Citat:
Ursprungligen postat av
Sugar-Daddy
Er det Brow som har sittet i Australia og agert motpart ?
Det snakkes om tenke utenfor boksen. Men man beveger seg fortsatt ikke lenger unna boksen, enn at TH forsatt er den skyldige.
Jeg har flere ganger undret meg over Br*w. Han har hele tida holdt seg under radaren. Kanskje Br*w er den reelle motparten? Ro*de nevnte at det kunne vre noe som politiet har oversett. Noe som har ligget helt pen i dagen. Man vil etterhvert f en aha-opplevelse, og tanken vil melde seg: Hvordan kan vi ha oversett dette?!!
Enkelte her i trden er besatt av tanken p at TH er skyldig. "Alle" hypoteser bygger p at TH skyldig, men det mangler fortsatt flere brikker. Hva med lage en hypotese hvor TH er uskyldig og uvitende om det som har skjedd, og at det faktisk var en reell kidnapping med fatal utgang? Teamet kan for eksempel ha besttt av nevnte Br*w, RU, VE. Og kanskje TEH og GHH. Eller Br*ow og hittil ukjente gjerningspersoner? Prestedatteren kan vre helt uvitende. TH kan ha mistanke til en eller flere. "Lsningen kan ligge i nromrdet".
Jeg synes det er mer interessant og gruble litt over dette, enn bruke tid p en russisk elskerinne. Vi brukte masse tid p Hettemannen, fr vi skjnte at det var et blindspor. La oss ikke bruke tid p elskerinner og utroskap. Jeg er temmelig sikker p at det er et blindspor.
Noen som vet hvor Br*w oppholdt seg i perioden fr og etter forsvinningen?.
Nr emigrerte han til Australia?