Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-08-06, 23:14
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Okey du frstr inte engelska (heller!)...

N din dumma lgnare! 7000 PER R vill vi se kllan p eller att du pudlar och sger jag r dum! Jag r jttedum!

S du frstr +5000$ per r, som snittfamiljen erhllit p bara 2r med Trump vid makten, dvs ver 10ggr pengarna de fick med Bush p 8-r men frstr fortsatt inte varfr folk vill rsta p Trump..

Du min gode man behver sticka fingrarna i myllan fr att f bttre folkknnedom tror jag.

PS du har hittat tv rs siffror 2017, 2018 leta leta s hittar du skert 2019 ox.
Senast redigerad av Nixter 2020-08-06 kl. 23:17.
2020-08-06, 23:22
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
S du frstr 5000$ per r, som snittfamiljen erhllit p 2r med Trump, dvs ver 10ggr pengarna de fick med Bush p 8-r men frstr fortsatt inte varfr folk vill rsta p Trump.

Du min gode man behver sticka fingrarna i myllan fr att f bttre folkknnedom tror jag.

PS du har hittat tv rs siffror 2017, 2018 leta leta s hittar du skert 2019 ox.

Oj jag utelmnade sista delen vad din gud sa "it rose $5,000, not including $2,000 for taxes. So it rose, let's say, $7,000"

Du r fr obildad fr att diskutera detta r nu uppenbart.

S lt oss hra dig sga; " jag r dum! Jag r jttedum!"

Edit: Detta r vad Donald sa och har naturligtvis inget med fakta att gra!
Senast redigerad av 0rganet 2020-08-07 kl. 00:03.
2020-08-06, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
WOW det lter bra. Fr dessa mnniskor har ju sonat och tagit sitt straff. Och den syn de har p saker och ting kan vara vldigt vsentliga beroende p bakgrund och erfarenhet. Fattas bara att omvrdera straff fr ringa narkotikabrott och liknande.

Joe Biden har redan lovat att alla non-violent drug offenses ska reduceras frn mandatory sentencing (1 rs fngelse) till ett class A misdemeanor.
Eller p svenska: frn obligatoriskt fngelsestraff vid innehav av narkotika fr personligt bruk,s ska personen dmas till villkorligt med samhllstjnst.

Detta r en lng vg frn vad jag sjlv nskar, nmligen att legalisera ett par olika droger ssom cannabis och istllet erbjuda vrd istllet fr fngelsestraff fr de riktigt tunga drogerna, men jag menar att detta r ett viktigt frsta steg.
2020-08-06, 23:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Trump har ju en helt ny kampanjchef som vill behlla jobbet s han vgar inte sga pip ens. Ingen annan heller. I det stadium Trump r nu kan det bli riktigt galet och snka hela projektet permanent.

Japp, han var hg i dag. Svettades som en gris, sg ut som han badat i olja. Jag r fortsatt fascinerad ver att han inte ens frsker visa omtanke och intresse fr landets befolkning. Nr han sger "our great workers" lter det inte lite dumt, ger han dem eller vilka r menar han r vra som har arbetarna?

Men kanske de har rknat ut att det blir svrt att st bakom ett podium med liten publik och brja med "Lock her up". Men han borde, som du sger, valt ut ngra f saker och gett exempel frn verkligheten. Men han har ALDRIG kunna ge exempel frn verkligheten. Det r vl fr att han inte hngde med p lektionerna.

Det r ingen mening att bra en mrk kostym i denna vrme annat n fr att dlja sin fetma.
Hans talmnster brukar kunna avslja om han r pverkad av ngot lkemedel eller inte.
Enligt en snubbe som jobbade med honom p the apprentice och som sg honom krossa aderall och snorta det
https://www.thefix.com/apprentice-cr...d-adderall-set
2020-08-07, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Tror de kommer kra p:
Mindre dement n Joe!

Men sen nr eventuellt en debatt har hllits och Joe! kr lite skmt och visar medknsla s kommer de nog frska igen med Joe! och Ukraina..

Trumps valkampanj verkar g ut p att "verkligheten inte lngre spelar roll" allt som rknas r vad Trump tycker o tnker om Joe Biden. Att tala om frdelarna med att rsta p Trump och sedan lta vljare sjlva f avgra vad de tycker om Biden,verkar inte existera fr Trump.

Jag tror Trumps nsta attacker p Biden blir
Joe r emot gravitation
Joe Biden skickade orkanen Isaias mot Florida
Joe vill ta ifrn er skedar och erstta med gafflar
Joe Biden hatar Broccoli!
2020-08-07, 00:17
Medlem
Nixters avatar
Vnstersympatisren Joe Rogan reacts to Joe Biden
https://youtu.be/mhhXF6EOtoM

3:25 in. Episkt.
2020-08-07, 00:18
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Trumps valkampanj verkar g ut p att "verkligheten inte lngre spelar roll" allt som rknas r vad Trump tycker o tnker om Joe Biden. Att tala om frdelarna med att rsta p Trump och sedan lta vljare sjlva f avgra vad de tycker om Biden,verkar inte existera fr Trump.

Jag tror Trumps nsta attacker p Biden blir
Joe r emot gravitation
Joe Biden skickade orkanen Isaias mot Florida
Joe vill ta ifrn er skedar och erstta med gafflar
Joe Biden hatar Broccoli!

