Citat:
Ursprungligen postat av
Cupcak3
När jag läser din text blev jag rädd att du var min lillebror och att jag hittat hans nick här! Är fan sjukt mkt av vad du skriver som jag kan identifiera med honom och dom stämmer.
MEN.... Längden är så jävla obetydligt. Och va fan, man kan ändå inte påverka den? Orka lägga ner tid och ångest över något som ändå inte går att påverka?
Man får helt enkelt se sina möjligheter istället! Det säger jag till min brorsa varje dag. Han är fan den finaste människan jag känner. Och han är ett jävla kap (inte bara enligt mig som syster, utan även vänner säger det). Snygg. Men ja, kort... Jag är 164cm och skulle säga att jag och min bror är Typ lika långa...
Hans problem är att han alltid blir vän med tjejer, för att han utgår från att dom inte vill ha han pga hans längd... Och resultatet är att han har hur många snygga tjejpolare som helst. Men vågar aldrig komma till skott! Utan tar på sig nån ”clown” roll istället.
Kom igen korta killar! Skärp till Er!
Självklart är det korta killars fel att tjejer inte vill ha dem, vad annars enligt feminismen. Enligt feminismens dogma så har kvinnor aldrig något eget ansvar nämligen, och det är alltid männens fel.
Tror du inte att din lillebror vill knulla snygga tjejer då eller? Har dessa snygga tjejkompisar som han umgås med, ingen egen initiativförmåga? Din lillebror får inte knulla trots att han ser bra ut, eftersom kvinnor är strikt autistiska när det kommer till mäns längd. Det är ungefär som att vi killar skulle avvisa alla kvinnor om deras bröst vore 2 kubikcentmeter för små. Vem bryr sig om hon är supersnygg, jättesmart och har en underbar personlighet, när hon bara har en D-kupa och inte en E-kupa? Exakt så fungerar ni tjejer, bara det att ni applicerar det här tankesättet på killarnas längd.
Orsaken till att ni kvinnor fungerar på det här sättet beror såklart på era små hjärnor och att ni inte förstår bättre. Det är liksom era grottmänniskoinstinkter som ni fortfarande inte har lärt er att tänka utanför. På stenåldern uppfattades en lång man, säg 2+ meter (om nu män överhuvudtaget blev så långa då, måste ha varit mycket ovanligt, men låt oss säga for the sake of argument), som en stark beskyddare av kvinnan och hennes avkomma (alltså trygghet, vilket är vad långa killar betyder för kvinnor, en falsk känsla av trygghet). Kortare stenålderskvinnor uppfattade också det som så, att om jag parar mig med honom så kommer jag också få långa söner och döttrar som har större överlevnadspotential mot rovdjur och våldtäktsmän, och så vidare. På den tiden var det hyfsat vettigt att tänka på det sättet. Idag däremot finns det inte ett lika stort behov av att tänka så. Tvärtom bör vi fokusera på andra, mycket viktigare selektionskriterier idag. Din korta lillebror som du säger ser bra ut, hade det varit fördelaktigt om han fick sprida sina utseendegener som exempel, eftersom vackra människor är viktigt (i en ideal värld är precis alla människor hur vackra som helst). Råkar din lillebror även vara riktigt intelligent så blir hans genetik ännu viktigare att sprida, eftersom vår värld behöver högre IQ också. Men ni kvinnor funkar inte på det sättet eftersom ni inte klarar av det här med logiskt tänkande, och allt ni klarar av att fokusera hos på en man är hur lång han är, hur stor kuk han har och hur tjock hans plånbok är. Allt annat är mer eller mindre irrelevant hos en man. På något plan förstår ni kvinnor hur extremt ytlig er längdfixering faktiskt är, och givetvis försöker ni kompensera för detta genom att låta djupa och kör med "det är personligheten som räknas", som om någon kvinna någonsin har brytt sig om personlighet, lol.
Hur som helst, det är inget fel på din lillebror. Att han inte får ligga så ofta beror på er kvinnor och hur ni "tänker", eller snarare inte tänker. Borat hade rätt om att kvinnor har ekorrhjärnor, lol.
Att din lillebror är lite osäker av sig och drar på sig clownrollen, beror på att han är självmedveten om hur kvinnor betraktar korta killar, och han försöker vara rolig, kanske är han inte så bra på det här med humor, men han förstår att kvinnor gillar roliga killar och försöker kompensera för hans längd.
I alla fall, för att sammanfatta här, mannens längd är verkligen viktigare än hans utseende för kvinnor, det är din lillebror ett levande bevis på, och nej, längd och utseende är verkligen inte samma sak (utseende = ansiktet). Ni kvinnor pga er längdautism, klarar nämligen inte av att separera ansiktet från längden, så trots att din lillebror ser bra ut så är han ful i de flesta tjejers ögon eftersom han är kort.