Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-28, 15:26
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngryDane
Der er jo ingen som har skrevet at det er så med hälsenor, utom en som skrev at DET KAN være så...
Ufatteligt at SÅ mange her har SÅ svært ved at forstå Svensk🙄

Ja, trolls som Sdefterbliven og hen med kim yung un-avataren tilsøler tråden med kråk som gør det svært men endå!
Du har uppfattat korrekt.

Annan poäng.

Det är väldigt få medier som skriver om detta utanför Norden. Finns det något värde i att t ex tipsa Fox News eller liknande?
Citera
2020-08-28, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XenoZ
Vad driver en sån kille till att utföra så allvarliga brott? Hans pappa hade ju någon film på youtube där han framställde sig som någon human activist..

Människorättsaktivister, Amnesty folk och dylikt har en tendens att vara humanister på avstånd, man ska alltså rätta till alla världens problem och trycka dit allt man anser ondskefullt på andra sidan världen.

Men man vill inte se över hur man själv beter sig och reflektera över sin egen närhet.
Citera
2020-08-28, 15:30
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie

Annan poäng.

Det är väldigt få medier som skriver om detta utanför Norden. Finns det något värde i att t ex tipsa Fox News eller liknande?

Stort intresse! De skulle suga i sig detta som en brittisk gentleman sörplar te en måndag lunch... Ta gärna Trumptrogen median i USA, om du tänkte dig däråt - de har inget emot att publicera något som är negativt för den svenska imagen...
Citera
2020-08-28, 15:31
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissedogg
Jag tror det är dags nu att iranierns mamma och pappa drar från landet för det finns folk som vill ta hand om saker och ting och skipa rättvisa.

Iranierns lägenhet ligger på bottenvåningen. Skulle nog passa mig för att röra mig i dom kretsarna. Finns killar som vill elda nu...
https://imgur.com/a/c4igmNB
Svenskar hämnas inte, såvida de inte tillhör någon form av brottslig organisation. Svenskar är konflikträdda, passiva och lättduperade nollor.
Men om jag skulle ha fel i detta fall så blir jag förstås överlycklig.

Synd att inte båda GM är över 21 år gamla.
Citera
2020-08-28, 15:32
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Var har du fått det ifrån (det fetade)?
Hanif Bali i hans podcast God Ton, han ska ha insyn genom kompisar till BO. Dock var det ett par detaljer som inte överensstämde med övrig rapportering, sade 17-åring om 18-åringen och att det pågick i 7 timmar t.ex.

Bra avsnitt förövrigt!
Citera
2020-08-28, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Hanif Bali i hans podcast God Ton, han ska ha insyn genom kompisar till BO. Dock var det ett par detaljer som inte överensstämde med övrig rapportering, sade 17-åring om 18-åringen och att det pågick i 7 timmar t.ex.

Bra avsnitt förövrigt!
Inget det du säger i ditt inlägg visar att 18-åringen var drivande. Omformulera dig gärna så jag förstår.
Citera
2020-08-28, 15:35
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Inget det du säger i ditt inlägg visar att 18-åringen var drivande. Omformulera dig gärna så jag förstår.
Haha sorry! Hanif återgav i sin podd vad BO sagt till sina kompisar(som pratat med Hanif), att 18-åringen var den mest pådrivande.
Citera
2020-08-28, 15:36
Medlem
Lichtblicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XenoZ
Vad driver en sån kille till att utföra så allvarliga brott? Hans pappa hade ju någon film på youtube där han framställde sig som någon human activist..

Psykopater kallas det. Du ska nog se att bakom den där pappans humana insatser så finns det ett psycho, vilket det brukar vara hos människor som är humana aktivister
Citera
2020-08-28, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Haha sorry! Hanif återgav i sin podd vad BO sagt till sina kompisar(som pratat med Hanif), att 18-åringen var den mest pådrivande.
Ok. Tack. Svårt att säga om det är med sanningen överensstämmande eftersom vi just nu inte har minsta lilla att gå på. Men det blir intressant att läsa förundersökningsprotokollet om ett halvår.
Citera
2020-08-28, 15:39
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ok. Tack. Svårt att säga om det är med sanningen överensstämmande eftersom vi just nu inte har minsta lilla att gå på. Men det blir intressant att läsa förundersökningsprotokollet om ett halvår.
Jo precis, jag borde ha varit tydligare och har redigerat mitt inlägg nu!
Citera
2020-08-28, 15:47
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie

Annan poäng.

Brittiska Daily Mail har uppmärksammat det hela. Det skedde igår.
En relativt kortfattad text förvisso, men alltid nåt i alla fall.

https://www.dailymail.co.uk/news/art...18&si=12472832
Citera
2020-08-28, 15:49
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Ja detta får de leva med nu resten av livet, precis som kvinnliga våldtäktsoffer. Men de bjöd väl ut sig kan man tänka, var för snygga kanske.

Jag är kvinna men jag kan faktiskt tycka att en heterosexuell man som blir våldtagen av en annan man är extra förnedrande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in