Citat:
Det er mye som er mulig men jeg synes det er rimelig drastisk pst at AEH var alkoholiker som smugdrakk. Vi har bare noen f som hevder kjenne til familien som sier dette.
Jeg har sagt og sier igjen det er sikkert godt mulig at TH er drapsmannen, men.utfra det vi har ftt vite br vi vre forsiktig med forhndsdmme.
Alt er mulig , men hvis AEH falt ned trappen og dde hvorfor skjule det?
Dette er jo mine tanker da, men det m jo uansett vre bedre si sannheten enn prve skjule at AEH var alkoholiker,/pillemisbruker.
Jeg forstr alle dere som har bestemt dere for at TH er gjerningsmannen pga.statistikk tilsier det, men om man gr inn p denne statistikken vil man ogs finne ut at flertallet av oartnerdrao gjelder drap begtt i affekt.
S jeg kjper ikke den teorien. Men er sklart nysgjerrig p hvorfor politiet mener TH er drapsmannen. Ingenting av det som har sevet ut tyder jo p det.
Men det er jo endel vi ikke vet. Det vi vet er at lagmannsretten mente det ikke var skjellig grunn til mistenke TH, selv om politiet er av en annen oppfatning.
Men ville TH gtt i fengsel for ikke tape ansikt?
En annen ting jeg har tenkt p, er det helt umulig la en valp vre alene hjemme i 4 timer? Har selv hatt hund, den var dog halvvoksen da vi fikk den, men kan aldri huske at vi ikke kunne la den vre alene noen timer.
Jeg har sagt og sier igjen det er sikkert godt mulig at TH er drapsmannen, men.utfra det vi har ftt vite br vi vre forsiktig med forhndsdmme.
Alt er mulig , men hvis AEH falt ned trappen og dde hvorfor skjule det?
Dette er jo mine tanker da, men det m jo uansett vre bedre si sannheten enn prve skjule at AEH var alkoholiker,/pillemisbruker.
Jeg forstr alle dere som har bestemt dere for at TH er gjerningsmannen pga.statistikk tilsier det, men om man gr inn p denne statistikken vil man ogs finne ut at flertallet av oartnerdrao gjelder drap begtt i affekt.
S jeg kjper ikke den teorien. Men er sklart nysgjerrig p hvorfor politiet mener TH er drapsmannen. Ingenting av det som har sevet ut tyder jo p det.
Men det er jo endel vi ikke vet. Det vi vet er at lagmannsretten mente det ikke var skjellig grunn til mistenke TH, selv om politiet er av en annen oppfatning.
Men ville TH gtt i fengsel for ikke tape ansikt?
En annen ting jeg har tenkt p, er det helt umulig la en valp vre alene hjemme i 4 timer? Har selv hatt hund, den var dog halvvoksen da vi fikk den, men kan aldri huske at vi ikke kunne la den vre alene noen timer.
Jeg beklager hvis det opplevdes som forhndsdmming. Jeg vet selvsagt ikke om AE hadde alkoholproblemer, men det har vrt spekulert mye i det her. Prvde bare belyse et annet scenario, for synes det er vanskelig se for meg at dette skal vre planlagt i lang tid av TH eller enda verre; han og barna. Jeg hper ingen av dem har noe med dette gjre, og har ogs sagt flere ganger selv at jeg synes vi skal vre forsiktige med potensielt deleggende karakteristikker her inne. S igjen; sorry. Tar selvkritikk.
Nr det er sagt tror jeg ikke TH og familien er skyldig. Det virker bare totalt ulogisk med et s voldsomt rigg. Motivet for det er ikke sterkt nok. Det er riktignok ting som peker i den retningen, men da tenker jeg at det i s fall m ha skjedd i affekt, og at det kan vre mange grunner til det. Huff, hele saken er s srgelig.
Citat:
Du beviser med all tydelighet at du ikke forstr hvordan hypoteser utprves, ei har du heller intellekt til forst hva diskusjonen gr ut p.
Jeg synes du kan starte en egen ekkokammertrd for alle som er enig i THs skyld, s slipper du forstyrre oss som er villige til se p alle sider av saken.
Jeg synes du kan starte en egen ekkokammertrd for alle som er enig i THs skyld, s slipper du forstyrre oss som er villige til se p alle sider av saken.
Word.