Citat:
Ja s kan det vara, och det r trist att det har blivit s polariserat att ena sidan vgrar klicka p CNN och andra p FOX. Visst har bgge sidorna av medier vinklat, ljugit och manipulerat, men man fr helt enkelt vara extra kllkritisk. Och lsa p fler sidor n bara en sida av spektrat. Bara fr att dom har ertappats med lgner innan s betyder det sklart inte att det alltid ljugs. Jag frstr dock att folk drar sig fr att g in och lsa p bde CNN och FOX etc.
Citat:
Trump? Nej det har dom gjort mot sig sjlva faktiskt. Tack vare internet s har det blivit mycket svrare fr medierna att komma undan sina lgner. Innan sociala medier och alternativ media kom s trodde jag p vartenda ord vra journalister skrev, naiv som man var. Men sedan mnga r tillbaka s har jag ocks insett vad media fr det mesta egentligen r till fr? Finns sklart medier som alltid frsker att gra sitt yttersta fr att vara s objektiva och sakliga som det bara gr, men alleles fr mnga medier anvnds som propagandaorgan. Tyvrr!
Detta r vad Donald Trump har gjort med vr tillit till institutioner.
Gller att vara medveten om detta och "forska" lite extra mycket och d komma s nra sanningen som det r mjligt.
Vad tror du sjlv om den underskningen utav CNN? Har Trump knappat in p Biden? Om ja, vad har skett p sistone som gr att det r lite jmnare nu?