2020-10-18, 16:49
Medlem
Rudy Giulianis dotter tar avstnd frn sin Trump-lskande pappa och deras skitpolitik och vdjar om att folk ska rsta p Biden. Rudy Giulani r samma person som hromdagen var hgst aktuell i "storyn" om Hunter Biden och hans dator. Jobbigt lge nr inte ens dottern till Giulani tror p sin pappas idioti, hur fan ska vi d gra det? HAHA!

https://www.youtube.com/watch?v=AmxU...ab_channel=CNN
2020-10-18, 16:51
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QplusNPC
Du r en hatisk person, vilket du visade i det mest vedervrdiga Ad Hominem tidigare i trden. Jag har sllan sett maken till hat. Inlgget finns kvar. Frckt av dig detta.

Resten av ditt inlgg r knappast vrt att slsa kalorier p, d du satsar pengar p detta, samtidigt som du raljerar ver barnvergrepp och child trafficking. Du hnar mnniskor som frsker gra skillnad, kallar dem allt mjligt nedvrderande. Skms gr du inte heller, i din uppvisning av arrogans och bristande empati. Inte allt kan avfrdas med konspirationsteorier, men som hrskarteknik fungerar det. n s lnge.

Trump r den ende president som tagit child trafficking p allvar, vi har bara sett brjan. Att det drjer med de stora framstegen beror p personlighetstyper av din sort, som gr allt att fr att skrda billiga pong kring allvarliga saker och bidrar till att blanda korten.

Vi fr se om lite av detta tema kommer upp p ytan i slutet av valkampanjen.

Det r detta resonemang som visar hur sjuk du och din rrelse r. Jag skall ge dig lite fakta. Donald Trump stdjer och uppmuntrar Ghislaine Maxwell, Jeffrey Epsteins flickvn och hallick fr underriga flickor.

Citat:
Donalt Trump om Ghislaine Maxwell, efter avsljandena:
" Jag har trffat henne mnga gnger de senaste ren, srskilt d jag bodde i Palm Beach, och jag tror att de (Maxwell och Epstein) ocks bodde i Palm Beach. Jag nskar henne vl vad det n r", sger Trump

Kllor: https://www.townandcountrymag.com/so...-relationship/
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...henne-bara-val

Donald Trump tillsammans med sin kamrat Jeffrey Epstein, inte bara varit misstnkt, utan ocks Polisanmlt och freml fr en frunderskning om vldtkt mot minderrig.

Citat:
Ur frunderskningen mot Donald Trump och Jeffrey Epstein:
"COMPLAINT FOR RAPE, SEXUAL MISCONDUCT, CRIMINAL SEXUAL ACTS, SEXUAL ABUSE, FORCIBLE TOUCHING, ASSAULT, BATTERY, INTENTIONAL AND RECKLESS INFLICTION OF EMOTIONAL DISTRESS, DURESS, FALSEI MPRISONMENT, AND DEFAMATION"

Klla: https://cdn.factcheck.org/UploadedFi...in_Lawsuit.pdf

Donald Trump har ett (nrmast) livslngt kamratskap med Jeffrey Epstein, den knde pedofilen och sexbrottslingen.

Citat:
"According to an interview with Cosmopolitan in 2002, Donald Trump said that he and Jeffrey Epstein were great friends who knew each other for fifteen years."

Klla: https://filmdaily.co/news/jeffrey-epstein-donald-trump/

Donald Trump har visat upp ett sjukligt och sexuellt intresse fr sin dotter Ivanka och fr hennes kropp.

Citat:
Citat Donald Trump:

"Yeah, shes really something, and what a beauty, that one. If I werent happily married and, ya know, her father.

Is it wrong to be more sexually attracted to your own daughter than your wife?

Klla: https://forward.com/schmooze/357185/...-about-ivanka/

Citat:
Avslutar med det vlknda och omtalade uttalandet som fastnade p film, dvs
"Grab them by the pussy"

Detta var i och fr sig en vuxen kvinna men sger vldigt mycket om Trumps syn p sex och sin egen rtt till att utnyttja sin kndisskap.

