2020-08-09, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Det r ju skillnad p deras mentala hlsa. Biden r lngsam och det hoppar grodor ur munnen p honom. Trump r ju vansinnig. Det r ngot annat.

I frrigr sa Trump:

"Biden wants to take away God"
"Biden wants to hurt God"

D Biden r djupt troende och aldrig ngonsin ifrgasatt religionsfrihet i USA s ljg Donald.
Eller har jag fel?
2020-08-09, 15:43
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Du om jag ska svara p dina inlgg fr du lgga ner sdana dr lgner. Du r inte s givande att diskutera med redan som det r. Jag kommer inte att skriva srskilt ofta till dig om du inte skrper till dig. Jag har ALDRIG sagt att Trump BARA kan dricka med tv hnder.

Dremot r det ju vansinne att en president i dessa tider nr folk r sjuka och dr och svlter och har det mycket svrt att st och dilla om att han kan dricka en hand. Eller du kanske skulle rsta p honom fr att han pratar om att dricka vatten med en hand? r det verkligen en sdan niv du r?

Du saknar balans.
Om du tror att det var vattendrickandet han kommenterade r det ju fel. Han ville visa att han inte hade den problematik fake news ville klistra p honom. Hade de behandlat honom ok hade han inte behvt replikera.

Trump r den mest transparenta Presidenten ngonsin. Han hcklade media som pstod att han inte kunde dricka med en hand, det var p ett rally som varade ca 1,5timme, han kommenterade vattnet i 1,5minut.

Tycker detta visar att han inte kommer ge fake news en millimeter att skapa lgner p. Fr mig som frihetslskare inger detta frtroende och hopp.

Demokraterna tillsammans med stora delar av det politiska etablissemanget i EU vill styra alla 99.9% av medborgare till att bli duktiga slavar t eliten. Vakna.
2020-08-09, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
I frrigr sa Trump:

D Biden r djupt troende och aldrig ngonsin ifrgasatt religionsfrihet i USA s ljg Donald.
Eller har jag fel?

Och han sa ocks "Biden hates energi" !

Han r verkligen vansinnig. Det str mellan en dement ldre herre och en vansinnig narcissistisk obildad white trashgubbe. Och s fr man inte glmma den labile Kanye p det. En anrttning som inte r helt aptitlig. Men samtidigt extremt underhllande. Det r som att leva i en film eller en teaterpjs. Allt r tckt liksom. Sjukdomar, pengar, vansinne, lderdom, korruption etc. Vntar p peripetin nu fr att sedan segla fram emot slutscenen.
2020-08-09, 15:46
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
I frrigr sa Trump:

Eller har jag fel?

Ja, har du hrt vad Biden kallade Gud i frrgr ?
"The Thing"

Trump frtydligade att Biden inte styrs av mnniskor som tror p Gud utan bla. ateister, pedofiler och satanister.

Joe Biden refers to the creator as "the thing"
https://www.newsbreak.com/news/15196...d-as-the-thing
2020-08-09, 15:48
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Och han sa ocks "Biden hates energi" !

Han r verkligen vansinnig. Det str mellan en dement ldre herre och en vansinnig narcissistisk obildad white trashgubbe. Och s fr man inte glmma den labile Kanye p det. En anrttning som inte r helt aptitlig. Men samtidigt extremt underhllande. Det r som att leva i en film eller en teaterpjs. Allt r tckt liksom. Sjukdomar, pengar, vansinne, lderdom, korruption etc. Vntar p peripetin nu fr att sedan segla fram emot slutscenen.

Sover Ni under en sten ?

AOC och Bernie ansvarar fr energin. Detta kommer innebra enorm omstllning fr USA med massarbetslshet och energi underskott som resultat.

https://www.google.com/amp/s/nypost....gy-agenda/amp/

https://www.google.com/amp/s/www.was...ns%3f_amp=true
2020-08-09, 15:52
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Det vore mycket underhllande med fyra r till. Mjligheterna fr Trump att rra till det r ondlig.

Biden r ju mer eller mindre dement men han r ju inte sinnessjuk som Trump. Frgan r om han klarar sig utan att sga allt fr mnga grodor? :usnure:

Sen fr du inte glmma den tredje kandidaten, Kanye West.

Min stora drm r en debatt med alla tre.

Ja, det vore ju en fet drm. Tnk att f se Trump bli gd av en svart likt Kanye. Vad kul det vore. En debatt mellan en dement Biden, en sjlvkr Trump och en musiker som har en fru som gillar piss.
2020-08-09, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Ja, det vore ju en fet drm. Tnk att f se Trump bli gd av en svart likt Kanye. Vad kul det vore. En debatt mellan en dement Biden, en sjlvkr Trump och en musiker som har en fru som gillar piss.

Det skulle vara ett fantastiskt avsnitt i den hr dokuspan. Kanye fr ett skov i sin bipolaritet och skriker t Trump som r s arg att han grter och fr honom att prata om sig sjlv och sina knslor i en halvtimme medan Biden kliar sig i hret och sger att han tnker inte kpa Grnland som somliga.

Fast egentligen r det mer n en dokuspa, det r en p samma gng en grekisk tragedi som r en komedi. Ngot helt nytt. Som ingen skulle kunna dikta upp.

