Citat:
Ursprungligen postat av
Scrip7
Det visar att du ljuger hela tiden och ser bara problem nr det r ngot som Trump gr. Du hr hovar och tnker direkt p en Zebra eller en enhrning, nr en normal person tnker hst.
Du skrev om att Trump minskade budgeten fr posten. Vilket var ytterligare en lgn. Han har inte makten att gra det. Det r ett extrastd som han inte vill ge, d USPS har gtt jttedligt de senaste ren av flera olika anledningar.
Vi har ven att det r inga problem alls att rsta som vanligt. Det har vi sett med demonstrationerna att det r inga problem alls att rra sig i grupp. S ytterligare en lgn.
Ni r vldigt duktiga p att klaga p Trump men tar absolut inget ansvar alls fr ert eget agerande.
Sg ingen lgn du ifrgasatte, s rknar kallt med att det var en ny fantasi som du trodde jag skulle p.
Jag vet inte varfr du upprepar att du r medveten att trumpen r kass och att du ltsas om du inte vet det.
Varfr valfuskar trumpen, det r den intressanta frgan:
Det roliga r att mnga frutspdde detta och som nu har rtt.
Just valfuskande wannabie dikta<tor trodde jag inte initialt trumpen skulle bli, men det r tydligen vad MAGA betyder.
Dock vet ingen idag fr vem trumpen r president lngre, pga det nu r uppenbart trumpen skiter i folket och dess medborgare i COVID-19 krisen.
Och det r som mest anmrkningsvrt och skrattretande, det r att de inte ens sjlva vet vad de vill med 4 r till