Klla: https://www.youtube.com/watch?v=o21fXqguD7U

Detta r allts denna person som r din vita riddare i polerad rustning som skall stoppa pedofilin i USA och den hemliga pedofilringen som drivs av Hillary Clinton i kllarlokalerna hos Cosmos Ping Ping.

Om du inte frstr att vrlden skrattar t dig och dina gelikar, inklusive den orange clownen s r det dags att ta av foliehatten och lyfta blicken lite.

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
Senast redigerad av Skallmeja-Zorro 2020-10-18 kl. 17:48.
2020-10-18, 16:51
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Rudy Giulianis dotter tar avstnd frn sin Trump-lskande pappa och deras skitpolitik och vdjar om att folk ska rsta p Biden. Rudy Giulani r samma person som hromdagen var hgst aktuell i "storyn" om Hunter Biden och hans dator. Jobbigt lge nr inte ens dottern till Giulani tror p sin pappas idioti, hur fan ska vi d gra det? HAHA!

https://www.youtube.com/watch?v=AmxU...ab_channel=CNN

Varfr skulle det hr ha ngon som helst betydelse tror du?
2020-10-18, 16:53
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vilket r min pong, Trump r en katastrof fr USA rent utrikespolitiskt d USA sakta men skert blir isolerat vilket absolut ingen gynnas av, fr oavsett vad man tycker om USA, Kina, Ryssland och/eller EU s tvlar dessa om att vara den dominanta faktorn internationellt och de gr det p olika grunder.

Ryssland drmmer om att ter bli den supermakt de var under sin tid som Sovjetunionen, Kina har imperialistiska drmmar dr de blir samma typ av maktfaktor som Storbritannien var under den viktorianska eran, EU vill vara den absoluta maktfaktorn nr det kommer till handel och ekonomi medan USA verkar stundvis vara en korsning mellan Kinas och EU men genom diplomati och inte genom ervringar och verbelna lnder s att de sljer sig till Kina fr att bli av med skulden.

Jag r ingen jtte vn av USA men jag ser hellre USA som den dominanta faktorn n Kina eller Ryssland

Vad ser du fr tecken p att USA hller p att isoleras? Dom verkar snarare steppat upp och leder kampen mot det strsta hotet vi har nmligen Kina. Sedan har vi bara under de senaste 3 mnaderna sett tre fredsfrdrag framfrhandlat och pdrivet av USA. Ingen kan eller vill isolera sig frn en jttemarknad som USA och inget reellt tyder p det du vill hvda.
2020-10-18, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Helt korrekt. Det stmmer naturligtvis alltsammans, och nd kan de inte f till en klar vinst mot Trump, vilket sger en hel del om en hel del. Men ...

Min konklusion. Trump m vinna nu (eller inte, vem vet egentligen?) men vad spelar det egentligen fr roll avseende den stora bilden och byggandet av NWO? Frmodligen ingenting mer n att en del projekt frsenas med fyra r. Trump har ingen ersttare s spelet r iaf ver om fyra r.
Det r inte Trumps (obefintliga) personliga kvaliteter som gjort honom till president utan hans politik. Med en vettig antietablissemangskandidat i Trumps stlle s hade valsegern varit skrad nu.

Om fyra r r det fullt mjligt att Republikanerna kan skaka fram en normal mnniska med nnu bttre politik som kommer att vara lngt mindre hatad n Trump, t.ex. Josh Hawley.
2020-10-18, 16:57
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JetSociety
Du svarade inte p min frga.
Vi tar det igen.

"Hur strker flera av Natos lnder banden till USA genom att lta USA st fr stora delar av deras nota?" (Eller skjuta p inbetalningarna)

Jag tror inte du riktigt frstr vad jag pratar om s jag tar det lite enklare fr dig.

Hur strks banden mellan lnderna om lnderna inte respekterar eller knner en tillit till USA?

Citat:
Ursprungligen postat av JetSociety
Om du inte vill se Kina som en dominant faktor i vrlden, men gillar demokraterna.
Vad har Biden & co fr plan gentemot Kina?
Parisavtalet ?

