2020-10-15, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Sh, n m du slutte sitte mumle, putre, og surmule for deg selv fordi at jeg postet bilde av den jakka.
https://www.abcnyheter.no/penger/202...pa-rikingliste
Det er noe som heter 3-kvartal.
Begge linkene er fra 24 september.

Tuller du med meg? Det er begrenset hvor mye tid jeg gidder bruke p dette tullet. Du har psttt at siktelsen av TH medfrte et fall i formuen i 2020. Alle vet at TH ble siktet i slutten av april i r. Jeg har prvd forklare deg at vi vet ingenting om rets formue fr neste r.
Tallene du linker til gjelder selvsagt for 2019. Skatteoppgjr og status for 2020, kommer selvsagt ikke fr i 2021.
Dette begynte med at du ikke skilte mellom inntekt og formue. Nr du skal ro deg unna dette, s gjr du det enda verre for deg selv.

Politiet har antakelig mottatt mange tips fra publikum om denne jakka. Det kan vre fra folk som har en slik jakke, eller ansatte i sportsbutikker som selger jakka. videoen med hettemannen er publisert i alle store mediehus. Hvis jeg ikke husker feil, ble videoen ogs vist p "sted Norge". I tillegg har politiet tilgang til databaser med sko, jakker, dekkavtrykk, you name it. Du m gjerne innbille deg at ditt tips har vrt avgjrende. Sug lenge p karamellen, jeg skal ikke ta fra deg ren.
Hvis politiet ikke har greid identifisere jakka p egen hnd etter 3 mneders arbeid, men m ha tips fra Flashback, sier det i s fall veldig mye om nivet p etterforskningen.
Citera
2020-10-15, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
har de funnet hundedna

Det er det ikke opplyst om. Men nr du nevner hund, s er det jo helt utrolig at hunden ikke ble sjekket for DNA.
Er det mulig?
Ja, selvsagt er det det!
Citera
2020-10-15, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Det er det ikke opplyst om. Men nr du nevner hund, s er det jo helt utrolig at hunden ikke ble sjekket for DNA.
Er det mulig?
Ja, selvsagt er det det!

Og den skulle ftt hilst p familie og folk p jobben. Sikkert flere. For den burde reagere med aggresjon om den s overfallet p matmor.
Ble ikke den omplassert veldig fort?
Hunden har nok ikke glemt det om vedkommende plutselig sto foran den igjen. Kanskje det er hemmeligstemplet. En av de tingene som aldri skrives om.
Citera
2020-10-15, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
P tffelen/sandalen mener du? Hva skulle det ha si om de fant hunde-dna p tffelen/sandalen eller ikke?
Politiet sjekket ikke valpen eller valpens sele for spor. DET hadde i det minste kunnet frt til noe, hvis politiet hadde foretatt slike underskelser.

"Tassen (2) var hjemme da Anne-Elisabeth forsvant ble ikke underskt for DNA
Politiet var for sent ute med gjennomfre kriminaltekniske underskelser av hunden, og dermed kan de ha gtt glipp av spor i forsvinningssaken."
https://www.nrk.no/norge/tassen-_2_-...dna-1.15141596

Har noen en liste over polititabbene i denne saken?
Her er noen av tabbene:

1. Valpen ble ikke underskt for spor.
2. Spla ble ikke underskt,
3. BMW i s ble ikke etterlyst.
4. Sjfr og passasjerer i BMW i s ble ikke etterlyst.
5. Vitner som kan ha sett BMW i s + de som satt i bilen, ble ikke bedt om melde seg som vitner.
6. Fiskerne ble ikke etterlyst.
7. Bil med steuropeiske skilt (som kan ha vrt fiskernes bil) ble ikke etterlyst.
8. P et tidspunkt var fremdeles ikke alle som hadde vrt p befaring i S4 kalt inn til avhr (jeg vet ikke hvordan det ble senere).

Har noen lyst til fullfre listen?

Politiets varebil med hvit skilter.

Flgende kan kanskje ikke karakteriseres som tabbe, men er utrolig klnete hndtert.

L*tvik og Sk*nsen fikk to vidt forskjelige forklaringer p politiets nrvr. Skjnner ikke politiet at naboene snakker med hverandre?

