2020-11-07, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Jeg skrev armbnd - ikke klokkereim.
Mange bruker et slikt elastisk armbnd, og det er heller ikke uvanlig bre det p begge armene. Har man for eksempel en en sprelsk valp i bnd, er det ikke unaturlig trekke armbndet oppover p armen. Dette kan faktisk gjres p rent instinkt, selv om det "egentlig" ikke er behov for det. Det vil da se ut som om armbndet er veldig stramt.

Nr det gjelder skaden ved ye, s la jeg faktisk ikke merke til dette, fr det ble et tema i trden.
Finnes det 70-ringer som ikke har et aldri s lite arr p kroppen? Er det arr i yekrok? Ja, det kan det vre, men vi vet jo ikke hvordan det har oppsttt?
Og ja, AEG har en hevelse p armen, men ikke "p strrelse med en appelsin", som Fenvatnet beskrev kulen.
Samme bruker har jo til og med forklart hvordan skaden oppstod "Hun har ftt et voldsomt slag rettet mot hodet, og s har hun holdt armen forran seg for prve beskytte seg, og s traff slaget rett over hndleddet istedet!"
Jeg vet ikke om dette er et forsk p leke synsk.
Dette vet selvsagt ikke Fenvatnet noe om. Hvis AEH var kjevhendt (vi vet vel ikke om det var tilfellet), ville hun sannsynligvis ha verget seg med venstre hnd, og kulen ville i s fall vrt p venstre arm.

Jeg utelukker ikke at alt dette kan vre utslag av mishandling, men det kan vre andre forklaringer p alle tre skadene.
Er man ute etter finne bekreftelser p at TH er psykopatisk konemishandler, er disse bildene godt egnet til nettopp det.
Men om dette er sannheten, er en annen sak,

Tack fr dina ord. Jag r fullstndigt enig.

Sedan r det ju s att OM TH har tillfogat AEH skador, s vet vi inte om det har skett regelbundet
eller hgst tillflligt i ett stormigt upptrde, eller om ven TH har skador tillfogade av AEH.
Inte heller r det bevis fr drp.
Citera
2020-11-07, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Siden TH er skkrik kan man ikke se vekk fra at AE kan ha benyttet private helsetjenester og da blir de vel ikke loggfrt i offentlige helsejournaler?

Selvsagt blir de det. Jeg har blitt utredet ved flere offentlige sykehus, sykehuset har altid henta inn relevant info fra private aktrer. Blir du fysisk mishandla og oppsker legevakt, blir det straks vurdert om dette skal meldes til politiet. Spiller ingen rolle om legevakta er privat eller offentlig.
Citera
2020-11-07, 19:20
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
For f et riktig svar p dette, m vi vite hva som var THs inntekt og formue i 1993/1994.
Man kan ikke uten videre g ut fra en formue p 60 millioner p begynnelsen av 1990-tallet.
I flge finansbladet Kapital, " stod Tom Hagen stod p randen av konkurs etter Lillehammer-OL". (februar 1994.)
Derfor spr jeg deg, Kornblomst og vrige brukere:
Var formuen fortsatt p 60 millioner i 1993/1994?
Var formuen vesentlig lavere?
Var formuen vesentlig hyere?
Kan dere gi et realistisk estimat over inntekt og formue i 1993 og 1994?

PS Viktig melding til Notteliten: Du kjenner godt til Nasjonalbiblioteket. Greier du oppdrive skattelister for Lrenskog for rene 1993/1994?
De eldste jeg finner i media, er fra 2012
.

Skattelistene for 80 og 90 tallet p vre romeriket ble trykt og solgt av og til inntekt for lokale idretslag og foreninger, dette gikk p rundgang s flest mulige lag og foreninger skulle ha en inntekt av det.
Alts det er veldig tvilsomt at disse skattelistene er skbare n, det kan hende det finnes p lokale bibliotek i orginalutgaver og det kan bli skbart i fremtiden, men s langt jeg hvet er det ingen som har planer om dette for tiden etter 1980..
Citera
2020-11-07, 19:31
Medlem
Kom over denne kommentaren p en av tv2 sine Facebook innlegg om det amerikanske presidentvalget;

https://imgur.com/djK8CUm

Er ikke det han som fortsatt er siktet for medvirkning til kidnapping?
Citera
2020-11-07, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smijern
Kom over denne kommentaren p en av tv2 sine Facebook innlegg om det amerikanske presidentvalget;

Wtf!

Du er en legende.
Citera
2020-11-07, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Tack fr dina ord. Jag r fullstndigt enig.

Sedan r det ju s att OM TH har tillfogat AEH skador, s vet vi inte om det har skett regelbundet
eller hgst tillflligt i ett stormigt upptrde, eller om ven TH har skador tillfogade av AEH.
Inte heller r det bevis fr drp.

Jeg er helt enig med deg. Jeg utelukker ikke at TH kan ha mishandlet AEH, og jeg utelukker heller ikke at TH kan vre skyldig i drap/medvirkning til drap. Ingen i denne trden kan si noe sikkert om dette.
Dette er en kun ny variant av leken "finn mistenkelig ting". Det spiller ingen rolle om det ikke er sant, bare det kan brukes til sette TH i et mistenkelig lys.

