Citat:
Ursprungligen postat av
VitruvianskeMannen
Jag kollade upp skningarna p "Ivanka hot pictures" och de var mnga fler n skningarna p "Pelosi hot pictures". Det mste betyda att Republikanerna r mycket populrare n Demokraterna, eller hur!
Vet ej vad ditt nakenskande p Pelosi betyder fr valrrelsen, Dock s r mina noterade 'metrics' ganska enkla skbegrepp som nyttjas av redan registrerade rstande, ingen knappar detta fr skojs skull utan det finns en tanke frn bda sidor, mao bra skbegrepp att spra p. Alla med ett uns logik hller med om detta.
Google Metrics anger tydligt r att det r vsentligt fler skningar dr Demokrater vill vet hur man rstar Republikanskt n tvrtom. Alla kan tolka in detta som dom vill, tyckte det var en intressant observation d Bidens ledning bara kar i OU s visar dessa skningar p det motsatta.
Min tolkning: D antalet nyregistrerade i Swingstates inte r till ngon strre frdel fr endera parti (dock en "lttare" frdel fr Republikanerna som jag visat i Arizona, NC, Florida) s innebr detta att vi drmed ser liknande valutgng 2016 med tillgg att det ser ut som en rejl vervikt fr switch till Republikanerna vs switch till Demokraterna.
Four more years!