2020-08-27, 16:20
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ-145
Tidigare i trden...

Vnsterlogik frn Zergrush: Verkar som presidenten gmmer sig nere i kllaren igen

Fakta: Medans Trump har rest runt och gjort nstan 50 offentliga framtrdanden runt om i USA de sista mnaderna, s har Biden d han lmnat sin kllare, som mest cyklat planlst omkring utanfr sin kllare. Fljdaktligen har han ven dragit p sig knamnen Basement Joe och Basement Biden, och det av en anledning.

Vnsterlogik frn Sirup:Trump frsker leda bort fokus frn sanningen om sitt eget missbruk bara. Svrare n s r det inte. Trumps tefatsstora pupiller avsljar ju honom.

Fakta: Trump krver drogtestning infr debatterna.

En vn av ordning undrar nog lite stilla hur den hr typen av mnniskor ens kan fungera i ett normalt samhlle.
Mste vara oerhrt svrt.

Det andas desperation egentligen. Ytterst lite prat om substans och policy, bara att det skall bli "bttre" med Biden fr att Trump r "elak".
2020-08-27, 16:30
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Det andas desperation egentligen. Ytterst lite prat om substans och policy, bara att det skall bli "bttre" med Biden fr att Trump r "elak".

Ja exakt, eftersom t.o.m. de vnsterblivna frstr att det finns oerhrt lite att attackera gentemot politiken/policyn.
Vilken normal mnniska vill skydda illegala kriminella invandrare? Vem vill ha ppna och okontrollerade grnser? Vem r emot polisen? Vem r emot lgre skatter? Vem r emot att jobb skapas p hemmaplan och inte outsourcas? etc,etc.

D terstr endast att attackera djvulen sjlv. Dock r fortfarande det mest fascinerande att folk i ett annat land sitter 24/7 och skriker sig hesa.
2020-08-27, 16:38
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drvind
Jas ja. Hade han tagit speed s hade vi nog sett fler nattliga tweets, vilket vi inte gjort annat n d han befunnit sig i andra tidszoner. Att inte ens korkade amerikaner tycker att han skulle vara en bedragare r ett vldigt bra betyg p Trumps rliga, enkla och raka budskap till sin nation.

Det var till stor del just de som oroat mig, de korkade amerikanerna. Ingen tycks veta hur mnga de faktiskt r, och hade deras antal varit strre s kanske det hade varit dags att brja slja av Aapl mfl. nu nr det r s f som rstar - och vem vet hur det hade kunnat g d?

Medvetet ljuga har jag inte sett honom gra nnu. Men som ledare av en s pass stor nation s utgr jag frn att han skerligen ljugit nn gng p resan dit. Som tur r s verkar hans ambition vara att hlla sig till sanningen. Beundransvrt. Hur ser det ut fr Biden i den hr aspekten? Yrkespolitiker som han r har han nog relativt kort hllbarhet under samma lupp som Trump nu lever under. Tror du inte?
Ja, man har rknat i ca 20000 lgner och felaktigt pstenden sedan starten.
S det r omjligt du missat att trumpen ljugit.
2020-08-27, 16:57
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Hri visas grundproblemet och det vnstern inte frsttt. Listan som skall visas r vl de som stdjer Biden och vilka politiska ideer som r bra, inte att de r emot Trump. Att vnsterfolk och deep state p bda sidor r emot Trump r vl helt sjlvklart.

Denna typ av "marknadsfring" fr exakt motsatt effekt och detta lskar Trumps partistrateger, keep it coming. Samma sak gller fr vrigt Hollywood stjrnor som lser manuskript in i kameran, vanligt folk fatar faken. Se p denna s tillgjort: https://youtu.be/YdsmxzaHtSQ

PS. Som jag noterat tidigare r Trump lika eller leder i alla Swingstates direkt efter Demokraternas konvent. Detta verkar ticka mot storkross

P liknande stt r det i mitt tycke bra nyheter fr Trump nr han blir kallad "vrre n Hitler" av mnniskor som Noam Chomsky.
Voting for U.S. President Donald Trump is worse than voting for Hitler, Chomsky affirmed to interviewer Linda Solomon Wood, during a Canadas National Observer-sponsored webinar in April. "Hitler was maybe the worst criminal in human history. He wanted to murder millions of Jews, Slavs, Roma, homosexuals, others. "But what does Trump want to do? He wants to destroy the prospects for organized human life."
Chomsky har visserligen en del fans som avgudar varje steg han tar, men han har ven gjort sig knd fr att i alla vrldens konflikter stdja sidan som hatar USA/vst, vilket har inneburit att han genom historien bl a frsvarat mnniskor som Pol Pot och Slobodan Milosevic (och frnekat alla deras brott).
Jag vill hvda att Chomsky r smre mnniska n Trump (nr har Trump frsvarat folkmrdare?) s om Trump r vrre n Hitler, vad r d Noam Chomsky?
Senast redigerad av stone_sleeper 2020-08-27 kl. 17:01.
2020-08-27, 16:58
Medlem
JetSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ja, man har rknat i ca 20000 lgner och felaktigt pstenden sedan starten.
S det r omjligt du missat att trumpen ljugit.

