Citat:
Ursprungligen postat av
Surtruten
Jo, verkligen djupt rotat.
Vilket precis var min pong.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Glm inte heller de kriminella fackfrbund som bytte rster mot pengar.
LoL, lite som sossarna hemma i Sverige. De r ju mstare nr det gller fusk. Favoritsysselsttningen r dock att kra hrt i starka invandrarfsten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Garre74
Det r bekrftade kllor fr FOXDet R hg trovrdighet.
Jag r ocks 110% sker att jag f rtt...
Men vad bra, ni Kommunister klagar ju alltid p FOX, men nu r det minsann hg trovrdighet. Bra, d vet vi i framtiden att FOX har hg trovrdighet. Jag hller med.
Dock mste man kolla vad Jennifer Griffin egentligen rapporterade. Det framkom att Trump hade kallat ngra Generaler fr losers, dopes, och babies". Inget konstigt med det. Vissa var gamla anti-Trump gubbar kvar frn Hussein administrationen. Inga direkta favoriter hos Trump.
Ingen hade hrt honom sga ngot sdant i Frankrike. Vad de dremot sa r att Trump hade kallat de stackars soldaterna som stred i Vietnam fr suckers, eftersom det r precis vad stackarna var. De fick kriga i ngon skithla i ett krig som inte gick att vinna. De var suckers helt enkelt. Alla fattar att det inte var soldaterna i sig som fick sig en skopa, utan systemet, att man verhuvudtaget skickade stackars unga soldater ut i ett meningslst krig nr de istllet kunde ha varit hemma i USA och tillfrt landet i form av fretagsamhet. Trump r en affrsman, och han tnker som en sdan ocks.
Citat:
Ursprungligen postat av
KaktusFlaktus
Jag har svrt att se hur denna polarisering ska kunna vervinnas utan vpnade konflikter. Och d menar jag regelrtta strider med militra inslag.
Jag hller med. Vi ser redan nu hur samhllet krackelerar, och det gr fort. De subversiva vnsterelementen har krt hrt nu nr Trump har varit President. Frgan r nr det kommer att bli en fet backlash frn patriotiska amerikaner som ftt nog.
Citat:
Ursprungligen postat av
Surtruten
Nu r vi i en tid nr demokrater (inte partiet) bildade Ku Klux Klan och startade inbrdeskrig fr att de ville behlla slaveriet. Eftersom mnet r "Presidentvalet 2020" r ju det som hnde fr 100 till 200 r sedan rtt off topic.
Precis, pongen var att visa att skrmseltaktik och vld r ngot som alltid har funnits hos demokraterna, s det r ingenting nytt. I toppen r man mer sofistikerad nufrtiden, och kollrar bort hot som Bolsjevik-Bernie med andra metoder. Dremot r fotsoldaterna BLM och Antifa precis som dtidens busar.