Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2020-08-18, 21:22
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMG24
Lider verkligen med dig. Är i samma situation fast lite yngre och har nu försökt att verkligen ta tag i mitt liv. Inte lätt

Tack, detsamma. Gjorde ett försök att ta tag i allt för några år sedan. Synade arbetsmarknaden efter vilka yrkesroller som hade bäst framtidsutsikter, hittade en lämplig YH-utbildning, tog examen och... sitter fortfarande här arbetslös ett år senare. Det tycks inte vara min lott att komma någonstans i livet. Funderar nu på att sadla om till a-lagare eller centrumprofil.
Citera
2020-08-18, 22:18
  #38
Medlem
IMG24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baast
Tack, detsamma. Gjorde ett försök att ta tag i allt för några år sedan. Synade arbetsmarknaden efter vilka yrkesroller som hade bäst framtidsutsikter, hittade en lämplig YH-utbildning, tog examen och... sitter fortfarande här arbetslös ett år senare. Det tycks inte vara min lott att komma någonstans i livet. Funderar nu på att sadla om till a-lagare eller centrumprofil.
Inte funderat på universitet eller något då? Har hört från vänner som jobbar inom IT att det är rätt enkelt att få ett helt okej jobb, speciellt med utbildning.
Citera
2020-08-18, 23:19
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMG24
Inte funderat på universitet eller något då? Har hört från vänner som jobbar inom IT att det är rätt enkelt att få ett helt okej jobb, speciellt med utbildning.

Har inget CSN kvar att plugga för, tyvärr. Har väl dock börjat fundera på vad jag kan lära mig som skulle kunna funka på arbetsmarknaden. IT kanske är en väg. Kan inget om det nu, men vem vet.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in