Citat:
Ursprungligen postat av
Fenvatnet
Sh, n m du slutte sitte mumle, putre, og surmule for deg selv fordi at jeg postet bilde av den jakka.
https://www.abcnyheter.no/penger/202...pa-rikingliste
Det er noe som heter 3-kvartal.
Begge linkene er fra 24 september.
Tuller du med meg? Det er begrenset hvor mye tid jeg gidder bruke p dette tullet. Du har psttt at siktelsen av TH medfrte et fall i formuen i 2020. Alle vet at TH ble siktet i slutten av april i r. Jeg har prvd forklare deg at vi vet ingenting om rets formue fr neste r.
Tallene du linker til gjelder selvsagt for 2019. Skatteoppgjr og status for 2020, kommer selvsagt ikke fr i 2021.
Dette begynte med at du ikke skilte mellom inntekt og formue. Nr du skal ro deg unna dette, s gjr du det enda verre for deg selv.
Politiet har antakelig mottatt mange tips fra publikum om denne jakka. Det kan vre fra folk som har en slik jakke, eller ansatte i sportsbutikker som selger jakka. videoen med hettemannen er publisert i alle store mediehus. Hvis jeg ikke husker feil, ble videoen ogs vist p "sted Norge". I tillegg har politiet tilgang til databaser med sko, jakker, dekkavtrykk, you name it. Du m gjerne innbille deg at ditt tips har vrt avgjrende. Sug lenge p karamellen, jeg skal ikke ta fra deg ren.
Hvis politiet ikke har greid identifisere jakka p egen hnd etter 3 mneders arbeid, men m ha tips fra Flashback, sier det i s fall veldig mye om nivet p etterforskningen.