2020-11-02, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Att stta en slant p Trump var fjrde r kan svrligen tolkas som fixering vid spel.

Dremot tycker jag det vore trevligt att veta vart man har folk i en diskussion p Flashback, att veta att folk som faktiskt hller p Biden ocks visar att s r fallet och att folk som hller p Trump ocks visar att s r fallet. Det sknker en legitimitet till sikterna.

Jag tror och hoppas att Biden vinner, men jag tror samtidigt att oddsen r fr hga p Trump, s jag satte en slant p honom. Dr har du mig!
2020-11-02, 21:50
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag har tittat lite p Ohio och faktiskt hade China-Joe ledningen dr i alla OU som kom fram till den 15 oktober. Ibland en kraftig ledning. Nu leder Trump i sammanvgningarna dr och kommer mycket troligt att vinna den staten. Vi har:

Research Co. Trump 47%--China-Joe 47%
Atlas Intel Trump 50%--Sleepy Joe 47%
Rasmussen Trump 49%--Creepy Joe 45%

Joe Biden har sm mjligheter att vinna Ohio. Den stat som nu r svrast att f grepp om r faktiskt Pennsylvania. Det finns ju gott om tid kvar och det br klarna i morgon kvll svensk tid, man fr g p dom sista tendenserna dr och s TRUMPA p lite extra fr att komma rtt i tillvaron.

Orovckande att Trumpen inte knappat in mer. Men hur ska man tolka allt!? Frtids/Mail-in!? Frdel Trump valdagen, men vad betyder det i TOTALEN!?
2020-11-02, 21:50
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Nu hller vnsterextrema falanger inom BLM/Antifa p med att blockera vallokaler s vanligt folk inte kan g och rsta.

Sjukt hur radikala demokraternas falang har blivit.

https://twitter.com/soul_katz/status...299981313?s=19

Men enligt vissa hr i trden s r det Trumpsupportrar som r vldsamma och frsker fuska
Jag str fast vid min vertygelse att om man r starkt emot Trump s r man en eller tv av fljande:

1) Hopplst oinformerad/missinformerad
2) Psykiskt instabil

Det ena utesluter inte det andra
2020-11-02, 21:52
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
S om en anonym mnniska p ett forum beter sig om en idiot anser du det fullt befogat att bete dig lika idiotiskt, och dessutom komma med lika inbilska sanningsansprk, med andra ord? Ja, inte fr att jag r frvnad, precis.

Hrru ditt gamla ljusugnsbrd, vinner Bidn imrga eller blir det fyra r till med sans, balans och vrdighet frn POTUS?
P P1 lt det som att det lutar t Bidn.
2020-11-02, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 744glx
Jag tror och hoppas att Biden vinner, men jag tror samtidigt att oddsen r fr hga p Trump, s jag satte en slant p honom. Dr har du mig!

Bra d vet vi vart vi har varandra
2020-11-02, 21:53
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Det medfr helt klart miljproblem men det br ocks ha hjt vrdet p mycken mark om man bara ser det ekonomiskt och inte miljmssigt.

Sverige har ocks oljeskiffer i Vstergtland men fyndigheten r nog fr liten.

Jo absolut, det r lite drfr fracking r ngot som diskuteras och inte ngot som redan r avvecklat, men problemet r att dricksvatten hller redan p att bli en lyxvara i USA tack vare frstrda grundvattenreserver, USA om ngot land br verkligen se ver fr och nackdelarna med detta istllet fr att bara gra oljebolagen glada
2020-11-02, 21:54
Medlem
winningfeasts avatar
Dan Kildee (Demokrat i Michigan) var med i Fox News alldeless nyss och tror precis som programledaren att det kommer att bli sm marginaler vem som vinner i Michigan precis som under 2016 dr Trump vann med endast 11 000 rster, det kommer att bli en nagelbitare i visa delstater oavsett vem man hejar p det kan jag nog garantera.
2020-11-02, 21:54
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Det r ju du som kastar sten i glashus.

Du kommer in i en trd som berr presidentvalet i USA (det frsta valet p fyra r som avgrs imorgon) och reagerar p att folk r "besatta" av mnet, samtidigt som du sjlv har Tegnell som avatar och d rimligen sjlv r besatt av Covid-19.

Skillnaden r att du mjligtvis frlorat jobbet pga covid men kommer inte gra det oavsett vem som vinner i USA. puss p dig
2020-11-02, 21:56
Medlem
Nixters avatar
Arizona Update

ARIZONA KLART FR TRUMP!
Grym kross av Republikanerna idag. Nu r "gapet" endast 6000 personer, och fr den som inte vet detta s har Republikanerna ett normalt 70/30 vertag p valdagen.

De tv stora omrdena r Maricopa county dr Republikanerna redan nu leder med 3% det andra omrdet r "landet" (om man summerar alla dessa sm countys) dessa r 80% Republikanskt.

Fr de Antifa medlemmar hr p forumet som innerligt vill gra vrlden Kinesisk, s kan jag be Er titta p den procentuella delen rster som lagts Dem 67% och Rep 60%, Rep har allts slutligen ett hgre valdeltagande. DET BLIR KROSS!

Riktigt bra att kunna ta hem denna stat s tidigt.

https://www.saguarostrategies.com/ar...ballot-returns

Hindenburg Poff Poff, S mycket fr dina polls.
Senast redigerad av Nixter 2020-11-02 kl. 22:04.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Va intressant att du tycks veta ngot kring detta.

Pennsylvania
1.) Hur mnga jobbar inom olja ?
2.) Hur mnga jobbar inom gruvindustrin (Biden vill lgga ned kol, remember)
3.) Hur mnga jobbar inom fretag som helt eller delvis jobbar med tjnster och service* i Pennsylvania som drabbas om 1+2 tvingas lgga ned ?

Energi r frgan som avgr Pennsylvania och det som gr att Trump nu vinner dr.

*Ta Volvo Cars som exempel, man har 24.000 anstllda i Sverige. nd tror mnga att hela Gteborgsregionen som helhet f mycket tufft utan Volvo som draglok. Den industri du pratar om i Pennsylvania r i paritet mngdubbelt strre. Frsk nu ta till dig detta, lr dig ngot och se att allt har ett sammanhang.

Det finns ingen framtid inom kolindustrin, trots att Trump faktiskt gav kolindustrin hjlp under sina frsta r som president s lades en hel del gruvor ner.

Det r helt enkelt en utdende resurs just fr att det r allt frre fretag i USA som anvnder sig av det fr att inte tala om att oljebolagen sjlva har brjat forska inom frnyelsebar energi s ven de vet om att fr eller senare s mste man g ver annars dmer man USA till att bli ett U-land nr oljan vl tar slut eller enbart frbrukas av s pass f lnder att dess vrde frsvinner
Medlem
ziracorns avatar
Tror PA snker the Donald. Wisconsin r krt. Michigan krt. Trumpen vinner Ohio, Arizona, NC, Georgia och Florida. Vad hjlper det?
2020-11-02, 21:59
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Tror PA snker the Donald. Wisconsin r krt. Michigan krt. Trumpen vinner Ohio, Arizona, NC, Georgia och Florida. Vad hjlper det?

Ja han kommer inte ta det.
Som tidigare nmnt i trden s har t.ex. kolgruvor lagts ned trots Trumpens frsk till assistans. Han borde ha gjort mer fr PA

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in