Det r vad Donald kommer sga.. Men han kommer inte ta avstnd fr det som nu kommer. De jobbar hrt med att fejka bilder och misstolka videos.

Nyligen fejka en bild nr Joe! ger sina sista tankar vid en begravning till en person som r en ikon. r bara idiotiskt..
2020-08-07, 00:18
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Iowas Guvernr har idag signerat ett dekret som lter hundratusentals invnare med ett straffregister att f rsta. Frutsatt att de inte r vldsbrottslingar, och att de avtjnat sitt straff

https://twitter.com/BrennanCenter/st...55240658198533

Det knns som om vrldens viktigaste demokrati ntligen rr sig framt mot universal rstrtt fr landets medborgare. Utan ngra hinder frsts
Precis denna trend som fr mig att tro GOP's existens r hotat p riktigt. Man r skadeskjutet ivf, det gr inte att sga annat. Kanske t o m nere fr rkning. Trots det, s lr inte den ideologiska tvngsjacka mnga i hgern sitter med, komma av ngon gng snart. Vilket bl a leder till att tidigare GOP-strateger hjlper Dems istllet.

Governor Acts To Restore Voting Rights To Iowans With Felony Convictions

[FiveThirtyEight] Iowa Polls
2020-08-07, 00:24
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Vnstersympatisren Joe Rogan reacts to Joe Biden
https://youtu.be/mhhXF6EOtoM

3:25 in. Episkt.

S kul med denna totala information som du inte ger oss frn Mar 6, 2020

" "

Jag vet inte om Joe har rtt i det du visar att han sger med en video men jag kan sga att du r dum!
2020-08-07, 00:25
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Trollfabrikerna kommer f arbeta vertid lnge och hrt...

(FB) Presidentvalet 2020
Oops! Lock her up kanske kommer lta mer som; lock him up snart!

Biden Says He Wouldn't Stand In The Way Of A Trump Prosecution
2020-08-07, 00:59
Bannlyst

Man mste le t det tragiska fenomenet som sveper genom vrt land. Nmligen Faktaresistens och filterbubblor.

Fake Polls= alla som inte hvdar att Donald Trump leder.
Reliable Polls= vilken som helst som hvdar att Donald Trump leder.

En ppen frga: Varfr r dessa Alt-right och MAGA aktivister,helt ofrmgna att kritisera Donald Trumps politik?

Jag bryr mig verkligen inte om ngon skulle kalla Obama eller Clinton eller Carter fr en dlig president. Det r bara att lgga fram argumenten och sedan peka p ngot som de skulle kunna ha gjort bttre.
Vad r det som gr att MAGA/Alt-right fnarna tar kritik mot Trump s pass personligt?
Det visar p en kultmentalitet som inte gr att bota och jag befarar att dessa mnniskor skadar sig sjlva eller ngon annan,den dag Donald Trump uppmanar dem att ta till vld.

Citat:
Ursprungligen postat av eatpussie

Fick mig ett gott skratt. Tack
Citat:
Ursprungligen postat :
G in p den lnk du refererar till, denna sammanstller ett gng fake polls men on du tittar ven p deras dag fr dag ser du en trend hos dem. Biden Faller, Trump kar.
2020-08-07, 01:48
Medlem
taucetis avatar
Citat:
Vad befarar du kommer hnda med USA ifall Joe Biden blir president?
Jag har svrt att sp ngot sdant d jag inte r tillrckligt insatt i amerikansk inrikespolitik. Kanske blir USA bttre eller kanske blir det smre. Jag kan inget om ekonomi och vet drfr inte vems politik som gynnar landet mest. Trots att Trump gjorde ett rtt s bra jobb fr gemene (speciellt dom rika) mans/kvinnas plnbok, s utkade han statsskulden. Vissa sger att det inte spelar nn roll, andra tvrtom. Att ka landets skulder kan vl inte vara bra tnker jag som lekman, men andra sger att det inte berr USA om det r 10 triljoner eller 20. Jag nskar att jag kunde frst nationalekonomi ibland.

Men ngot som jag befarar kan ske med Biden som president r ett krig mot Iran. Att man frst gr in i Syrien fr att till slut ta ett frsvagat Iran. Och det r vl egentligen det enda som berr mig och det som jag tycker r viktigt. Vill inte se fler lnder frstrda och folk fly sina hem. Vad som sen hnder i USA r inte s viktigt fr mig, frutom att deras ekonomi pverkar resten av oss.

Citat:
Verkligen. Det kan ligga en pong i det du skriver, att intresset fr att g o rsta inte r stort bland svarta i USA.
Jag pstr att det har att gra med gerrymandering och voter suppression. Dvs att Republikanerna stnger ner valkontor i svarta distrikt fr att hlla nere deras deltagande i allmna val.
Nu nr svarta tillts f rsta via post s tror jag att valdeltagandet blir historiskt hgt. Kanske till och med ver 40%
Ja allt det du rabblar upp pverkar sklart ocks siffrona. Som jag sade, s r det vl flera anledningar till varfr inte svarta engagerar sig i sitt lands demokrati. Trist att det r s.

Men varfr lyckas inte demokraterna gra nt t saken p dom punkterna som du tog upp? Dom mste vl kunna gra nt? Fr dom punkter som du nmner r vl inget nytt och har pgtt lnge?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in