Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-27, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Det är ännu värre, det är 10 timmar tortyr, det är våldtäkter under dessa 10 timmar, gräva sina egna gravar. Tydligen stuckit smågrabbarna med kniv i vaderna så de inte ska kunna springa iväg.
Utstuderad babbedemonisk grymhet.

Sen sitter det vänsterextrempissfittor fulla med legion och utländska horungar också fulla med legion som sitter och yrar om att "det är fiiiina familjer" (som den där rättssalen i Solna där babben kom undan med misshandel för han var från en fiiiiiin familj) "de går på karolinska och ska bli läkare, fatta hur fin och bra den här familjen faktiskt är"

Garanterat att övriga familjerna är likadana monster, de är bara bättre på att hålla uppe fasaden, klassiskt bland babbar.

Vidrigt detta. Helt sjukt.
Men vart fick du att dom stack dom i vaderna o att dom fick gräva sina egna gravar.?
Citera
2020-08-27, 08:52
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Bisarra handlingar? Snarare normalt beteende av en arabisk våldtäktsbög.
Inte för inte uttrycket ” knulla din mamma” existerar hos en viss kategori. ”Knulla” verkar vara det ultimata straffet och den ultimata förnedringen.
Citera
2020-08-27, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Vad är det för droger det kan handla om? Vet ett par i Skåne som torterade någon pga skuld eller liknande höga på kokain. De flådde sitt offer.
Förhoppningsvis offentliggörs resultatet från drogprov när det har analyserats. Dessutom kanske polisen har gjort beslag på själva gärningsmännen. I idealfallet har polisen gjort husrannsakan, det skulle nog rendera i diverse smått o gott. Men jag vet inte om de har rätt att göra det i det här fallet.
Citera
2020-08-27, 08:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skewie
Jag tror snarare att GM:s bisarra handlingar kan kopplas till narkotikarus. Den äldre GM har ju missbrukat diverse droger i flera års tid. Det finns uppgifter i tråden om att GM lugnade ner sig när de började tända av.

Man får väl ingen strafflindring för att man varit påverkad, hoppas jag.

Har läst alla domarna på 21-åringen. Han verkar vara hal och taktisk i förhör. Är övertygad om att han har begått fler oupptäckta brott. Kan mycket väl ha varit med och utfört rån/misshandel/förnedring tidigare. 21 är lite sent att debutera inom denna nisch, kan jag tycka.

Droger? Snarare klassisk blattetortyr.
Citera
2020-08-27, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philophobia
Fyfan... Och dessa gärningsmän kommer ut om..? Blir det åldersrabatt och annat skit blir jag fan skogstokig, någon jävla måtta får det lov att vara!

Hittar inte inlägget du citerade. Men tänkte bara kolla om alla de uppgifterna är bekräftade?
Med hälsenorna och eld osv.
Citera
2020-08-27, 09:09
Medlem
Lagom till detta dåd släppte P3 Dokumentär en repris på rasistmordet i Klippan. Så att vi inte ska glömma och få perspektiv.

Edit: tog bort mening
Senast redigerad av MarkofTheBeast 2020-08-27 kl. 09:30.
Citera
2020-08-27, 09:15
Medlem
Sleipner08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malmochtegel
Hur kan dom bli påsatta bakifrån med röven mot gravstenen? Eller står GM mot en gravsten? Är det GMs röv som det står vila i frid på? Får inte ihop det.

Liggande gravsten
Citera
2020-08-27, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Hur fan skall jag svara på det? Jag vet inte vad dom har för rutiner. Sen spelar det ingen roll om det är flickor eller pojkar dom har det är deras ansvar tills dom är myndiga. Det gäller alla föräldrar vilket har med tiden blivit extremt slappt. Många skall inte ha barn ens om du frågar mig dvs.
Det är väl knappast en vettig människa i dag som tar ansvar för sin ungdom om denne begår brott? Sällsynt det är väl skolan fritids och andra som skall ta hand om barnen då föräldrar arbetar. Ser du att någon förälder får ansvara för något? Nej, på sin höjd ett LVU och då vet man vart det barkar.

18 år gäller för myndig person alltså ansvaret som förälder.
Gör man en sån vidrig sak ska man dömas därefter också.
Citera
2020-08-27, 09:22
Medlem
Varifrån kommer uppgiften att brottsoffren erbjudits att köpa knark men nekat? Är det en trådsanning eller finns det belägg för detta?
Citera
2020-08-27, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scorpiorizing
Jag vet vem gärningsmannen är (tunisiern) och han är född och uppväxt i Solna, alltså inte något skäggbarn som ni försöker påstå och hans föräldrar/kultur har ingen koppling till hans handlingar. GM’s syskon är typ världens diplomatiska, sympatiska människa och studerar en medicinsk utbildning på karolinska. Gärningsmannen har bara grov adhd som föräldrarna ej kan kontrollera. Vet även vem en av pojkarna är och han är ej svensk.
Kolla bilderna på 18-åringens båda facebooksidor (finns länkade tidigare i tråden). De flesta bilderna föreställer gangsterrapparen Eazy-E som dog i AIDS flera år innan 18-åringen föddes. Och sen den där filuren som dök upp vid häktningsförhanlingen och ropade något på arabiska till honom. 18-åringen dessutom känd av polisen sen ett inbrottsförsök i en skola förra vintern.

Jag känner flera personer som har ADHD, ingen av dem uppträder som en wannabe gangster för det.
Senast redigerad av Skewie 2020-08-27 kl. 09:36.
Citera
2020-08-27, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mollysmatte
Varifrån kommer uppgiften att brottsoffren erbjudits att köpa knark men nekat? Är det en trådsanning eller finns det belägg för detta?
Uppgifter till Aftonbladet. Aftonbladet skall ha fått uppgifterna från polisen.
Senast redigerad av Skewie 2020-08-27 kl. 09:35.
Citera
2020-08-27, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skewie
Kolla bilderna på 18-åringens båda facebooksidor (finns länkade tidigare i tråden). De flesta bilderna föreställer gangsterrapparen Eazy-E som dog i AIDS flera år innan 18-åringen föddes. Och sen den där filuren som dök upp vid häktningsförhanlingen och ropade något på arabiska till honom. Känd av polisen sen ett inbrottsförsök i en skola förra vintern.

Jag känner flera personer som har ADHD, ingen av dem uppträder som en wannabe gangster för det.
Agree. Det är en förolämpning mot alla de, som trots en ADHD-diagnos kämpar för att få ihop vardagen, att urskulda äcklets fullständigt råstörda handlingar med att han har en diagnos.
Med lite tur muckar han med fel person på Österåker, Tidaholm eller Norrtälje och får en reaktion som försätter honom i ett vegetativt tillstånd. Eller så blir han avdelningens knulldocka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in