2020-11-22, 11:39
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Framförallt en enorm besvikelse för alla unga kvinnliga företagare i Sverige som är seriösa. Istället för dem prisas isabella och hon med sopberget. vad ger det för signaler till unga kvinnliga företagare??
Det håller jag verkligen med om. Pinsamt att välja ut en Puma-liknande person till årets företagare. Inget fel på att boosta en kvinnlig företagare.
Nu borde Veckans Affärer och Dagens Industri visa att dom kan tvätta sina bukar och gräva, och ge upp sina försök att sopa allt under mattan och hoppas att man kan måla upp en ny positiv bild av sopberget och skit-påverka sig ut ur situationen.
Senast redigerad av becko 2020-11-22 kl. 11:41.
Citera
2020-11-22, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Framförallt en enorm besvikelse för alla unga kvinnliga företagare i Sverige som är seriösa. Istället för dem prisas isabella och hon med sopberget. vad ger det för signaler till unga kvinnliga företagare??

Det sänder signalen att företagsvärlden är synnerligen gubbsjuk och att det är viktigare i sådana kretsar att kvinnliga företagare är representativa och snygga än att de skapar stabila företag.
Citera
2020-11-23, 08:22
Medlem
Nu är väl barnen hos Odd, så det blir spännande att se vad ursäkten blir för att förklara att hon inte träffar Pålle den här veckan heller. Och rafflande att fundera på hur och när hon kommer meddela att det är slut. Kommer hon vänta tills hon har en ny på kroken? Vad kommer hon skylla på, åldersskillnaden? Att han inte vill ha barn? Kan ju bli svårt att skylla på sin karriär denna gång kanske.

Vi går i alla fall en spännande tid tillmötes i bellaland.
Citera
2020-11-23, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Nu är väl barnen hos Odd, så det blir spännande att se vad ursäkten blir för att förklara att hon inte träffar Pålle den här veckan heller. Och rafflande att fundera på hur och när hon kommer meddela att det är slut. Kommer hon vänta tills hon har en ny på kroken? Vad kommer hon skylla på, åldersskillnaden? Att han inte vill ha barn? Kan ju bli svårt att skylla på sin karriär denna gång kanske.
.

Han syns på instastory i dag. Still going strong.

Men asså, antigen täst. Det förklarar frånvaron den ”veckan” hon var så ”ledsen” (läs sjuk”
Citera
2020-11-23, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartSocker
Han syns på instastory i dag. Still going strong.

Men asså, antigen täst. Det förklarar frånvaron den ”veckan” hon var så ”ledsen” (läs sjuk”
Tror det blev något fel här, vad menar du?
Citera
2020-11-23, 20:58
Medlem
wewereonabreaks avatar
Citat:
Hon har tagit ett antikroppstest och det visar högst troligt antikroppar. Jag ger upp om denna människa nu...
Citera
2020-11-23, 21:50
Medlem
Citat:

Hon hade en veckas oannonserad bloggfrånvaro, sen sitter hon och snörvlar i podden om att det var pga ”näthat”. Sån bullshit! Hundra procent säker på att hon var sjuk den veckan. Det är bara att lyssna på podden, hon låter inte frisk då.

Så extremt oansvarig och lögnaktig. Lita inte på ett enda ord som kommer från henne.
Citera
2020-11-24, 01:05
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pikovaja
Hon hade en veckas oannonserad bloggfrånvaro, sen sitter hon och snörvlar i podden om att det var pga ”näthat”. Sån bullshit! Hundra procent säker på att hon var sjuk den veckan. Det är bara att lyssna på podden, hon låter inte frisk då.
Så extremt oansvarig och lögnaktig. Lita inte på ett enda ord som kommer från henne.
Enligt stoppapressarna.se så berodde tystnaden på Isabellas otrohet med den gifta ”kungavännen”, namngiven många gånger. Tydligen så avslutades inte den otroheten ens då den avslöjades.
Om hon pratar sanning så har hon haft sexperioder i flera omgångar innan. Senaste sexperioder så hade hon män i soffan, källaren och i en man i ett av hennes rum som älskade och tog hand om henne medan hon mådde dåligt.
Det finns flera artiklar om det på stoppapressarna.se (samt intervjuer i Aftonbladet mfl), detta är en gammal artikel.
https://stoppapressarna.se/svenskt/b...liv-som-singel
Senast redigerad av becko 2020-11-24 kl. 01:18.
Citera
2020-11-24, 07:43
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Hon har tagit ett antikroppstest och det visar högst troligt antikroppar. Jag ger upp om denna människa nu...

Japp. Utan att ha varit sjuk så ska hon av alla människor ha antikroppar. För att slippa kritik för att springa till frisören en gång i veckan. Så tröttsamt. När jag såg det så växte mitt förakt.
Citera
2020-11-24, 10:00
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Japp. Utan att ha varit sjuk så ska hon av alla människor ha antikroppar. För att slippa kritik för att springa till frisören en gång i veckan. Så tröttsamt. När jag såg det så växte mitt förakt.
Håller med, men för att återgå till sexperioderna och otroheten. Det är väl ganska givet att man blir smittad om man har flera relationer på en gång och dejtar flera i veckan.
Om hon inte ljuger om sitt sexliv utan periodvis gör verklighet av alla sina sexfantasier så borde hon väl testa sig för HIV också?
Miljardärer, politiker, vänner till kungafamiljen, jag tror inte att dom är mindre promiskuösa, tvärt om så föreställer jag mig en massa eskorter och vanliga tjejer som är nyfikna och tycker det är kul med lite guldkant.
Senast redigerad av becko 2020-11-24 kl. 10:13.
Citera
2020-11-25, 14:44
Medlem
Pilletants avatar
Satt hos frisören igår och läste en antik skvallerblaska från 5 nov och där stod det att Isabella Löwengrip har varit tvungen att säga upp sin privata kock och har lyxvillan på Lidingö ute till försäljning utropspris 30 mkr samt att hennes allra heligaste önskan var att bli världens mäktigaste kvinna mäktigare än jungfru Maria och the first Lady månntro grusades av misslyckade investeringar ??

Hmmm Men jag är ju bara en sjukpensionär i mängden som försöker få ekonomin att gå ihop en dag i taget men henne är det synd om skrev Klicken. Inte avundsjuk inte alls närå
Senast redigerad av Pilletant 2020-11-25 kl. 14:52.
Citera
2020-11-26, 23:57
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Hon fortsätter att påstå att ”Sjukhusvistelsen och ETCn” gjorde att hon fick möjlighet att börja om, nu ska hon göra om allt, gifta sig, skaffa två barn och satsa på bolag igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in