Citat:
Ursprungligen postat av
ErikAnderzohn
Du blir s ilsk att du inte kan lta bli att helt okontrollerat stava fel. Om du i fortsttningen slutar skriva med sn hgerfanatisk iver s kanske du klarar av att trollbinda ngon med dina "metoder" och alternativa fakta.
Vad gller lnkarna s kan man klicka sig fram och se hur mnga som faktiskt rstat...p delstatsniv (med all ndvndig statistik behftat).
Vi provar igen. Ngon kanske inte hann med att snappa upp dem under tiden du brjade skrpposta vldigt febrigt:
https://electproject.github.io/Early...20G/index.html
https://targetearly.targetsmart.com/index.html
Vad exakt r mitt synstt? Har inte ftt detta klart fr mig, inte frn ett hgerradikalt perspektiv dvs.
Om jag har frsttt det korrekt, s har antalet avlagda rster, som vid det hr laget vida verstiger Republikanernas, och Demokraternas redan verlgsna rstregistreringspool, ingenting med att gra hur allt slutar, eftersom din "metod" frklarar varfr.
Det r vl femtioelftegngen nu som du duckar frn att visa upp dessa magnifika variabler...som inte tar ngon som helst hnsyn till att voter turnout faktorn de facto stller hela din problemuppstllning p nda.
Men snlla Erik, det finns ingen extra-vg av demokratiska rster, det finns inga studenter i omfattning Ni pratat om, och antalet rster frdelas p vita/svarta/latinos/unga/gamla som de gjort vid tidigare val. Om du inte r vn med detta faktum kan du givetvis inte dra slutsatser. Men flj data s kommer ven du vara tvingad att acceptera detta om sisdr 5-6dgr. Att man i r startat postrsta tidigare i flera stater ger naturligt returer tidigare, dock kan man rkna hur mnga returer och nr, s fr du ett mnster som kan lggas bredvid 2016 och jmfras, givetvis skall alla dessa faktorer mste vgas in stat fr stat ej landet som helhet.
Som Lfven skulle sga, om "dina ingngsfakta" r felaktiga kommer du inte ha rtt slutresultat (kanske det smartaste Lfven ngonsin sagt).
Baserat p sajten du hnvisar till kan vi redan nu konstatera att Trump
leder i Michigan, Ohio, Wisconsin, Florida mfl stater. Inte p mlsnret, Leder. Vi br koncentrera oss p de stater dr slaget str. Flera av dessa stater leder Trump med strre marginal n vad frstsigpare p "min sida" hoppats p.
Arizona r en Republikansk stat dr man trott Biden skulle kunna ha en chans men som underlaget ser ut just nu leder Trump med
strre marginal n 2016. Denna kan man nu rkna som sker och drmed satsa resurser p andra stater som behver uppmrksamheten mer, dr Trump kr rally drar han in en 5-6.000 rster per kvll. Tippingpoints.
Har full frstelse fr att din kommunistiska hjrna inte vill acceptera detta, men d lter du ju politiken g fre siffrorna. Du br lta detta sjunka in s du inte fr hjrnbldning p valnatten. Nr detta sker vill jag att du brjar ifrgastta media dess rapportering och sociala medias censur. Vi mr alla bttre av en Fri Vrld.
Specialen: Intressant r att demokratiska stater som NM och NV r uppe fr mjlig vinst fr Trump, tror att han kan kamma hem Nevada.
Rally dr idag!