Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-27, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmohammed
Det här med avskurna hälsenor det var bara en tråd-sanning?

"– Jag kan bekräfta att bägge offren har blivit knivhuggna i benen, säger kammaråklagare Anders Tordai till SVT Stockholm."
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...r-pa-kyrkogard

Om det däremot är avskurna hälsenor vet jag ej, hittar inte något som bekräftar det.
Dem skall dock ha blivit knivhuggna i benen för att förhindra flykt.
Citera
2020-08-27, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Ok. Då kan vi konstatera (tror jag):

2 personer med MENA-bakgrund misshandlar och torterar två unga svenska pojkar.

Ungefär som flera av oss gissade tidigt i tråden.

Så det är bekräftat?
Citera
2020-08-27, 16:39
Medlem
WerterGs avatar
Organisera istället, låt inte sånt här falla i glömska.

1.) Organisera manifestationer, gör dom öppna och folkliga. Kolla på exempelvis demonstrationerna för fattigpensionärer. Håll det fritt från småsekter.

2.) Stöd familjen ekonomiskt via gofundme.

Sprid namnet med bild överallt, gör väsen av dig. Låter man sånt här glömas så är man medskyldig.
Citera
2020-08-27, 16:41
Medlem
Jag tror det är dags nu att iranierns mamma och pappa drar från landet för det finns folk som vill ta hand om saker och ting och skipa rättvisa.

Iranierns lägenhet ligger på bottenvåningen. Skulle nog passa mig för att röra mig i dom kretsarna. Finns killar som vill elda nu...
https://imgur.com/a/c4igmNB
Citera
2020-08-27, 16:53
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Det gjorde han kanske. Men det har spekulerats mycket i offrens etnicitet sedan dess i denna tråd.

Det har till och med dykt upp folk som hävdar att offren inte är svenskar.
Det finns flera saker i hur detta brott rapporteras i media som är intressanta. Det råder inga tvivel om att det rör sig om hatbrott med rasistiska förtecken. Samt att BO var svenskar och GM invandrare. Media mörkar inte detta. För alla förstår ändå av brottets art att döma vad det handlar om. Att det sammanfaller med ett annat brott som rapporteras i media - 4 unga män kidnappar en get - gör bara saken än mer tydlig.
Jag tror det bara är en tidsfråga innan vi har medborgargarden.
Citera
2020-08-27, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Vad är motivet till sånt här?

Förnedring och skräck är taktiker som använts i krig genom alla tider, kuva den ockuperade befolkningen. Sedan saknar araber i allmänhet totalt empati, de är mer eller mindre allihop(med västerländska mått) psykopater. Allting utanför den egna klanen är till för deras, i många fall sadistiska, njutning. Djur och försvarslösa människor är tacksamma måltavlor.

Kom ihåg att även en till synes vänlig och "hårt arbetande" arab enbart är det för att kunna blåsa folk, köpa statusprylar, utnyttja systemet, knulla svennehoror osv. Om man är en någorlunda god människokännare så är det enkelt att se under ytan. De araber som inte är kriminella måste vara framgångsrika, läkare, egenföretagare, modeller, fotbollsspelare etc, nya adeln.
Senast redigerad av Periodic 2020-08-27 kl. 17:03.
Citera
2020-08-27, 17:02
Medlem
Ännu ett bevis på att svenska polisen inte vill göra sitt jobb.
Citera
2020-08-27, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Förnedring och skräck det är taktiker som använts i krig genom alla tider, kuva den ockuperade befolkningen. Sedan saknar araber i allmänhet totalt empati, de är mer eller mindre allihop(med västerländska mått) psykopater. Allting utanför den egna klanen är till för deras, i många fall sadistiska, njutning. Djur och försvarslösa människor är tacksamma måltavlor.

Kom ihåg att även en till synes vänlig och "hårt arbetande" arab enbart är det för att kunna blåsa folk, köpa statusprylar, utnyttja systemet, knulla svennehoror osv. Om man är en någorlunda god människokännare så är det enkelt att se under ytan. De araber som inte är kriminella måste vara framgångsrika, läkare, egenföretagare, modeller, fotbollsspelare etc, nya adeln.

Fast en av dem var kurd and den andra bror till en läkarstudent enligt tråden...
Citera
2020-08-27, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakenfranhavet
Fast en av dem var kurd and den andra bror till en läkarstudent enligt tråden...

Förstår inte vad du menar. För mig är arab och kurd exakt samma sak, ungefär som att norrmän och svenskar är mer eller mindre samma sak. Du kan måla en gris randig och kalla den en tiger, det är fortfarande en gris. Angående eventuell "läkarstuderande bror" så ser jag ingen relevans.
Citera
2020-08-27, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Har säkert skrivits redan men hur höga på knark måste inte dessa förövare ha varit för att orka hålla igång hela natten med detta?

Förmodligen pundat en del. Med tanke på att dom somnat en stund på morgonen på brottsplatsen.
Citera
2020-08-27, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Ännu ett bevis på att svenska polisen inte vill göra sitt jobb.

På vilket sätt har inte svenska polisen gjort sitt jobb här? Polisen grep ju killarna direkt, polisen grep även GM för mordbranden kvickt när han begick det brott han skulle sitta för nu.
Citera
2020-08-27, 17:07
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Duca, du kanske ska slå upp ovanliga, svenska ord innan du börjar använda dem.
För "oskadda" är de VERKLIGEN inte. De har torterats, knivhuggits, våldtagits, bränts, rånats, blivit slagna med spadar! I huvudet! Det senaste från msm.

Att vara "oskadd" betyder helt enkelt oskadad. De är psykiskt och fysiskt skadade. För hur länge är osäkert.

Och du kanske ska läsa mina tidigare inlägg där jag har förklarat mig själv? Herregud vad jobbiga ni är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in