2020-09-01, 22:05
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Det var lite kul nr Trump idag Kenosha fick frgan om han stdjer att poliserna har Body-cams eller inte:

1. Frst pausar han i flera sekunder och stammar och flmtar
2. Sen sger han "eee... det r en .... intressant frga...."
3. Sen sger han till justitieminister Barr: ".... Barr, varfr svarar du inte p frgan?"
4. Barr sger att det i frsta hand r en lokal frga, men att han stdjer anvndandet
5. Trump frgar d tv av de andra deltagarna i runda bords-samtalet
6. Bda sger att de stdjer det

GAME OVER Trump. Trump vill ju inte ha body-cams, men vgar inte sga det rakt ut.
2020-09-01, 22:09
Medlem
trailblasers avatar
Frga till Bidens supportrar.

Vad r er frklaring till varfr Biden vgrar att ta fria frgor frn pressen?
Senast igr s gick han bara av scen efter avslutad PK. Detta har varit terkommande.

Jag skulle vldigt grna vilja ha er take p detta. Det borde ju bara vara bra att f ut sitt budskap, tnker jag.
2020-09-01, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det var lite kul nr Trump idag Kenosha fick frgan om han stdjer att poliserna har Body-cams eller inte:

1. Frst pausar han i flera sekunder och stammar och flmtar
2. Sen sger han "eee... det r en .... intressant frga...."
3. Sen sger han till justitieminister Barr: ".... Barr, varfr svarar du inte p frgan?"
4. Barr sger att det i frsta hand r en lokal frga, men att han stdjer anvndandet
5. Trump frgar d tv av de andra deltagarna i runda bords-samtalet
6. Bda sger att de stdjer det

GAME OVER Trump. Trump vill ju inte ha body-cams, men vgar inte sga det rakt ut.

Jag sg det, det var svagt av honom, men han r ju en fegis. Tyckte att pastorerna som var dr och hade bnemte inte skulle vara dr. Vilket trams.
2020-09-01, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Biden r slut, jag skiter i vad folk sger hr. Joe vinner ju inte, ingenting, han har ju bara spiralat nedt hela denna samt DNC veckan, medan Trump gasar uppt, drar vi ut dessa pilar r allt klart. Man skall aldrig sga aldrig men jag har ytterst svrt att se att Biden mirakulst skulle ta sig ur denna nedtgende svacka.

Du fr grna leva i din bubbla, men jag knner en hel del personer i USA och Trump r sanslst hatad bland stora delar av befolkningen (men lika lskad bland sina anhngare, som utgr lite drygt 40b% av vljarkren).

Det rcker liksom inte att Trump frsker leka stor frsonare och landsfader med 63 dagar kvar till valet, nr han i hela sitt 74-riga liv har bett sig t som en rasistisk, kvinnohatande skitstvel med rekordtydlig narcissisisk diagnos.

Det r drfr som opinionen r s stabil ocks, sedan brjan av juni har det knappt rrt sig. Det r helt enkelt otroligt tudelat, men Trumps andel rcker inte.
2020-09-01, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Frga till Bidens supportrar.

Vad r er frklaring till varfr Biden vgrar att ta fria frgor frn pressen?
Senast igr s gick han bara av scen efter avslutad PK. Detta har varit terkommande.

Jag skulle vldigt grna vilja ha er take p detta. Det borde ju bara vara bra att f ut sitt budskap, tnker jag.

Biden r 78-r gammal, och faktiskt rtt s vimsig ibland. Det fr man ge honom. Och eftersom varje liten mini-felsgning kommer att spelas upp p Youtube bde framlnges och baklnges som "bevis" fr att Biden inte vet om han lever eller r dd, s r det ju naturligtvis smart av honom att gra s.

Inga konstigheter alls.

En miljard gnger hellre en varm och humanistisk Biden med bra rdgivare, n en supernarcissistisk, galen, diktator, som Trump. S tror jag mnga tnker.
2020-09-01, 22:18
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Hgvis med nya verinflaterade vackra dollars till Biden → Democratic presidential candidate Biden raised record haul of over $300 million in August: report

Mnga gillar tydligen hans basement speeches! Knasigt vrre...

