2020-12-01, 19:26
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten

Nej, jag har bara minnesord om honom s jag vet ingen ddsorsak...

Hvordan starter det?

Navn Navnesen "sovnet inn", "forlot oss", ble brtt revet vekk"...? Noen ganger samsvarer dette med om personen dde av sykdom, tok selvmord, dde i ulykke, osv.
Citera
2020-12-01, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Ja, det er veldig spennende, og takk for at du postet det👍 Jeg har vrt inne p det tidligere ogs. Det er litt vanskelig finne ut av om det kan brukes i dette tilfelle. Etter hva jeg leste meg frem til, var det enklest hvis det var gjort feiltrinn i oppsettet av Monero. Man kan klamre seg til hpet om at feil er begtt.

Iflge kryptografen s alle bitcoin transaksjoner TH har send og "kidnapperen" har send alle de er funnet. Men hva med mottakerens id?
Citera
2020-12-01, 19:32
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Hvordan starter det?

Navn Navnesen "sovnet inn", "forlot oss", ble brtt revet vekk"...? Noen ganger samsvarer dette med om personen dde av sykdom, tok selvmord, dde i ulykke, osv.

Hr r det, ett trevligt inlgg om en hrt arbetande man :

https://i.imgur.com/umjMqx6.png
Citera
2020-12-01, 19:35
Medlem
Niffys avatar
"Avgtt ved dden" hres i hvert fall ikke srlig dramatisk ut.

Koselig tekst da.
Citera
2020-12-01, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
tnkt att det kan vara mycket som hnde innan de kom till Lrenskog som betyder ngot i det hr fallet...

Ja, det kan vre mye bakenforliggende. Morens dd nr han var 11. Ogs dette med faren og at de flyttet rett etterp. Hvem kjper seg eiendom bare noen f dager etter sin fars dd, det virker litt merkelig.
Citera
2020-12-01, 19:44
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
"Avgtt ved dden" hres i hvert fall ikke srlig dramatisk ut.

Koselig tekst da.

var nog helt naturligt det hr...
snyggt beskriven ja
Citera
2020-12-01, 19:50
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Ja, det kan vre mye bakenforliggende. Morens dd nr han var 11. Ogs dette med faren og at de flyttet rett etterp. Hvem kjper seg eiendom bare noen f dager etter sin fars dd, det virker litt merkelig.

Ja, det enda r om affren var klar innan fadern dr, annars r det naturligtvis vldigt speciellt...
men Gjvik och Hadeland innehller tydligt saker som kan belysa saken mer detaljerat...
Citera
2020-12-01, 19:52
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Bra du tar opp dette med THs far, og at de flyttet rett etter dette. 6 april 1979 dde han, 77 r gammel. 12 april, 6 dager seinere, s kjper TH eiendom i Sloraveien.

Flere 6-tall til Slettsnokens brilliante mesterplan
Citera
2020-12-01, 19:53
Medlem
Husker jeg leste en gang angende Monero-overfringen.

Den var visstnok timet og samkjrt med politi/eksperter verden over.

S det ble garantert lagret masse data da dette skjedde..
Citera
2020-12-01, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Det var ikke fra mitt selskap😌
Tar uansett folkesnakk med en lastebil med salt. Kan like gjerne vre et eksempel p hvor lite man br vektlegge rykter. Det er heldigvis bevis man gr for🤗
Ikke mitt "selskap" heller - ryktene har vrt i trden siden tidenes morgen.
Helt enig med deg om det med lastebilen
Citera
2020-12-01, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ikke mitt "selskap" heller - ryktene har vrt i trden siden tidenes morgen.
Helt enig med deg om det med lastebilen
Godt kunne vre enige om noe😊👍Rykter kan faktisk bare vre ondsinnet folkesnakk, uten noe som helst grobunn i virkeligheten. De kan ha oppsttt p helst falske premisser. I vrt tilfelle, kan det gjelde enten vi har den ene eller andre teorien.
Det er lett g av skaftet p denne trden🙄
Citera
2020-12-01, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iristo01
Iflge kryptografen s alle bitcoin transaksjoner TH har send og "kidnapperen" har send alle de er funnet. Men hva med mottakerens id?
Jeg kan ikke en gang late som at jeg har filla peiling p dette. Men fant en god gammel artikkel fra juni i r som kanskje har den med mest info. Jeg kan ikke sitere hele artikkelen, den er for lang. Her er en prvebit:
NRK skrev nylig at det ble sendt en melding til de angivelige kidnapperne i 2018 med et nske om f se ansiktet til Anne-Elisabeth Hagen. Selve meldingen, cee face ae, var skrevet direkte i datasprket hex, slik at den enkelt kan leses direkte fra bitcoin-blokkjeden, uten mtte dekodes. Dermed avslrte NRK hvilken adresse som er blitt brukt i den kryptiske kommunikasjonen i Hagen-saken. Det betyr i praksis at hvem som helst n kan utgi seg for vre enten Tom Hagen eller de angivelige kidnapperne ved sende meldinger til adressen.

Bitcointrasaksjoner lar seg lett spore

Bitcoin har en pent tilgjengelig blokkjede, som betyr at alle transaksjoner kan spores og alle data som legges inn i systemet kan leses av alle. Dette er en av grunnene til at mange kriminelle unngr bruke bitcoin.

Bitcoineksperter i Arcane Crypto, morselskapet til Kryptografen, fant raskt frem til cee face ae-meldingen og bitcoinadressen knyttet til denne, som er blitt benyttet for kommunikasjon mellom partene. Det er den samme adressen som er benyttet over tid og partene har kommunisert til en felles adresse i stedet for direkte til hverandres digitale lommebker.
Den str p Kryptografen.no, skrevet av Thorbjrn Bull Jenssen.

https://kryptografen.no/author/torbjorn/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in