glas själva. Det är inte så processen ser ut. Tror du tex att Carolina Gynning står i en hytta och blåser och målar sina fruktansvärda glas själv?
Så vitt jag vet har Paul Sundvik inga produkter i serieproduktion. Du får gärna rätta mig om jag har fel.
Denniz Pop Awardspriset som PS formgivit görs ju av naturliga skäl i en mycket liten upplaga, vilket gör det fullt rimligt att formgivaren själv också stått för tillverkningen av föremålet.

Flera av våra mest intressanta glaskonstnärer kan faktiskt blåsa sitt glas själva och har också gjort det ibland. Här kan nämnas namn som Åsa Jungselius, Ludvig Löfgren och Per B Sundberg. De är alla mycket tekniskt skickliga.
Senast redigerad av DoraF 2020-07-03 kl. 14:27.
Citera
2020-07-03, 14:14
Medlem
Citat:
Hm ok 😊

Jag kan dementera att jag någonsin skickat några PM till någon angående någon kändis överhuvudtaget. Någonsin.

Och angående Isabella Löwengrip så hoppas jag hon är lycklig, det enda jag vill är att slippa se uthängningar av privatpersoner och annan skit i media. Det är för jävligt att media ska vara en sådan arena.
Citera
2020-07-03, 14:23
Medlem
Bella verkar ha svåra daddy issues besvär

Hon går efter äldre män in 50+ strecket

Vad jag förstår så är hennes relation med sin pappa väldigt dålig.
Citera
2020-07-03, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Jag kan dementera att jag någonsin skickat några PM till någon angående någon kändis överhuvudtaget. Någonsin.

Och angående Isabella Löwengrip så hoppas jag hon är lycklig, det enda jag vill är att slippa se uthängningar av privatpersoner och annan skit i media. Det är för jävligt att media ska vara en sådan arena.

Var bara en ren gissning 😚
Du är ju väldigt intressant, du gillar IL men verkar vara intelligent samtidigt.
Inte en vanlig kombo .
Citera
2020-07-03, 14:32
Medlem
Citat:
Var bara en ren gissning 😚
Du är ju väldigt intressant, du gillar IL men verkar vara intelligent samtidigt.
Inte en vanlig kombo .

Gillar och gillar. Alltså om hon bara kunde visa lite respekt för personer med mindre plattformar än hon själv har och inte skada människor på vägen så vore det väl alltihop i stort sett bara positivt. Hon är en kvinnlig företagare, som verkar ha en näsa för vad som är i framkant. Hon är bra på att berätta historier och en jäkel på marknadsföring, men jag har väldigt svårt för makthavare (av vilket slag de än vara må) som kör över småfolket. Hon är en sådan person. Är man stor får man vara snäll eller ta skiten efteråt.
Citera
2020-07-03, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Jag har ingen aning om vilka qutms källor är, men vi är några stycken som får pm från andra postare. T ex får jag många pm från en flitig postare som säger sig både vara journalist och insider i finansbranschen. Hen påstår alla möjliga stolligheter
qutm har rätt i en del, men om du tittar efter så kommer du att se att hen i stort sett bara sammanställer, upprepar och spetsar till vad andra redan skrivit i tråden i kombination med att hen gör massiva sökningar på nätet. Som nu senast om Paul Sundvik.

Jag medger att Bellsan är mitt guilty pleasure och att jag hänger här lite för mycket periodvis.
Det är väldigt smickrande att du söker igenom tråden efter mina gamla inlägg och kommenterar ett av dem
Faktiskt riktigt kul med alla dessa metanivåer

Så vitt jag vet har Paul Sundvik inga produkter i serieproduktion. Du får gärna rätta mig om jag har fel.
Denniz Pop Awardspriset som PS formgivit görs ju av naturliga skäl i en mycket liten upplaga, vilket gör det fullt rimligt att formgivaren själv också stått för tillverkningen av föremålet.

Flera av våra mest intressanta glaskonstnärer kan faktiskt blåsa sitt glas själva och har också gjort det ibland. Här kan nämnas namn som Åsa Jungselius, Ludvig Löfgren och Per B Sundberg. De är alla mycket tekniskt skickliga.

Dora , dig gillar jag du är cool 😎
Jo , förstår ju att ni erfarna får meddelanden av olika ” källor ”

Håller med dig om allt du säger , men förutom hennes upprepade romaner så är det fortfarande lite lustigt att just den detaljen om lugnande piller och vin togs upp av IL i radion 🧐
Citera
2020-07-03, 14:37
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
23-års skillnad. Allmänt känt att Löwengrip har daddy issues och Sundvik är en renodlad snuskgubbe. Motbjudande.

Förhållandet kommer naturligtvis inte hålla länge.
Hon kanske inte tycker att hon har något gemensamt med en 30-årig rörmokare från Rotebro vars favoriträtt på fredagskvällen är en 300-gramshamburgare med pommes som sköljs ned med tio fatöl.
Citera
2020-07-03, 14:44
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Dora , dig gillar jag du är cool 😎
Jo , förstår ju att ni erfarna får meddelanden av olika ” källor ”

Håller med dig om allt du säger , men förutom hennes upprepade romaner så är det fortfarande lite lustigt att just den detaljen om lugnande piller och vin togs upp av IL i radion 🧐
Jag vet inte riktigt vad du tänker på, men det har ju varit mycket lugnande piller och vin i Bellsans sociala medier under åren. Hennes förhållningssätt påminner inte så lite om en person med riskbruk eller missbruk. Det kan naturligtvis vara ett uttryck för excelarket och ett försök till provokation, men det är lite svårt att se vilken vinst hon gör när hon är öppen med att hon dricker och packar ned vinflaskor när hon har sina barn.

Bellsan läser det vi skriver här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in