2020-10-28, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Denne uttalsen bekrefter din siste setning. Hadde bortfring/kidnapping vrt helt utelukket, hadde de ikke ordlagt seg p denne mten:
"Alt tyder p at det har vrt flere involverte i denne saken, som vi enn ikke har identifisert. Og det er uavhengig av om det er en drapssak eller en bortfring", sier politiinspektr Agnes Beate Hemi til Dagbladet.

https://www.dagbladet.no/nyheter/alt...verte/72985513

Sikkert noen bekjente av RU som er hyret av TH.
Citera
2020-10-28, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinnUrlig
Det tale imot at kidnapparar vil ha pengar s fort s muligt.Det tale imot at kidnapparar vaske itte seg.Det tale imot at Sandemoste enkeltpersonar p forum vett bedre enn garva itteforskarar s meine de str foran ein villedning.

Jeg er litt i tvil og vet ikke helt om jeg forstr deg. Her kommer svar, som lovet.

Jeg er ikke sikker p om det finnes profesjonelle kidnappere. De som begikk denne kidnappingen gjorde det for frste gang. De trodde de hadde en perfekt plan, men fikk ingen penger fordi TH gikk til politiet og fordi det var umulig forhandle og vise livstegn p moneroplattformen.

Kidnappere vasker seg ikke - jeg anser alle spekulasjoner rundt blodspor og slepespor som politispekulasjoner. Alle sporene politiet refererer til kan vre mange r gamle.

Garva etteforskere vet mer enn meg om etterforskning, jeg vet minst like mye som dem om hvordan iveren etter bevise at du har rett, kan lede til at du ender opp med tro p feil teori.
Citera
2020-10-28, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Det kan hende at du har rett. At det skjedde mens TH var p jobb.
Men det heter ikke "kidnappet" nr man frakter ut et lik.

Det er p ingen mte bevist at AEH var dd da hun forlot SH4.
Citera
2020-10-28, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Sikkert noen bekjente av RU som er hyret av TH.

Eller bekjente av RU som er hyret av RU. Et samarbeid.

Ulogisk at TH er med da TH nevnte RU i et av de frste avhr som den han visste om som hadde kunnskap om kryptovaluta.

Han hadde ikke trukket frem RU i avhret hvis han hadde hyret han. Tror du virkelig TH ville stolt med en "guttunge" ?
Citera
2020-10-28, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Hvordan kan du forvente bevis nr ingen her sitter p den informasjonen som etterforskerne har? Hadde vi hatt bevis s hadde vi gtt til politiet med dem, ikke til deg 😂

... og mange mneder etter at politiet har hatt en naturlig deadline for fore pressen med bevis, finnes det fortsatt hpefulle p dette forumet, som tror at politiet vet mye mer enn de har lekket til media ...
Citera
2020-10-28, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Det er p ingen mte bevist at AEH var dd da hun forlot SH4.

Ret.Med vet nok hva de snakker om.

Finnes det noen bevis for at hun var i live nr hun forlot Sloraveien?
Citera
2020-10-28, 21:30
Medlem
Citat:
Jeg er litt i tvil og vet ikke helt om jeg forstr deg. Her kommer svar, som lovet.

Jeg er ikke sikker p om det finnes profesjonelle kidnappere. De som begikk denne kidnappingen gjorde det for frste gang. De trodde de hadde en perfekt plan, men fikk ingen penger fordi TH gikk til politiet og fordi det var umulig forhandle og vise livstegn p moneroplattformen.

Kidnappere vasker seg ikke - jeg anser alle spekulasjoner rundt blodspor og slepespor som politispekulasjoner. Alle sporene politiet refererer til kan vre mange r gamle.

Garva etteforskere vet mer enn meg om etterforskning, jeg vet minst like mye som dem om hvordan iveren etter bevise at du har rett, kan lede til at du ender opp med tro p feil teori.

Det sies at politiet lrte mye av denne saken. Jeg har mine tvil.

https://radio.nrk.no/serie/radiodoku...2/mdup01004612
Citera
2020-10-28, 21:47
Medlem
Citat:

OK,takk for svar ihvertfall :-) Eg e heilt enig i at ein kan se seg blind p egen teori,kan minna om feilsking p bilar,for dei s har det som hobby.Men eg syns det e litt irriterande at TT ikkje kan innrmma at NKE I DET HEILA TATT E MISTENKSOMT.Liksom ingen ugler i mosen feelings dei... Fishy? Neeeeeei d,heeeeeeeeeeilt normalt alt der igrden.Det e sanneligt ikkje mange uskyldige s benytte seg av retten te holda kjeft og nekta avhr.Ka e du redde for d egentligt?Hvis du vett du sjl e uskyldige s ska det mje te snakka p seg vanntette bevis imot seg sjl.Har det nken gong i historien skjedd,egentligt? Det m bare bety at du har nke skjula.Sannsynligheten for det e ihvertfall hinsides stor.
Citera
2020-10-28, 21:58
Medlem
SwedishHouses avatar
Helt rlig, har TH vrt til hjelp for politiet? Virker som at han prver hjelpe dem minst mulig. Hvorfor nekte et avhr med politiet hvis du er uskyldig, + han skal jo gjre alt han kan for finne kona, moren til barna hans, og mormoren til barnebarna.
Citera
2020-10-28, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHouse
Helt rlig, har TH vrt til hjelp for politiet? Virker som at han prver hjelpe dem minst mulig. Hvorfor nekte et avhr med politiet hvis du er uskyldig, + han skal jo gjre alt han kan for finne kona, moren til barna hans, og mormoren til barnebarna.

TH har skrivit en massa noteringar eller tips till polisen innan.
Citera
2020-10-28, 22:23
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
TH har skrivit en massa noteringar eller tips till polisen innan.
Ja, men vad var det fr bevis som gjorde s att polisen kunde anhlla han, och varfr slppde dom TH frn hktet?
Citera
2020-10-28, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHouse
Ja, men vad var det fr bevis som gjorde s att polisen kunde anhlla han, och varfr slppde dom TH frn hktet?

Jag ska kolla efter. Hr av mig nr jag har hittat. Hr r en intressant lnk att lsa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in