Pstendet 20.000 lgner r ocks en lgn.

Det innebr att du leder med dina ~35.000 lgner.
2020-08-27, 17:08
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JetSociety
Pstendet 20.000 lgner r ocks en lgn.

Det innebr att du leder med dina ~35.000 lgner.
Klla NYT som fljt det, dock vl dokumenterat dr och komemr aldrig frsvinna, samma med impeachment.
Sen r det 20000 lgner och missrepresenterande av fakta, inte 20000 lgner.

Vi vet dock alla detta r pga trumpen inte kan s mycket, han tror Finland r en del av Ryssland och att konstitutionen inte gller presidenten.(men bara trumpen, inte alla andra och ABSOLUT inte Obama, vars trumpen ryckte upp grnsakslandet i Vita Huset, s vi fick reda p vad som var viktigt som president.)
Och s har det fortsatt.
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
P liknande stt r det i mitt tycke bra nyheter fr Trump nr han blir kallad "vrre n Hitler" av mnniskor som Noam Chomsky.
Voting for U.S. President Donald Trump is worse than voting for Hitler, Chomsky affirmed to interviewer Linda Solomon Wood, during a Canadas National Observer-sponsored webinar in April. "Hitler was maybe the worst criminal in human history. He wanted to murder millions of Jews, Slavs, Roma, homosexuals, others. "But what does Trump want to do? He wants to destroy the prospects for organized human life."
Chomsky har visserligen en del fans som avgudar varje steg han tar, men han har ven gjort sig knd fr att i alla vrldens konflikter stdja sidan som hatar USA/vst, vilket har inneburit att han genom historien bl a frsvarat mnniskor som Pol Pot och Slobodan Milosevic (och frnekat alla deras brott).
Jag vill hvda att Chomsky r smre mnniska n Trump (nr har Trump frsvarat folkmrdare?) s om Trump r vrre n Hitler, vad r d Noam Chomsky?
Ja, vi alla sett attackerna emot demokratin som trumpen inte anser gller trumpen.

Man fr ju jmfra Hitler vid samma skede, s ser man faktiskt kusliga likheter.
Men om man ska jmfra med den judeutrotande krigsherren, ja, d r man snett ute, och det r inte den senare man jmfr med
Ingen frst varfr trumpen r s besatt av homosexualitet som sin polare Putin.
2020-08-27, 17:18
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ja, vi alla sett attackerna emot demokratin som trumpen inte anser gller trumpen.

Man fr ju jmfra Hitler vid samma skede, s ser man faktiskt kusliga likheter.
Men om man ska jmfra med den judeutrotande krigsherren, ja, d r man snett ute, och det r inte den senare man jmfr med
Ingen frst varfr trumpen r s besatt av homosexualitet som sin polare Putin.

Frstr inte vad du menar med att Trump r besatt av homosexuelitet? Men jag kan informera dig om att Trump var den frsta president som var fr samknade ktenskap nr han tilltrde.

Fr man ge lite tips till Trumhatare? Jag - och de flesta andra Trump anhngare - lser bde pro-Trump och anti-Trump nyhetskllor. Anti-Trump nyheter gr ju inte att undvika ven om man velat, de finns verallt. Men vill man lsa pro-Trump grejer d mste man anstrnga sig.

Men frdelen r d att man blir bttre informerad och man blir inte lika mycket indoktrinerad som ni verkar ha blivit, nr ni verkligen tror att Trump r Hitler osv.
2020-08-27, 17:27
Medlem
Snapcounts avatar
Detta skall vara Trump`s plan fr de inkommande 4 ren. Han skall tydligen brja prata om det inatt, och mera skall presenteras de inkommande veckorna :

Ambissa planer !
2020-08-27, 17:53
Medlem
Generalanderssons avatar
Enligt norska TV2 s leder nu Biden med 52,3 procent, medans Trump ligger p 44,2. Men r det en sak som jag aldrig ska lita p hr i livet, s r det polls frn vnsterstyrd media.
2020-08-27, 17:57
Medlem
Citat:
Detta skall vara Trump`s plan fr de inkommande 4 ren. Han skall tydligen brja prata om det inatt, och mera skall presenteras de inkommande veckorna :

Ambissa planer !
Kanske skulle jobbat hrdare de 4 frsta ren och inte spelat s mycket golf. D hade inte listan varit s lng. Finansieringen av allt detta gr ju knappast heller ihop.
2020-08-27, 17:58
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Enligt norska TV2 s leder nu Biden med 52,3 procent, medans Trump ligger p 44,2. Men r det en sak som jag aldrig ska lita p hr i livet, s r det polls frn vnsterstyrd media.

Nstan alla polls sger att Biden leder ven Fox "news" sger att Biden leder men jag sger samma sak som jag har sagt under hela ret nu, det r p tok fr tidigt fr att kunna sga ngot, jnkarna brukar inte bestmma sig fren de sista tv veckorna.
2020-08-27, 17:59
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Bgge sidor r rena speglar av varandra, Trump (eller ja barnen) verkar ju kra med "tnk om Trump aldrig valdes till president", han har ju trots allt redan suttit i snart 4 r och han hade bde senat och representanthuset under den frsta perioden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in