Citat:
Ursprungligen postat av
julia.v
Hm ok 😊
Upplever ändå att du trollar med dina överdriva upprepningar av oftast irrelevanta saker 🤪
Luzern gör det samma , Isabelle..
Det intressanta är ju ändå att både du och Luzern tjatade hål i huvudet på oss andra om piller , vin , miljardär osv och sedan visade det sig att ni bägge hade rätt .. ( har följt tråden länge , bara inte kommenterat innan ) nu blir jag väldigt nyfiken dock ang dina källor 👻 loquita ?
Jag har ingen aning om vilka
qutms källor är, men vi är några stycken som får pm från andra postare. T ex får jag många pm från en flitig postare som säger sig både vara journalist och insider i finansbranschen. Hen påstår alla möjliga stolligheter
qutm har rätt i en del, men om du tittar efter så kommer du att se att hen i stort sett bara sammanställer, upprepar och spetsar till vad andra redan skrivit i tråden i kombination med att hen gör massiva sökningar på nätet. Som nu senast om Paul Sundvik.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mint100
Ni är ju faktiskt helt fixerade och bittra. Sitter i tråden 24/7 och kritiserar ALLT bb gör. Inte så märkligt att ni själva blir ifrågasatta eller?
Jag medger att Bellsan är mitt guilty pleasure och att jag hänger här lite för mycket periodvis.
Det är väldigt smickrande att du söker igenom tråden efter mina gamla inlägg och kommenterar ett av dem
Faktiskt riktigt kul med alla dessa metanivåer
Citat:
Ursprungligen postat av
Mint100
Glaskonstnärer/designers blåser inte sitt glas själva. Det är inte så processen ser ut. Tror du tex att Carolina Gynning står i en hytta och blåser och målar sina fruktansvärda glas själv?
Så vitt jag vet har Paul Sundvik inga produkter i serieproduktion. Du får gärna rätta mig om jag har fel.
Denniz Pop Awardspriset som PS formgivit görs ju av naturliga skäl i en mycket liten upplaga, vilket gör det fullt rimligt att formgivaren själv också stått för tillverkningen av föremålet.
Flera av våra mest intressanta glaskonstnärer kan faktiskt blåsa sitt glas själva och har också gjort det ibland. Här kan nämnas namn som Åsa Jungselius, Ludvig Löfgren och Per B Sundberg. De är alla mycket tekniskt skickliga.