Citat:
Ursprungligen postat av
Agent.Provocateur
Ja, jag ser inte ljust på framtiden, det har gått till becksvart för mig. Brott som dessa två har blivit utsatta för, ska dömas hårt. Extremt hårt. Det funkar inte att döma utefter svenskars tidigare paradis. Det funkade då, men inte nu längre. Invandrare som dessa två avarter, ska dömas långt hårdare med större konsekvenser, och polisen måste få använda sig av hårdare metoder. Dom här två har smulat sönder två liv och det ska dom fan straffas hårt för.
Kom för fan inte och säg att utvecklingen har blivit bättre, då ljuger du.
10 timmars tortyr...förstå vilken jävla ångest dom har fått uppleva! Det är jävligt lång tid, och de har utan tvekan upplevt extrem dödsångest. Fyfan vilket helvete på jorden dom har gått igenom. När den dagen kommer då det är dags att sitta av tid, hoppas att nån ser till att informera andra intagna på samma anstalt!
Jag delar dina tankar. Ett gammalt ordspråk lyder ju
öga för öga - tand för tand.
Det betyder alltså att man ger igen med samma mynt.
Jag föreslår därför att dessa båda gärningsmän utsätts för samma gärning som de själva utsatt brottsoffren för. Gärna på något stort offentligt torg mitt i Stockholm för allmän beskådan. De dömda strippas på sina kläder, därefter en kniv i benet och därefter 10 timmars homosexuell våldtäkt nonstop. Kan Sergels Torg med direktsändning i SVT vara lämpligt kanske? Efter avslutad bestraffning livstids utvisning. På så sätt besparar vi kriminalvården en massa kostnader också. Vore väl enkelt och bra?