Jag r vldigt nyfiken p hur Biden klarar sig i en debatt eller vid en utfrgning av journalister. Att han r lngsam r en sak men man vill ju veta hur det ser ut under ett lngre tag. Man trffar ju aldrig sina patienter i fyra minuter utan man mste ge det mer tid fr att veta hur pverkad en person r mentalt sett.
2020-08-09, 16:00
Medlem
mr.demons avatar
Citat:

Det skulle vara ett fantastiskt avsnitt i den hr dokuspan. Kanye fr ett skov i sin bipolaritet och skriker t Trump som r s arg att han grter och fr honom att prata om sig sjlv och sina knslor i en halvtimme medan Biden kliar sig i hret och sger att han tnker inte kpa Grnland som somliga.

Fast egentligen r det mer n en dokuspa, det r en p samma gng en grekisk tragedi som r en komedi. Ngot helt nytt. Som ingen skulle kunna dikta upp.

Jag r vldigt nyfiken p hur Biden klarar sig i en debatt eller vid en utfrgning av journalister. Att han r lngsam r en sak men man vill ju veta hur det ser ut under ett lngre tag. Man trffar ju aldrig sina patienter i fyra minuter utan man mste ge det mer tid fr att veta hur pverkad en person r mentalt sett.

Du, om jag ska vara rlig s tror jag inte det spelar nn roll om Biden blir president. Det kommer skert att se bra ut i brjan. Liberal media kommer att lska honom. Men tror att USA r ganska s krt i alla fall.

Tnk om Biden blir president. Nr dom ska svra in honom s r han s vilsen s han inte vart han r. Snubben kanske gr en " kra rebroare " eller nt liknande.
2020-08-09, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Du, om jag ska vara rlig s tror jag inte det spelar nn roll om Biden blir president. Det kommer skert att se bra ut i brjan. Liberal media kommer att lska honom. Men tror att USA r ganska s krt i alla fall.

Tnk om Biden blir president. Nr dom ska svra in honom s r han s vilsen s han inte vart han r. Snubben kanske gr en " kra rebroare " eller nt liknande.

USA r ett u-land p vldigt mnga stt. Det att folk svlter nu och det finns ingen beredskap fr att hjlpa alla i en kris. De str dr och ska uppfinna hjulet i stllet fr att ha ett visst skyddsnt p plats. Och det r fr jvligt att barn med cancer ska ha tur om ngon samlar in pengar till dem. Infrastrukturen r tragisk lite verallt, medicinen kostar skjortan s folk hushller med sitt insulin fr att det ska rcka hela ret. Utbildningen r ofta under all kritik dr sexualundervisning r ngot som inte mste ges, varvid tonrsaborter i de stater dr detta inte finns r hgst. Samtidigt som mnga vill frbjuda abort s bryr de sig inte om barnen nr de vl har kommit till vrlden.

Att cirka 40% inte ser att presidenten r vansinnig och en conman r frvnande. Jag har svrt att frst att man inte ser ngot s uppenbart. Biden r gammal och som du sger kommer inget dr att bli ngot revolutionerande annat. Jag hoppas Kanye vinner.
2020-08-09, 16:09
Medlem
Nixters avatar
Citat:
USA r ett u-land p vldigt mnga stt. Det att folk svlter nu och det finns ingen beredskap fr att hjlpa alla i en kris. De str dr och ska uppfinna hjulet i stllet fr att ha ett visst skyddsnt p plats. Och det r fr jvligt att barn med cancer ska ha tur om ngon samlar in pengar till dem. Infrastrukturen r tragisk lite verallt, medicinen kostar skjortan s folk hushller med sitt insulin fr att det ska rcka hela ret. Utbildningen r ofta under all kritik dr sexualundervisning r ngot som inte mste ges, varvid tonrsaborter i de stater dr detta inte finns r hgst. Samtidigt som mnga vill frbjuda abort s bryr de sig inte om barnen nr de vl har kommit till vrlden.

Att cirka 40% inte ser att presidenten r vansinnig och en conman r frvnande. Jag har svrt att frst att man inte ser ngot s uppenbart. Biden r gammal och som du sger kommer inget dr att bli ngot revolutionerande annat. Jag hoppas Kanye vinner.

Kayne kommer locka mnga svarta rster ja, han r registrerad i 9 delstater s han kan inte vinna. Bland annat tv delstater kommer han vara tunga p vgen t Trump i minst tv delstater.
2020-08-09, 16:11
Medlem
Nixters avatar
KOMMER DEMOKRATERNA ACCEPTERA EN TRUMP VINST?

Se denna formidabla video https://youtu.be/0h1fkvumd5Y
2020-08-09, 17:19
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
KOMMER DEMOKRATERNA ACCEPTERA EN TRUMP VINST?

Se denna formidabla video https://youtu.be/0h1fkvumd5Y

Ha, ha! n en gng frsker Trumps apologeter spegelvnda verkligheten.

Trump r den som svvar p mlet om han kommer att acceptera valresultatet.

Drav den sjlvklara frgan:

Trump To Tie Himself To White House Fence?!

https://www.youtube.com/watch?v=AU_jOb3W2No

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in