2020-10-28, 02:23
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Tja Du i ditt in lgg i denna TRD!...

Ja, jag tror faktiskt att alla vettiga mnniskor uppfattade Bobulinski som mycket seris.
2020-10-28, 02:37
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Trump sa 29 000. Jag tycker att det ser ut som fler. Men vad vet jag.

Sjukt mycket folk tvivlar inte p siffran.
Trump har bra drag under galoscherna nu.
Allt medans Joe "Big Guy" Biden frsker knyta p sig skorna.
2020-10-28, 02:42
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
God natt!!

Donald kommer frlora enligt allt vi sett (fr att vara OnT)

Lter lite som 2016..
2020-10-28, 03:29
Medlem
Sqrbankens avatar
Om det folk skriver om Bidens siffror under sina rallyn stmmer s r det bra illa. (D) borde kanske i s fall vervga att kpa in lite uppslutning nu i slutspurten men den praktiken kanske ltt slr bakut i politiska sammanhang. Frekommer avlnade vrlapor under presentationer vid strre fretagskonvent.

Glott p tv Trumpmten nu och ja, folkmassorna r helt klart p plats. Kan dock inte... vet inte, allts... Bra mrkliga framtrdanden. Lite som en brutalt uppskalad variant av den sjlvgoda frfriskade chefen som under firmafesten kr en *kling kling* i glaset fr att hlla lda; spexar, krleksfrklarar sina medarbetare, gr igenom allt bra som hnt under ret (underfrsttt pga. frmst honom) fr att mellan varven leverera skojfriska pikar t konkurrenterna.

Mrks helt klart vilken miljer han verkat i sedan tminstone 50 r tillbaka i tiden
2020-10-28, 03:33
Medlem
Palpatines avatar
Jag har nu rostat i det Amerikanska presidentvalet for fjarde gangen sedan 2008.

Ska bli spannande att se rostrakningen nasta Tisdag.
2020-10-28, 03:45
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Om det folk skriver om Bidens siffror under sina rallyn stmmer s r det bra illa. (D) borde kanske i s fall vervga att kpa in lite uppslutning nu i slutspurten men den praktiken kanske ltt slr bakut i politiska sammanhang. Frekommer avlnade vrlapor under presentationer vid strre fretagskonvent.

Glott p tv Trumpmten nu och ja, folkmassorna r helt klart p plats. Kan dock inte... vet inte, allts... Bra mrkliga framtrdanden. Lite som en brutalt uppskalad variant av den sjlvgoda frfriskade chefen som under firmafesten kr en *kling kling* i glaset fr att hlla lda; spexar, krleksfrklarar sina medarbetare, gr igenom allt bra som hnt under ret (underfrsttt pga. frmst honom) fr att mellan varven leverera skojfriska pikar t konkurrenterna.

Mrks helt klart vilken miljer han verkat i sedan tminstone 50 r tillbaka i tiden
Ja, kanske dags fr Biden att ta en repris av Clintons draghjlp frn diverse kndisar. Typ som nr Beyonce skakade rumpa p samma scen som Hillary och tjt " THIS IS HISTORY! I'M WITH HER!" *skmskudde*
2020-10-28, 03:47
Medlem
Sg i Trump vs komikerna eller vad det hette nr han sade att han tnker be om fler r efter sina 8. Hur tnker han lyckas med det?
2020-10-28, 03:53
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Hr r den upplaggd i full. En intervju ALLA MSTE SE!

https://youtu.be/uAfvjtC6HPg

Fy fan !

I brjan tyckte jag synd om Biden fr att han r s gammal och har svrt med talet och minnet . Jag r uppfostrad att respektera ldre s jag ville inte sga s mkt illa om honom ven om jag r fr Trump .
Men den knslan r HELT borta !
Knner bara avsky nu .
2020-10-28, 04:11
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Sjukt mycket folk tvivlar inte p siffran.
Trump har bra drag under galoscherna nu.
Allt medans Joe "Big Guy" Biden frsker knyta p sig skorna.
Det r dessutom i en stad med 480 000 invnare och en hel stat med endast 1,9 miljoner invnare. Och med 0 gradigt vder ute. Det r inte precis kvllssol i los angeles med 20 miljoner mnniskor inom 1h avstnd. Galen support.
2020-10-28, 04:13
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Ja, kanske dags fr Biden att ta en repris av Clintons draghjlp frn diverse kndisar. Typ som nr Beyonce skakade rumpa p samma scen som Hillary och tjt " THIS IS HISTORY! I'M WITH HER!" *skmskudde*
Han har redan brjat. Fr mig tyder det p desperation.
2020-10-28, 04:16
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Rstar du p ledaren eller knppgken som man nu framfr som the next best?

Syftar du p det amerikanska valet? Dr rstar jag inte alls eftersom jag inte r amerikansk medborgare.
2020-10-28, 05:31
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forks
Int jag heller stjrtgosse. Fr det r vl exakt vad du r nr du frnekar vart du str ngonstans. Men just det fr jag GJORDEJR jweijewtwejtjweitjwetjiwejtwe bara fr att vara svensk. Hll nu truten tjockis. (har inget emot tjockisar, finner dom ofta sta alternativt starka men hatar luder utan ngon som helst sjlvrespekt eller framtidstro.)

Frnekar vart jag str ngonstans? Gav lite reflektioner runt huvudkandidaternas valmten i ett val jag inte fr rsta i. Rtt harmlst, faktiskt. Har dock mrkt att om man rkar vara s ofrskmd att inte hylla allt som rr Trump lngst hela spektrumet s klickar det hos vissa.

Vet inte fullt ut varfr men ibland kanske det har att gra med att de sjlva uppfattar Trump som en gud. Lever i tron att alla har samma frhllningsstt till politiker. Ur egen sjlvknnedom stller sig vertygade om att hdaren lika skoningslst puritanskt mste avguda allt som d rr Biden istllet.

S kan vi inte ha det. Mste dock erknnas att lite slng av politisk fundamentalism ven drabbat mig eftersom kritik mot Thomas J. Whitmore - min amerikanska favoritpresident - faktiskt skulle krnka mig ngonting frfrligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in