Politiet burde ha tatt ansvar for at postkassa i S4 ble tmt. Avisbudet/postbudet reagerte p at kassa var overfylt.
Citera
2020-10-15, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Du skrev "kanskje det (blodet) stammer fra ..."
og da fikk du frem at det er bare kanskje at blodet stammer fra det som du fortsetter setningen med. Men resten av setningen som du skrev: ".. en av de tidligere tilfellene, der hun ble utsatt for TH`s "disiplin" ?" er en pstand fra deg om at det har vrt tidligere tilfeller der hun ble utsatt for TH`s "disiplin".
Ok. Du har rett. Jeg legger meg flat. Trekker umiddelbart tilbake pstanden. Hvis det da ikke nettopp var slik at TH banket og slo i tide og utide s blodet sprutet overalt i huset. Det KAN ha vrt slik!! God Natt!
Citera
2020-10-15, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
Ok. Du har rett. Jeg legger meg flat. Trekker umiddelbart tilbake pstanden. Hvis det da ikke nettopp var slik at TH banket og slo i tide og utide s blodet sprutet overalt i huset. Det KAN ha vrt slik!! God Natt!
Takk! :-) Du har selvflgelig rett i at hvis TH brukte mishandle AE, s kunne blodspor eventuelt stamme fra mishandling.
God natt

Edit: Ordet hvis som du brukte n, er et veldig viktig lite ord :-) Jeg kommer til fortsette bruke ordet hvis akkurat nr jeg synes at det er ndvendig bruke det, selv om flere kjefter og smeller noen ganger nr jeg har brukt det ordet :-)
Senast redigerad av z-z-z 2020-10-15 kl. 01:01.
Citera
2020-10-15, 00:59
Medlem
Citat:

I motsetning til mange andre, innrmmer du at du kan ha tatt feil!
Jeg byer meg i hatten!
Citera
2020-10-15, 01:07
Medlem
Citat:
I motsetning til mange andre, innrmmer du at du kan ha tatt feil!
Jeg byer meg i hatten!
Bare du ikke brer gnag s !
Citera
2020-10-15, 01:15
Medlem
Citat:
Er det mulig?
Ja, selvsagt er det det!
Jeg glemmer ikke Holdens ord, "Det er ikke som dere tror".

Blir jo helt svett i pannen av denne saken. Men tenk om det er slik, at politiet er Hettemann1 (redigert inn i videoen), og at Hettemann1 gr den ruten, som egentlig Hettemann2 gikk. Slik at Hettemann2 er den egentlige "Missing Link".

N nr NRK har skrudd opp hastigheten p videoen blir det jo ogs litt komisk.
Citera
2020-10-15, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jeg glemmer ikke Holdens ord, "Det er ikke som dere tror".

Blir jo helt svett i pannen av denne saken. Men tenk om det er slik, at politiet er Hettemann1 (redigert inn i videoen), og at Hettemann1 gr den ruten, som egentlig Hettemann2 gikk. Slik at Hettemann2 er den egentlige "Missing Link".

N nr NRK har skrudd opp hastigheten p videoen blir det jo ogs litt komisk.

"Det er ikke som dere tror"
Hva skjuler seg bak denne kryptiske uttalelsen?
Kan det vre et hint om at TH er uskyldig, og at bde bde H*lden og TH har en sterk mistanke om hvem som str bak? Har politiet over lengre tid etterforsket en eller flere gjerningspersoner, uten at dette har blitt lekket til media? Br "Lsningen ligger i nromrdet", sees i sammenheng med H*ldens utsagn?
Du nevnte tidligere et ddsfall i mai 2018. Vil du rpe litt mer om dette?
Citera
2020-10-15, 03:48
Medlem
Citat:
"Det er ikke som dere tror"
Hva skjuler seg bak denne kryptiske uttalelsen?
Kan det vre et hint om at TH er uskyldig, og at bde bde H*lden og TH har en sterk mistanke om hvem som str bak? Har politiet over lengre tid etterforsket en eller flere gjerningspersoner, uten at dette har blitt lekket til media? Br "Lsningen ligger i nromrdet", sees i sammenheng med H*ldens utsagn?
Du nevnte tidligere et ddsfall i mai 2018. Vil du rpe litt mer om dette?
Det han sa var:
Citat:
Jeg str fortsatt fast med min oppfatning tidligere at jeg synes det er et srdeles magert grunnlag. Det er noe helt annet enn det dere tror anklagen bygger p, sier Holden til pressen utenfor rettsbygningen. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...boer-loeslates
Frst og fremst: Hva tror han "vi" tror anklagen bygger p? Det skulle jeg likt vite. Det er mange sterke delte meninger... Merkelig utsagn egentlig snn sett.
Hvis jeg skulle tolket et utsagn fra en forsvarsadvokat idet klienten hans blir fengslet, tror jeg at jeg heller hadde latt vre. Men egentlig tror jeg ikke det betyr noe interessant. Han prver kanskje bare si at bevismengden ikke er s stor som vi automatisk tror nr politiet gr snn til aksjon, men uttrykker seg litt klnete? Eller noe lignende, noe som forsvarsadvokaten jo br og m si.
Citera
2020-10-15, 05:00
Medlem
Citat:
Hvorfor legge seg flat for z. Hun er en tvangslogiker. Et lysende eksempel p hvorfor juryordningen n er avskaffet. Du kom ikke med en reell pstand. Kanskje og med et sprsmlstegn der meningen var himle litt med ynene over alt z bortforklarer med teorier lsrevet fra et totalbilde. Hun tenker sort hvitt og tar kun stilling til spor enkeltvis og ikke alle i sammenheng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in