Citat:
Det stemmer med det inntrykket jeg har ftt ogs.
Og det betyr at Tom Hagen ikke har oppfylt sin forsrgerplikt i henhold til ektepakten.
Citat:
Du har nok rett i det, selv om det trengs, og det er tydeligvis ikke mangel p lrere her😉 For snu litt p det, s lrer man seg litt av hvert om hvordan angivelige voksne mennesker tenker, resonnerer, uttrykker og oppfrer seg. Jeg husker ikke hvem, men en bruker sa til en annen at hn heller ville hatt en kronisk smertesykdom eller bli blind, enn vre det mennesket. Jeg ser sjeldent s grov sjikane utfrt av voksne, "modne" mennesker, bortsett fra voldsvenstre da.
Som f.eks hvordan noen kan f seg til forsvare den ektepakten p alle mulige mter (eller p noen som helst mte) er utenfor min fatteevne, rett og slett. Men de har vel sine grunner. Selv om vi tar bort hele "hendelsen", AEH er i live og skilsmisse er igang. Ville de samme sagt at ektepakten er "uproblematisk" da?
Noen ganger fles det som at halve forumet bestr av snne grne kvinnfolk som forelsker seg i det verste av det verste bak murene. Jeg mener ha lest at til og med Stykke-Madsen er blitt gift? Bare det tenne p snt og sende kjrlighetsbrev til ham etter hva han gjorde med KW er det rene vanvidd... faktisk gifte seg med ham? Nei, det er for meg like uforstelig som de som forsvarer ektepakten til Hagen her. Men det var vel aldri meningen at menn skulle forst seg p kvinner
Som f.eks hvordan noen kan f seg til forsvare den ektepakten p alle mulige mter (eller p noen som helst mte) er utenfor min fatteevne, rett og slett. Men de har vel sine grunner. Selv om vi tar bort hele "hendelsen", AEH er i live og skilsmisse er igang. Ville de samme sagt at ektepakten er "uproblematisk" da?
Noen ganger fles det som at halve forumet bestr av snne grne kvinnfolk som forelsker seg i det verste av det verste bak murene. Jeg mener ha lest at til og med Stykke-Madsen er blitt gift? Bare det tenne p snt og sende kjrlighetsbrev til ham etter hva han gjorde med KW er det rene vanvidd... faktisk gifte seg med ham? Nei, det er for meg like uforstelig som de som forsvarer ektepakten til Hagen her. Men det var vel aldri meningen at menn skulle forst seg p kvinner
Det er nesten (bare nesten) s en skulle startet en ny trd; Norge, Lrenskog: AEH er sporlst forsvunnet, antagelig drept i ektemannens hjem 31/10-18, ektemannen er siktet for drap og massiv villedning. S hadde en kanskje sluppet scrolle s fordmt mye. Noen ganger scroller jeg rett over bde tre og fire sider, og gjemt inni der er det kanskje to-tre innlegg som er interessante. Men bare kanskje. Savner stort en ignore funksjon her...
Tragisk at noen i det hele tatt, kvinner og eller menn, vil forsvare en grovt urettferdig ektepakt. De m ha problemer med forst de alvorlige flelsesmessige og sosiale konsekvensene grov konomisk undertrykkelse m ha pfrt bde AEH og barna.
Det er nok ikke bare menn som sliter med forst eller forsvare de kvinner som skriver romantiske brev til Peter Madsen. Er nok minst 99,9999 % av kvinnene som fordmmer Madsens nye kone. Hun m vre gal, tenker jeg. Og hper av hensyn til allmennhetens trygghet at han aldri noensinne vil slippe utenfor fengselsmurene mer.
Kan hende det er noe i sammenligningen du nevner, de kvinnene som forsvarer Hagens ektepakt er av noenlunde samme ulla som hun som giftet seg med Peter Madsen.