Citat:
Ursprungligen postat av
sirup
Du om jag ska svara p dina inlgg fr du lgga ner sdana dr lgner. Du r inte s givande att diskutera med redan som det r. Jag kommer inte att skriva srskilt ofta till dig om du inte skrper till dig. Jag har ALDRIG sagt att Trump BARA kan dricka med tv hnder.
Dremot r det ju vansinne att en president i dessa tider nr folk r sjuka och dr och svlter och har det mycket svrt att st och dilla om att han kan dricka en hand. Eller du kanske skulle rsta p honom fr att han pratar om att dricka vatten med en hand? r det verkligen en sdan niv du r?
Du saknar balans.
Om du tror att det var vattendrickandet han kommenterade r det ju fel. Han ville visa att han inte hade den problematik fake news ville klistra p honom. Hade de behandlat honom ok hade han inte behvt replikera.
Trump r den mest transparenta Presidenten ngonsin. Han hcklade media som pstod att han inte kunde dricka med en hand, det var p ett rally som varade ca 1,5timme, han kommenterade vattnet i 1,5minut.
Tycker detta visar att han inte kommer ge fake news en millimeter att skapa lgner p. Fr mig som frihetslskare inger detta frtroende och hopp.
Demokraterna tillsammans med stora delar av det politiska etablissemanget i EU vill styra alla 99.9% av medborgare till att bli duktiga slavar t eliten. Vakna.