Du framstller dig bara som dummare och dummare, stt dig ner och tnk igenom dina livsbeslut och sedan sk till Komvux fr du saknar klart och tydligt en gymnasial utbildning.

Kinas makt har vuxit under de hr 4 ren, trots att Republikanerna vill framstlla det som ngot annat s har deras makt genuint vuxit tack vare att Natomedlemmarna inte litar p USA lngre, sjlva frbudet mot iransk vapenhandel gr ut nu innan november och alla som r inblandade i det vgrar att tala med USA just fr att de inte lngre litar p USA efter att de lmnade avtalet med Iran samt mrdade en iransk general enbart p grunden av att denna general talade illa om USA.

Vill man hindra att Kina vxer internationellt s mste man gra USA mer attraktivt och plitligt, USA har pbrjat ett handelskrig med Kanada efter att frsk till nya frhandlar om handelavtal gick i kras.
2020-10-18, 17:00
Medlem
[quote=Friherr|Om fyra r r det fullt mjligt att Republikanerna kan skaka fram en normal mnniska med nnu bttre politik som kommer att vara lngt mindre hatad n Trump, t.ex. Josh Hawley.[/QUOTE]

Jag blir inte frvnad om Republikanernas nsta kandidat blir Pence och efter honom kommer det en kvinna, Nikki Haley....
2020-10-18, 17:03
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Du blir s ilsk att du inte kan lta bli att helt okontrollerat stava fel. Om du i fortsttningen slutar skriva med sn hgerfanatisk iver s kanske du klarar av att trollbinda ngon med dina "metoder" och alternativa fakta.

Vad gller lnkarna s kan man klicka sig fram och se hur mnga som faktiskt rstat...p delstatsniv (med all ndvndig statistik behftat).

Vi provar igen. Ngon kanske inte hann med att snappa upp dem under tiden du brjade skrpposta vldigt febrigt:

https://electproject.github.io/Early...20G/index.html
https://targetearly.targetsmart.com/index.html

Vad exakt r mitt synstt? Har inte ftt detta klart fr mig, inte frn ett hgerradikalt perspektiv dvs.

Om jag har frsttt det korrekt, s har antalet avlagda rster, som vid det hr laget vida verstiger Republikanernas, och Demokraternas redan verlgsna rstregistreringspool, ingenting med att gra hur allt slutar, eftersom din "metod" frklarar varfr.

Det r vl femtioelftegngen nu som du duckar frn att visa upp dessa magnifika variabler...som inte tar ngon som helst hnsyn till att voter turnout faktorn de facto stller hela din problemuppstllning p nda.

Men snlla Erik, det finns ingen extra-vg av demokratiska rster, det finns inga studenter i omfattning Ni pratat om, och antalet rster frdelas p vita/svarta/latinos/unga/gamla som de gjort vid tidigare val. Om du inte r vn med detta faktum kan du givetvis inte dra slutsatser. Men flj data s kommer ven du vara tvingad att acceptera detta om sisdr 5-6dgr. Att man i r startat postrsta tidigare i flera stater ger naturligt returer tidigare, dock kan man rkna hur mnga returer och nr, s fr du ett mnster som kan lggas bredvid 2016 och jmfras, givetvis skall alla dessa faktorer mste vgas in stat fr stat ej landet som helhet.

Som Lfven skulle sga, om "dina ingngsfakta" r felaktiga kommer du inte ha rtt slutresultat (kanske det smartaste Lfven ngonsin sagt).

Baserat p sajten du hnvisar till kan vi redan nu konstatera att Trump leder i Michigan, Ohio, Wisconsin, Florida mfl stater. Inte p mlsnret, Leder. Vi br koncentrera oss p de stater dr slaget str. Flera av dessa stater leder Trump med strre marginal n vad frstsigpare p "min sida" hoppats p.

Arizona r en Republikansk stat dr man trott Biden skulle kunna ha en chans men som underlaget ser ut just nu leder Trump med strre marginal n 2016. Denna kan man nu rkna som sker och drmed satsa resurser p andra stater som behver uppmrksamheten mer, dr Trump kr rally drar han in en 5-6.000 rster per kvll. Tippingpoints.

