Citat:
Ursprungligen postat av
drvind
> Han betalar mer skatt p ett r n vad du har gjort under hela din livstid. <
Det r USAs president vi talar om hr, han omger sig sjlvklar med en strre mngd mnniskor hela dygnet. De briefar och presenterar diverse praktiskt om ditt och amerikaners liv, skter ruljansen helt enkelt. Det gr alldeles utmrkt att gra detta utan att sprida smittan mellan de nrvarande, hur skulle t.ex. sjukhus fungera annars?, eller annan verksamhet dr de som har smittats av COVID-19 befinner sig? Du framstr som en idiot med ett s blint hat. Frst detta: Trump r din pappa, och du gillar det. Resistance is futile.
Sjlvklart finns mjligheten att anvnda sig av personal som br p antikroppar osv, men det r inte ndvndigt. Vi vet hur man skyddar sig, och driften av nationen kommer alltid ses som ngot som har otroligt hg prioritet. Vljarna ser detta, och de med TDS hr i trden hrs troligtvis inte i val-fldet som de som eventuellt inte bestmt sig tar del av iallafall.
Trump betalar inte fr FBI, han betalar ju nstan ingen federal skatt.
(Ledsen om jag trodde att alla uppfattade den kopplingen.)
Mnga av de Trump omger sig med har ocks blivit smittade och
det mrkligaste r att Vita huset inte verkar bry sig om att smittspra!
Vi vet hur man skyddar sig, men FBI kan inte se ut som sjukvrdspersonal p en covidavdelning och samtidigt skydda Trump p ett bra vis. Du kan ha en pong i att presidentens livvakter kanske r smittade sedan tidigare, det lr vi aldrig f reda p.
Fr vrigt verkar de flesta utom Ronald McDonald veta hur man skyddar sig sjlv och andra mot corona.
Sjlvklart har driften av nationen hg prioritet, s
frklara grna varfr Trumps fokus d pltsligt hamnade p att ta en svng i bil och vinka istllet fr att gna sig t nationens bsta.
Jag tror han gjorde det bara fr sitt eget bsta.
Jag har inget blint hat mot Donald Trump, men jag ser ingen vrldsledande i Ronald McDonald.
Jag tror inte ens att han r bra fr USA, srskilt inte under kommande fyra r d han inte ens behver ltsas anstrnga sig. Han kan ju nd inte bli omvald.