2020-11-03, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast
Om Texas skulle flippa vilket jag ser som osannolikt s r det med strsta sannolikhet s att han frlorar valet, s r det sklart eftersom att d kommer ven andra delstater att flippa och det kommer inte rcka till fr att n minst 270 elektorer.

Det var drfr jag skrev bsta eller nst bsta scenariot i vrigt
2020-11-03, 15:20
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Oki, nr kan vi f in ngra siffor och nr kan vi vntas veta vem som vann?

Var fljer man detta bst?
Finns redan frdiga siffror... ett distrikt i NH har redan rstat och rknats... 5 rstbertttigade, alla rstade Biden, frsta gngen p 60 r som de r enade.
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Ingen har bett mig.

D ber jag dig. Do it, visa mig vad du har. Vill se vad du har.
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Om Biden kollapsar ----> s gr hans odds upp ---------> dvs hans sannolikheter till vinst minskar.

Mea culpa. Skyller p att jag inte sovit p hela natten nr jag skrev det. Ska bli otroligt sknt nr det hr valet r ver oavsett vem som vinner. Cmon Man.
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Jmfr du gllivarebor med mongon? Lgt. Trump-lgt.
Det heter utvecklingsstrd. Och deras rster rknas med.
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Du ska inte tro allt du lser.

S din hjlte duckade inte kriget? Ja eller nej?

Faktum r att Trump var lika rdd fr posten 1968 som nu.. av olika orsaker.
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Kan Trump klara sig utan Texas om allt annat gr enligt bsta eller nst bsta scenariot?

Bsta, ja. Om han allts tar Nevada, Minnesota och Michigan (utver de vanliga swing states). Stater som historiskt r bla och som ingen faktiskt har rknat med kommer bli rda, med andra ord. Det kan faktiskt ske, d Nevada var nra att bli rtt frra valet och Minnesota r otroligt trtta p vad deras demokratiska styre har orsakat (BLM-protesterna i Minneapolis som guvernren vgrade stnga ner).
Medlem
george-nadas avatar
Hela grejen r s sjuk. En popularitetstvling om vem som ska bli (en av) vrldens mktigaste man. En man som ska leda ca 330 miljoner amerikaner, och det str mellan tokarna Biden och Trump. Haha!

Bevis p att vi inte har kommit s lngt frn ap-stadiet. Vi r smarta apor som ska vlja kung-apan.
Oavsett vem som vinner s lr det bli stor underhllning dem kommande fyra ren. Biden har nog mnga lik i garderoben i form av pedofili, incest, sexuella trakasserier och liknande, den snuskgubben.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullvaden1989
Tack gode Jesus fr du gav vrlden Trump.
Det r redan avgjort Trump vinner, se hans rally,.
Majoriteten i USA r kristna, och har en pro life syn p livet.
De rstar sklart p Trump.

Det r bara de batshit crazy kristna som rstar p Trump. Ngot annat kan man inte kalla dem nr de avgudar en man som varit otrogen mot alla sina fruar, knullat porrstjrnor medan hans fru var gravid, ljuger p daglig basis, r korrupt ut i fingerspetsarna och inte kan recitera en enda vers ur bibeln, trots att han pstr sig hlla den s kr. Hur kristen r man d?
2020-11-03, 15:23
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george-nada
Hela grejen r s sjuk. En popularitetstvling om vem som ska bli (en av) vrldens mktigaste man. En man som ska leda ca 330 miljoner amerikaner, och det str mellan tokarna Biden och Trump. Haha!

Bevis p att vi inte har kommit s lngt frn ap-stadiet. Vi r smarta apor som ska vlja kung-apan.
Oavsett vem som vinner s lr det bli stor underhllning dem kommande fyra ren. Biden har nog mnga lik i garderoben i form av pedofili, incest, sexuella trakasserier och liknande, den snuskgubben.
Kan bara hlla med. Dremot tror jag Biden r s smart att han fixar sig bra medarbetare n vad Trump lyckats med. Hur mnga har han sparkat?😂😂😂😂😂
Medlem
Intet nytt under solen.
Trump kommer att behva vinna i stort sett varenda battlestate fr att verhuvudtaget ha en vg att n ver 270 elektorer.
Det kommer inte att hnda.
Ett meddelande till Trump.
YOURE FIRED!

Nmnas kan att jag varit REP sympatisr hela mitt liv samt att jag rstat p SD frn och med valet 2006..d vi var knappt tre procent.

Nmnas kan ocks att mitt omdme fortsatt r ganska s klart.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag orkar inte frklara, du kan g till en sida som till exempel
https://www.nbcnews.com/specials/road-to-270-2020

Och kolla sjlv. Kortfattat s har Biden mnga, mnga fler elektorsrster i stater som anses skra Biden-stater, och drfr har han mnga fler mjligheter att klttra ver 270 n Trump har. Trump mste vinna Pennsylvania och Floria, samt i princip de flesta andra swingstates ocks.

(Jag rknar inte Minnesota, Wisconsin och Michigan till swingstates, de r inlsta p Biden).
Biden har flera mjligheter till valvinst n vad Trump har, men vinner Trump Florida samtidigt som han vinner alla de rda staterna s r Trump favorit till att vinna valet. Kul att du tror att Minnesota, Wisconsin och Michigan r skra stater fr Biden

Vinner Trump Florida, samtidigt som han vinner alla de traditionella rda staterna s behver Trump endast 1-2 delstater till fr att vinna.

Vinner Trump Florida, s blir han favorit till att vinna presidentvalet. Kort o gott

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in