Citat:
Ursprungligen postat av
DRAVKCAB
Hrt talas om USA first? Varfr valde demokkkraterna en presidentkandidat som alla avskydde?
Som vanligt s s lmnar logiken stora tomma hl i ditt resonemang.
Visst har jag det, Alf Landon krde stenhrt p det 1936, vad det har med Trump att gra vet jag inte speciellt inte d Alf Landon hade mer intressanta lften n vad Trump hade, bland annat minska ytterligare p stdet till Kina, stoppa all invandring frn Kina och terg till guldstandarden.
Citat:
Ursprungligen postat av
DRAVKCAB
Jag litar mer p vnster demagogen och filmmakaren Micheal Moore som fr vrigt hade rtt 2016;
"Are you ready for a Trump victory? Are you mentally prepared to be outsmarted by Trump again? Do you find comfort in your certainty that there is no way Trump can win? Are you content with the trust youve placed in the DNC [Democratic National Committee] to pull this off?"
Finns inte p kartan att Trump frlorar 2020. Jag har varit politiskt intresserad i hela mitt liv och om Trump frlorar s kommer jag aldrig mera debattera politik hr. Jag hoppas verkligen att vriga debattrer p motstndarsidan i sin absoluta vertygelse ocks gr slag i saken och inte som vanligt bara fimpar sitt nuvarande konto och ppnar ett nytt nr det svider i nederlag
Jag lr inte sluta debatera men jag nekar inte heller att efter hanteringen av Covid och hur Trump nu stoppade stdpaketen s ser det vldigt, vldigt mrkt ut fr honom.
Vinner han s vinner han dock