Citat:
Ursprungligen postat av
nvaf
Jeg er enig med deg. z-z-z har ftt ufortjent mye kritikk. Hun er en av f som stiller viktige sprsml. Mange andre er mer opptatt av diagnostisere og har bestemt seg for hvem som er gjerningsmann uten bry seg med at puslespillbrikkene ikke passer.
Jeg mener huske at elekrikeren uttalte at han laget avtalen 14 dager fr. Jeg har ogs stusset p dette. De lagde alts avtale 14 dager fr om at lampene skulle byttes akkurat 31 oktober ?
Trevligt att du ocks frstr Z-z-z:s noggrannhet och att Z-z-z ligger lgt och vill hlla sig till fakta hellre n skena ivg. Nog har Z-z-z tankar och grund fr dem, inte bara lnkar, min uppfattning.
Ja man kan undra varfr det bestmdes hela 2 veckor i frvg om att lampor i kket ska bytas -av en elektriker! Byta lampor kan vl AEH eller TH gjort sjlva. Lter ju som att det var mer n bara lampbyte ...
I vilket fall m de ha pratat om detta s att kanske andra hantverkare som var dr, har hrt samtalen, per telefon med elektrikern eller om han var i hemmet och rekogniserade.
Man fr inte bortse frn att fler n TH varit medvetna om AEH:s planer.
Sedan kommer frgan om motiv i s fall!
Vilket motiv kan en utomstende ha?
Annan utomstende som hrt elektriker eller hantverkare pratat om tider och dagar?
Ngon dold person hr? I relation till dessa eller till AEH.