(FB) Presidentvalet 2020
2020-09-01, 22:19
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Du fr grna leva i din bubbla, men jag knner en hel del personer i USA och Trump r sanslst hatad bland stora delar av befolkningen (men lika lskad bland sina anhngare, som utgr lite drygt 40b% av vljarkren).

Det rcker liksom inte att Trump frsker leka stor frsonare och landsfader med 63 dagar kvar till valet, nr han i hela sitt 74-riga liv har bett sig t som en rasistisk, kvinnohatande skitstvel med rekordtydlig narcissisisk diagnos.

Det r drfr som opinionen r s stabil ocks, sedan brjan av juni har det knappt rrt sig. Det r helt enkelt otroligt tudelat, men Trumps andel rcker inte.

Han r hatad som mest i stater som inte avgr valet.
2020-09-01, 22:24
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Biden r 78-r gammal, och faktiskt rtt s vimsig ibland. Det fr man ge honom. Och eftersom varje liten mini-felsgning kommer att spelas upp p Youtube bde framlnges och baklnges som "bevis" fr att Biden inte vet om han lever eller r dd, s r det ju naturligtvis smart av honom att gra s.

Inga konstigheter alls.

Uppskattar att du inte sticker huvud i sanden p den punkten.

Dock mste jag sga, ven fast jag r Trump-supporter, jag vill lra knna Biden bttre infr valet. Jag vill flja honom som vilken vljare som helst, se hur han svarar p knepiga frgor. Men det enda man fr r noggrant skrivna tal som han lser rakt av, och nr han vl ploppar upp i intervjusammanhang s r det softball questions.

Detta mste ju vara lite frustrerande fr Bidens supportrar ocks, att han r s skyddad av sitt team.
2020-09-01, 22:24
Medlem
Citat:
Han r hatad som mest i stater som inte avgr valet.

Ja, det du sger r liksom en sjlvklarhet. I USA finns det:
Rda stater (som republikanerna skert vinner)
Bl stater (som demokraterna skert vinner)
Swing states

Det r rtt sjlvklart att Trump r som mest hatad i Bl stater som Kalifornien, New York mm. Du behver inte skriva sjlvklarheter.
2020-09-01, 22:27
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ja, det du sger r liksom en sjlvklarhet. I USA finns det:
Rda stater (som republikanerna skert vinner)
Bl stater (som demokraterna skert vinner)
Swing states

Det r rtt sjlvklart att Trump r som mest hatad i Bl stater som Kalifornien, New York mm. Du behver inte skriva sjlvklarheter.

Han kan vara hatad av alla i Cali och New York, eller andra typiska lib-stater. Det spelar ingen roll. Det r inte dr det avgrs. Du kan inte komma och sga att saken r biff fr Biden i Swing-states.
2020-09-01, 22:33
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Hgvis med nya verinflaterade vackra dollars till Biden → Democratic presidential candidate Biden raised record haul of over $300 million in August: report

Mnga gillar tydligen hans basement speeches! Knasigt vrre...

(FB) Presidentvalet 2020

Sorry !

Fr fyra r sedan fick den korrupta kossan fru Clinton pengar s hon drunknade i det, bla det svenska postkodlotteriet :

Clinton Foundation

Frmnstagare mellan: 2013-2017
Total utdelning: 64 000 000 kronor varav 9 000 000 till Specialprojekt

https://www.postkodlotteriet.se/valg...e-formanstagar

Den korrupta kossan tackar nog dig.

Pengar enbart hjlper inte. Det krvs ven engagemang. Trump str fr det. Biden r trtt i sinne och kropp.
Senast redigerad av Snapcount 2020-09-01 kl. 22:36.
2020-09-01, 22:41
Medlem
Citat:
Han kan vara hatad av alla i Cali och New York, eller andra typiska lib-stater. Det spelar ingen roll. Det r inte dr det avgrs. Du kan inte komma och sga att saken r biff fr Biden i Swing-states.

Wikipedia definierar fljande 12 stater som Swing states: Colorado, Florida, Iowa, Michigan, Minnesota, Nevada, New Hampshire, North Carolina, Ohio, Pennsylvania, Virginia, och Wisconsin.

I dessa s leder bara Trump i tv stycken i nulget: Iowa och Ohio. I bda dessa med ca 1 procentenhetet.

I de flesta andra leder Biden med mellan 5-12 procentenheter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in