2020-08-13, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsten76
AE hadde ingen rderett over hus eller sine egne penger. Ingen kan f den ektepakten til fremst som annet enn grotesk.
Ektepakten ville vrt grotesk uansett hvilken lnn ektemannen hadde. Nr vi vet at ektemannen er milliardr, s er grotesk et veldig formildende uttrykk.
Citera
2020-08-13, 12:13
Medlem
Citat:
AE hadde ingen rderett over hus eller sine egne penger. Ingen kan f den ektepakten til fremst som annet enn grotesk.

Vel, ved deling etter en skilsmisse, s er det bare en ektefelle som kan f huset. Det er naturlig at hun mister rderetten, om han skal ha huset.

Nr det gjelder rderetten over egne penger, husker jeg ikke klausulene knyttet til dette. Jeg ser ikke p det som unaturlig at det er klausulert tilgang, om hun hadde rus, psykiatri problematikk.

Jeg vet ikke holdet i disse ryktene, men det er en naturlig forklaring pp hvorforfor det er en klausul knyttet til det.

Ser p lettere eller tyngre rus, psykiatri problematikk p hennes hnd, som en like sannsynlig rsak til ektepakten som ren ondskap p hans hnd. Dette uavhengig av ryktene, men ryktene forsterker selvsagt dette.

Politiet vil ha mer innsikt i dette. Der vil da i det minste sannsynligvis vre en lege som har foreskrevet valium om intet annet.

Vil du kalle ektepakten grotesk, ogs om hun hadde problem med snt?
Citera
2020-08-13, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Jeg tror han er uskyldig

Kom med teorien din a. Grdig nysgjerrig!
Betaler 100kr i monero om du forteller!
Citera
2020-08-13, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rips
Vel, ved deling etter en skilsmisse, s er det bare en ektefelle som kan f huset. Det er naturlig at hun mister rderetten, om han skal ha huset.

Nr det gjelder rderetten over egne penger, husker jeg ikke klausulene knyttet til dette. Jeg ser ikke p det som unaturlig at det er klausulert tilgang, om hun hadde rus, psykiatri problematikk.

Jeg vet ikke holdet i disse ryktene, men det er en naturlig forklaring pp hvorforfor det er en klausul knyttet til det.

Ser p lettere eller tyngre rus, psykiatri problematikk p hennes hnd, som en like sannsynlig rsak til ektepakten som ren ondskap p hans hnd. Dette uavhengig av ryktene, men ryktene forsterker selvsagt dette.

Politiet vil ha mer innsikt i dette. Der vil da i det minste sannsynligvis vre en lege som har foreskrevet valium om intet annet.

Om mulig enda verre. Hvis det var slik.
Citera
2020-08-13, 12:35
Medlem
Citat:
Om mulig enda verre. Hvis det var slik.
Hvis det var slik, ville ektepakten vrt det bermte siste halmstret som knakk et menneske som allerede var p bunnen fullstendig sammen. Det vil jeg kalle ondskap faktisk.
Citera
2020-08-13, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rips

Dine villedninger er helt groteske.

Om AEH skulle ha hatt alvorlige rusproblemer eller en psykiatrisk diagnose, eller om AEH var helt sunn og friske, uansett ville fornedrelse og ufrihet vre ekstremt skadelig.

fornedre et friskt menneske p denne mten, vil naturlig nok kunne fre til bde rusproblemer og psykiske problemer p et senere stadium. Dersom det friske mennesket ikke greide komme seg vekk fra mishandlingen.

Dette er rett og slett ondskapsfullt. Spekulativt og ondskapsfullt. Det innlegget ditt.
Citera
2020-08-13, 12:37
Medlem
Slettsnokens avatar
TEMA: TEORI RUNDT KODESPRK / FORHNDSPLANLAGTE HENDELSER - OPPDATERT

1. 0856 anses som starttidspunkt. Avslutter samtalen med lnn, MGM kommer til huset med bil.

2. Livsbevis: 0856(ekte), 0906, 0910 og 0914.

3. Drapet skjedde i lpet av 10 min mellom 0856 og 0906.

4. Pflgende livsbevishendelser med 4 min intervaller. SMS 0910 med kode utsatt=forsinket.

5. 60 min intervaller: 0906, 1006 og 1007, 1306 og 1308. Avvik: 1113 og 1114 forsinket av hetteturen.

6. 1007: Telefonen legges dd.

7. Anrop 1118 og 1318: pfallende like.

8. To av barnas alibi: Anrop/sms 0910, 0950, 1340, 1400.

Drapet skjedde mellom 0856 og 0906 men skulle se ut som skjedde mellom 0916 og 0950. 0948 fra Sk*nsen var ikke med i beregningen, og vi vet heller ikke nr fallet i trappa oppsto.
Senast redigerad av Slettsnoken 2020-08-13 kl. 12:43. Anledning: Edit
Citera
2020-08-13, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hybridbil
Alltid noen prver jukse. Men det er her som ellers. Tidslinjen m g opp Men ellers s det ut som om folk var edruelige, og at resultatet er ganske representativt. Det kan hende jeg lager no lignende igjen, men at man m skrive inn brukernavnet for f stemme.
Hvis du gjr det p den mten s er det vel ikke anonymt (hvis jeg har forsttt det rett) - da vil vel stemmen bli registrert med mailadressen?
Citera
2020-08-13, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvp2020
Kom med teorien din a. Grdig nysgjerrig!
Betaler 100kr i monero om du forteller!
Tipper teorien er at AEH har tatt selvmord. Staget dobbelt p stedet for full forvirring, for s ta livet sitt en plass hun aldri vil bli funnet. Og i tillegg fr hun hevn p TH om han blir uskyldig dmt for drap.
Eller et lignende eventyr...
Citera
2020-08-13, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurenskog
Hvis det var slik, ville ektepakten vrt det bermte siste halmstret som knakk et menneske som allerede var p bunnen fullstendig sammen. Det vil jeg kalle ondskap faktisk.

Enig.
Citera
2020-08-13, 12:46
Medlem
Citat:

Jag r enig i den saken! En klausul borde varit klar och tydlig med att hon har egna pengar - men eventuellt med vissa begrnsningar vad gller uttag, s de inte gr till rusmedel ...

Men jag anser honom inte skyldig.
Citera
2020-08-13, 12:47
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Tipper teorien er at AEH har tatt selvmord. Staget dobbelt p stedet for full forvirring, for s ta livet sitt en plass hun aldri vil bli funnet. Og i tillegg fr hun hevn p TH om han blir uskyldig dmt for drap.
Eller et lignende eventyr...
Feil
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in