Dette avslrer en total mangel p innsikt i kriminalhistorie, og flere har tidligere vist at man heller ikke skjnner hvordan indisium/bevis blir vurdert av politiet, og i en eventuell rettssak.
Men hvordan kan man forvente det? Det er p tide med en litt mer ydmyk innstilling, bombastiske uttalelser er helt malplasserte.
Ptalemyndighetene har jo problemer med blant annet vurdere verdien av avhr.
https://www.nrk.no/norge/avhorsekspe...nse-1.13448927

Se gjerne denne dokumentaren:
https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/2017/MDDP11000217
Citera
2020-11-07, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Skattelistene for 80 og 90 tallet p vre romeriket ble trykt og solgt av og til inntekt for lokale idretslag og foreninger, dette gikk p rundgang s flest mulige lag og foreninger skulle ha en inntekt av det.
Alts det er veldig tvilsomt at disse skattelistene er skbare n, det kan hende det finnes p lokale bibliotek i orginalutgaver og det kan bli skbart i fremtiden, men s langt jeg hvet er det ingen som har planer om dette for tiden etter 1980..

Det stemmer det du forteller om salg av skattelistene, og dette gjaldt nok hele landet. Er nok ikke lett finne eksemplarer i dag, men det var jo en grunn til at jeg spurte deg!
Citera
2020-11-07, 19:52
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Det vi snakker om er at hun ventet til hun var 67, for da kunne hun flytte vekk, men ble drept fr hun kom s langt.
67-hun kunne bruke de 200.000
67-hun fikk alderspensjon
67-hun satt skte etter et sted bo, og hvordan g frem ved skilsmisse.

Jemtlandsaken er veldig lik.
Kona ville skille seg og hadde spart opp penger.
Politiet fant blod, men ikke noe lik.
De tok taxi hjem kvelden fr.
Svein har tidligere voldshistorikk.
Svein er en stor manipulator.
Han ringte Janne og la gjenn beskjed p svareren der han syt og bar seg. Han satt hjemme sammen med svigebror i 2 uker og syt og bar seg om hvor Janne var. Bare skuespill alt sammen.
Han flyttet p Jannes telefon for skape inntrykk av at hun hadde dratt sin vei p natta.
Dette gjorde han mens hans egen telefon l hjemme.
Svein hadde en vanskelig oppvekst med en voldelig far, Gjemund Jemtland, som banket han og hans 2 andre brdre.
Om THs far var voldelig vet jeg ikke, men han var alkoholisert og ekkel og barna mtte klare seg selv etter moren R#k#l`s dd. Dette, sammen med sorgen p,ga, sin mors dd, kan ha gjordt TH til den han er i dag. En egoistisk, empatils, voldelig og manipulerende psykopat.
Ulikheter mellom Jemtland-saken og Hagen-saken:

-Jemtland-saken ble oppklart etter kort tid / Hagen-saken er fortsatt ikke oppklart etter 2 r

- Jemtland hadde ikke alibi / TH har alibi (basert p informasjon fra media)

- Jemtland hadde vpen og var preget av tiden i fremmedlegionen / TH er en 70 ring forretningsmann som ble milliardr

- I Jemtland-saken var det ikke lagt igjen noe i boligen / I Hagen-saken ble det lagt igjen giftering, klr og trusselbrev

- I Jemtland-saken ble det funnet lik / Ingen lik funnet i Hagen-saken

- I Jemtland-saken var det f andre alternativer for hva som kunne ha skjedd / I Hagen-saken er det flere alternativer

+ flere detaljer som telefonsamtaler, SMS, hendelser fr forsvinningen, mystisk bil fanget p video om morgenen forsvinningsdagen, krypto-opplegg, kryptert e-post med AEH's helseopplysninger, osv
Senast redigerad av Legokatt 2020-11-07 kl. 19:56.
Citera
2020-11-07, 19:56
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Det stemmer det du forteller om salg av skattelistene, og dette gjaldt nok hele landet. Er nok ikke lett finne eksemplarer i dag, men det var jo en grunn til at jeg spurte deg!

Takk takk
Er mye snn informasjon som er omtrent umulig finne helt fra 1960 tallet og helt ut p 2000 tallet...
Citera
2020-11-07, 19:59
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smijern

Se der ja, vr alles RU er ute og kommenterer kryptering. Han burde kanskje heller holde en lav profil...?
Citera
2020-11-07, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Ulikheter mellom Jemtland-saken og Hagen-saken:

-Jemtland-saken ble opp....

Men likhetene er der like fullt.
Det du kaller ulikheter, er noe du har vridd det til.
Citera
2020-11-07, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Se der ja, vr alles RU er ute og kommenterer kryptering. Han burde kanskje heller holde en lav profil...?

Ja, for min del helt utrolig at han skriver slikt n.. Jeg har nok for min del kanskje overvurdert RU litt. Kan han vre typen til og ha vrt med p noe og samtidig vre helt uvitende om det selv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in