2020-07-09, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Det er mye som er mulig men jeg synes det er rimelig drastisk pst at AEH var alkoholiker som smugdrakk. Vi har bare noen f som hevder kjenne til familien som sier dette.
Jeg har sagt og sier igjen det er sikkert godt mulig at TH er drapsmannen, men.utfra det vi har ftt vite br vi vre forsiktig med forhndsdmme.
Alt er mulig , men hvis AEH falt ned trappen og dde hvorfor skjule det?
Dette er jo mine tanker da, men det m jo uansett vre bedre si sannheten enn prve skjule at AEH var alkoholiker,/pillemisbruker.

Jeg forstr alle dere som har bestemt dere for at TH er gjerningsmannen pga.statistikk tilsier det, men om man gr inn p denne statistikken vil man ogs finne ut at flertallet av oartnerdrao gjelder drap begtt i affekt.

S jeg kjper ikke den teorien. Men er sklart nysgjerrig p hvorfor politiet mener TH er drapsmannen. Ingenting av det som har sevet ut tyder jo p det.
Men det er jo endel vi ikke vet. Det vi vet er at lagmannsretten mente det ikke var skjellig grunn til mistenke TH, selv om politiet er av en annen oppfatning.
Men ville TH gtt i fengsel for ikke tape ansikt?

En annen ting jeg har tenkt p, er det helt umulig la en valp vre alene hjemme i 4 timer? Har selv hatt hund, den var dog halvvoksen da vi fikk den, men kan aldri huske at vi ikke kunne la den vre alene noen timer.

Jeg beklager hvis det opplevdes som forhndsdmming. Jeg vet selvsagt ikke om AE hadde alkoholproblemer, men det har vrt spekulert mye i det her. Prvde bare belyse et annet scenario, for synes det er vanskelig se for meg at dette skal vre planlagt i lang tid av TH eller enda verre; han og barna. Jeg hper ingen av dem har noe med dette gjre, og har ogs sagt flere ganger selv at jeg synes vi skal vre forsiktige med potensielt deleggende karakteristikker her inne. S igjen; sorry. Tar selvkritikk.

Nr det er sagt tror jeg ikke TH og familien er skyldig. Det virker bare totalt ulogisk med et s voldsomt rigg. Motivet for det er ikke sterkt nok. Det er riktignok ting som peker i den retningen, men da tenker jeg at det i s fall m ha skjedd i affekt, og at det kan vre mange grunner til det. Huff, hele saken er s srgelig.

Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Du beviser med all tydelighet at du ikke forstr hvordan hypoteser utprves, ei har du heller intellekt til forst hva diskusjonen gr ut p.

Jeg synes du kan starte en egen ekkokammertrd for alle som er enig i THs skyld, s slipper du forstyrre oss som er villige til se p alle sider av saken.

Word.
Citera
2020-07-10, 00:01
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettsko72
GM tror jag, om det varit utomstende velat komma sig s fort som mjligt ut frn huset. Fort in och fort ut. Vill inte tro dom tar sig tid att prova tvtta fre dom drar.
Jag misstnker att ddet hnt efter paret kom hem p kvllen. Frgan r bara, vem har lningsdamen pratat med? Och vem har sonen pratat med? Det finns ngon som inte snackar sant i den hr historien. Har TH ringt till ngon, eller har han gtt ver till en granne fr att f hjlp med att frakta bort liket? Eller har han gjort det sjlv under natten? Kanske drfr han har bytt bil.
"fake" en telefonsamtale med lnnsansvarlig som varer i over 10 minutter, samt printe ut trusselbrevet om natten (politiet har lett etter printer) - virker veldig lite sannsynlig - tyder p at hendelsen skjedde etter TH dro p jobb og ikke om natten
Citera
2020-07-10, 00:04
Medlem
Slettsnokens avatar
For at barna skulle slippe ta livet av sin mamma, har TH helt sikkert tatt ansvar, brettet opp ermene som: jeg tar meg av xxxxxx.

Deretter kl. 0905 har D2 kommet ryggende, og de andre deltatt p sine mter gjennom dagen.

