Citat:
Ursprungligen postat av
Slettsnoken
Nei, ikke ndvendigvis feil. S vidt jeg har forsttt ble den avbrutte telefonen 0906 besvart, s smsn var neppe et rent alibitrekk, sendt av mottaker.
At TH slettet anropene 0906 og 0907 som passet med det han sa var avtalt til en time etter ankomst til jobben men hadde ikke ftt ringt fr etter lunsj (1113 og 1114), tror jeg har sammenheng med sms 0910..
Jeg vet ikke, som andre som ikke er involvert, hva dette betyr, men det rokker forelpig ikke ved min teori.
Fetad: Her er det vil 1006 og 1007 du mener.
Dette er ogs ganske akkurat en time etter han kommer p jobb.
Det er nok noe TH har forklart politiet som vi andre ikke vet om det som ble snakket om/avtalt p morgenen. Ut i fra det TH sier at de skulle ringes for avtale nrmere en time senere, vil jeg ta anta at det var noe AEH skulle underske i mellomtiden. Hva hun skulle underske har nok TH forklart politiet. Hun ga vel uttrykk for at hytteturen ikke av avlyst, men utsatt i sms ogs.
Det er to ting som virker nrliggende tro var rsaker til utsettelse av det vi vet.
1. Barnevakt
2. Elektriker skulle ordne noe med lyset p kjkkenet.
1. Ut i fra sms s vet ikke AEH at barnevakt er ordnet. Det kan vre at hun sender sms om at hun kan vre barnevakt om det trengs og at hun da kan utsette turen en dag. Om det er ordrett det mediene har skrevet s er det vel noe som at hun sier rett frem noe som "Turen er utsatt".
2. Elektrikeren skulle fikse lyset p kjkkenet. Dette kunne vre en jobb som tok litt tid og kunne gjort at turen mtte utsettes en dag for bli ferdig.
Begge er teorier p hvorfor den timen fra at det bekreftes til lnningsansvarlig at det skal vre tur, til de skal snakkes om en time, og den til slutt er utsatt(sms).
Spent p om det kommer ut mer kommunikasjon fra den morgenen eller dagen fr. Lenge siden noen lekkasjer rundt sms og oppringingen, men det kan plutselig komme ut mer som farger saken mer.