Har full frstelse fr att din kommunistiska hjrna inte vill acceptera detta, men d lter du ju politiken g fre siffrorna. Du br lta detta sjunka in s du inte fr hjrnbldning p valnatten. Nr detta sker vill jag att du brjar ifrgastta media dess rapportering och sociala medias censur. Vi mr alla bttre av en Fri Vrld.

Specialen: Intressant r att demokratiska stater som NM och NV r uppe fr mjlig vinst fr Trump, tror att han kan kamma hem Nevada. Rally dr idag!
2020-10-18, 17:06
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Man har s mycket pengar nu att man inte riktigt vet var exakt man ska lgga alla adcash.

Democrats Cant Spend All Their Money

Att man nr djupare in i Trumpcountry med sitt budskap r en sjlvklarhet...likafullt drar Team Trump in sin reklam. P flera platser. Oavsett hur jmt lopp pollsen visar att det r. Stmmer ryktet, s ska Stepien ha sagt, "att vid det hr laget s handlar det bara om att klara av att landa planet." r inte helt sker p vad han menar...men ngot bra lr det knappast inte vara i varje fall.

Problematiskt vad mycket politiska taganden som kommer bli biprodukten av alla dessa kampanjpengar ifall olyckan r framme och Biden vinner. Mnga som kommer vilja ha betalt i gentjnster vilket Biden inte har ngra som helst problem med. Helt och hllet uppbunden och kpt av kapitalet tillskillnad frn sin motkandidat. Han kommer inte vara folkets president utan specialintressenas president. Precis som vanligt nr det gller dems.
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Det r inte Trumps (obefintliga) personliga kvaliteter som gjort honom till president utan hans politik. Med en vettig antietablissemangskandidat i Trumps stlle s hade valsegern varit skrad nu.

Om fyra r r det fullt mjligt att Republikanerna kan skaka fram en normal mnniska med nnu bttre politik som kommer att vara lngt mindre hatad n Trump, t.ex. Josh Hawley.

Det gjorde Trump unik var vl att han var ekonomiskt oberoende? Uppgifter om motsatsen har dock framkommit i trden och jag sger ingenting om det emedan jag inte r insatt nog fr att uttala mig om det. Men frgan blir d om denne Josh Hawley ocks r ekonomiskt oberoende eller om ven han kommer att vara gd av ryssarna? (Liksom Biden fr vrigt r gd av kineserna.)
Medlem
arbetets avatar
Frsk Poll frn idag:

Trump Vs. Biden Race Tightens As Election Day Nears: IBD/TIPP Presidential Poll

https://www.investors.com/news/trump...idential-poll/

General Election: Trump vs. Biden vs. Jorgensen vs. Hawkins IBD/TIPP

Biden 50, Trump 45, Jorgensen 2, Hawkins 1

Biden +5

https://www.realclearpolitics.com/epolls/latest_polls/
2020-10-18, 17:09
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crawly
En fullt rimlig pong, och jag har tnkt precis s mnga gnger. Jag frsker sampla s brett jag kan. Ta del av bilder, filmer och sikter frn alla hll. Argumenten kommer naturligtvis vara precis det: Jag r lurad av min filterbubbla.

Det vi vet och kan betrakta som fakta r att Facebook och Twitter stdjer en av kandidaterna och anvnder sina extremt kraftfulla trollspn p ett stt som fr eventuell rysk propaganda att pminna om nn galning med ett plakat p en lda nnstans.
Vi kan ocks konstatera att svensk media stdjer samma kandidat efter fyra rs otroligt skev rapportering.

Personligen anser jag att det bsta vore att hela systemet kraschade och att ingen kandidat vann, men vi vet alla att det inte kommer att ske. Hur man n vrider och vnder p det hela r det tydligt att hela det befintliga systemet (globalt) stttar Biden, nstan utan undantag.

Hller med dig rrande att i bsta fall s vann ingen av de tv kandidaterna, USA behver gra om sitt system och bli mer likt en Europeisk demokrati med fler n 2 partier som styr ver senaten, inget parti ska ha carthe blanche efter varje val utan det mste finnas s att partier tvingas att samarbeta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in