En som er god for milliarder, kjrer gammel skitatreng, er gjerrig som f, har da bare n vaskebtte og n vaskefille i huset, alt annet er slsing.
Citera
2020-07-10, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
"fake" en telefonsamtale med lnnsansvarlig som varer i over 10 minutter, samt printe ut trusselbrevet om natten (politiet har lett etter printer) - virker veldig lite sannsynlig - tyder p at hendelsen skjedde etter TH dro p jobb og ikke om natten

Trusselbrevet var nok skrevet i god tid fr 31. oktober og var klart til bruk.
Citera
2020-07-10, 00:10
Medlem
Citat:

Hallo katten. Ikke faking men at lnnsansvarlig lyger. Printing kan ha blitt gjort klart lang tid i forveien.
Citera
2020-07-10, 00:12
Medlem
Slettsnokens avatar
Et moment i hypotesen jeg ikke har tatt opp fr, er at TH neppe ville frarve barna sin mamma uten deres viten eller samtykke, det samme tror jeg gjelder det enkelte av barna hvis ikke alle var med.

Felles skjebne, felles forstelse, og en plan som ikke kunne mislykkes. Nr den viste seg sl sprekker, ble alle desperate fordi de ikke hadde tatt hyde for det.
Citera
2020-07-10, 00:13
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjoddska
Hallo katten. Ikke faking men at lnnsansvarlig lyger. Printing kan ha blitt gjort klart lang tid i forveien.
Hvordan du tolker saken er opp til deg
Lykke til
Citera
2020-07-10, 00:14
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Sm bloddrper er ikke lett f ye p.

lete etter mulige spor i trappen, p gulvet og veggen tar tid. I tillegg gr det med tid til vaske bort sporene, hvis man greier avdekke alt sammen. S skal man etterp forsikre seg om at alt er borte.

Er det noe angivelige kidnappere har s er det begrenset med tid. Risikoen ker for hvert minutt.
Hvordan skal de ha rukket alt sammen i det korte tidsbildet som foreligger?

Er det praktisk mulig utfre et angrep, hndtere offeret, sikre hunden og rigge stedet med flere detaljer som trusselbrev, mobiltelefon, klr, giftering osv - i tillegg til at spor skal saumfares og vaskes bort?

Kan alle funnene indikere at GM m hatt lenger tid p seg?
S mye tid at det ikke passer inn i tidsrammen mellom kl 09:16 til kl 10:07?
Brottslingar har sllan gott om tid p sig p en brottsplats. Men det har polisens tekniker. Med luminol, en kemisk substans, kan man f syn p borttorkat blod. Det r vldigt effektivt och ger utslag ven p tvttade eller skurade ytor. Spren framstr som bla d man belyser dem med fluorescerande ljus.
Senast redigerad av allegrageller 2020-07-10 kl. 00:26.
Citera
2020-07-10, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Det er nettopp summen av det merkelige som kommer til felle TH og hjelperne hans. Nr mye blir merkelig kan til slutt ingenting bortforklares med at det bare var merkelig.

Det er ikke sikkert det var s mye blodsl, men litt sl her og litt sl der var kanskje nok til at de nsket vaske for konsentrere stedet til badet i 1. etasje. Jeg tror fortsatt at hun ble drept av TH oppe, og dyttet ned trappa en gang etter 0916 samtalen.
Hva begrunner du det med? Hres ikke akkurat ut som en mesterplan det...
Senast redigerad av Hybridbil 2020-07-10 kl. 00:17. Anledning: Feilskrift
Citera
2020-07-10, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Ingenting gr helt som planlagt.
Det er sant! Snn er det som oftest.
Men TH har forklart seg gjennomgende veldig dumt- hvis han er skyldig - og jeg tror ikke TH er dum (selv om jeg ikke tror at han er supermann).
Citera
2020-07-10, 00:17
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:

Kisen som skriver ville eventyrer har vanskelig se for seg ting.
Citera
2020-07-10, 00:18
Medlem
Brevet! Var pappret kpt p Clas Ohlson? Men har polisen nmnt ngonting om skrivaren som skrevet ut brevet? Mrke eller modell?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in