Citat:
Ursprungligen postat av
SwedishHouse
Det der var drlige begrunnelser, han skiller seg ut det gjr han. Hper politiet undersker han nye.
Enig med deg.
Jeg hper at TH har rett i det han tror om at GM vil avslre seg selv:
Fra Jayces innlegg:
"I flge VGs kilder skal TH ha uttalt til sine stttespillere at han tror GM vil avslre seg selv."
Angende spekulasjoner om at AE nsket skilsmisse:
Dette som AE skrev ca 1 r fr forsvinningen gir ikke meg et inntrykk av at AE nsket g fra TH. Jeg fr inntrykk av at hun nsker at de skal holde sammen og at hun
eventuelt er bekymret for at
han skal g fra henne:
"Det er ogs funnet et kort fra AEH til TH i forbindelse med bryllupsdagen i 2017 hvor hun skrev at hun hpet ektemannen ikke flte at tiden de har hatt sammen har vrt bortkastet og at de klarer gullbryllup."
Citat:
Ursprungligen postat av
Jayce
VG skriver at politiets bevisrekke internt blir omtalt som "lang som et vondt r".
I reportasjen lrdag siteres ogs noen setninger fra en av de mange e-postene TH har sendt til politiet.
Et av sitatene er dette: Dagen som blir valgt, Halloween. At det skjer denne dagen, betyr noe for hele saken.
Politiet skal ha omtalt e-postene som usannsynlige og meningslse konspirasjonsteorier.
Etter pgripelsen i april skal TH ha uttalt til sine stttespillere at han trodde det var kidnapperne som kom for ta ham. Lslatelsen 10 dager senere skal ha skapt mye frustrasjon hos politiet.
Flere politifolk gir uttrykk for at de kan ha vrt for lite pedagogiske og ikke ftt frem hvor gode bevisene er, skriver VG.
- Kan de ta meg p nytt, skal TH ha spurt flere av sine stttespillere, i flge VGs kilder.
VG omtaler ogs noen av funnene som er gjort, blant annet dette:
I tillegg til funnet av skillsmissepapirer skal politiet ogs ha gjort funn av AEH's personlige notater der hun beskriver et turbulent ekteskap over flere r, i flge VGs opplysninger.
Det er ogs funnet et kort fra AEH til TH i forbindelse med bryllupsdagen i 2017 hvor hun skrev at hun hpet ektemannen ikke flte at tiden de har hatt sammen har vrt bortkastet og at de klarer gullbryllup.
I flge VGs kilder skal TH ha uttalt til sine stttespillere at han tror GM vil avslre seg selv.
En som kjenner etterforskningen sier: Jo mer vi graver, jo mer finner vi som peker i samme retning.
Systematisk tester politiet sine hypoteser opp mot alle funn i saken.