2020-12-11, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Enig. Mange har blikket s stivt retta mot TH, at de ser ikke hva som beveger seg i kulissene. Eks-svogeren begynner fortone seg som elefanten i rommet.

Interessant lese hva dere skriver for dette med svogeren har vrt en hypotese som har sttt hyt p lista mi lenge.

TH har vrt langt nede p lista, men har beveget seg oppover p lista, spesielt etter det som kom frem i media i gr.

MEN, s er det da at denne saken har vist s tydelig at man ikke kan stole p hva som str i media. Det blir stadige endringer og de fremstiller ting p feil mte, viser det seg etter hvert.
Det forundrer meg ikke at det som vi kunne lese om i gr ogs er helt feil fremstilt. Nr vi etter hvert fr vite mer, kan det vre at det som str skrevet i TH notater ser helt annerledes ut enn slik det ble fremstilt i gr.
Citera
2020-12-11, 01:11
Medlem
Citat:
Den som lever fr se! Det kan vel hende at noen fr et annet syn p ridderen p den hvite hesten. Du har tydeligvis ikke forsttt hvorfor fyren "flte seg truet" av TH? Jeg har tidligere antydet at AEH kanskje ikke hadde et forholdt til THs bror, men til eks-svogeren. Mistanken er ikke svekket, snarere tvert imot. Fyren har lenge vrt forhatt i familien, lenge fr forsvinningen. Han er persona non grata i hele slekta. VG har vrt fravrende i trden en stund, det kan kanskje tyde p at noe er p gang.
Dine "morsomheter" p andres bekostning, kan raskt sl tilbake p deg selv.
Du mener at det ikke kan sl tilbake p en selv rakke ned p et drapsoffer og degradere hennes fortvilelse til fyllerr eller medikamentabstinens? Eller forske bringe vitner i vanry? ?Hvilken innsideinformasjon har du om at han er Persona non grata i hele slekta? Hres ut som en generalisering en masse, og snikdiskreditering.
Citera
2020-12-11, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Du mener at det ikke kan sl tilbake p en selv rakke ned p et drapsoffer og degradere hennes fortvilelse til fyllerr eller medikamentabstinens? Eller forske bringe vitner i vanry? ?Hvilken innsideinformasjon har du om at han er Persona non grata i hele slekta? Hres ut som en generalisering en masse, og snikdiskreditering.

If it is thought that the 1994 man and the ex-brother-in-law are the same person, why would a 'Persona non grata' be a regular visitor to S4, like he himself said in the police hearing?
Citera
2020-12-11, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Hvilket motiv skulle han ha for drepe AE? Det gir da ingen mening.

Det var ikke meningen att AEH skulle d. Dette var hyst sannsynlig en kidnapping som gikk veldig galt. Motivet var penger, kombinert med et intenst nske om frame TH. To fluer i ett smekk. Ikke verre at jeg har en hypotese som innbefatter eks-svogeren, enn andre som har involvert bde ektefelle og barn. Det er vel snart bare Tassen som har gtt fri for mistanke.
Citera
2020-12-11, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Interessant lese hva dere skriver for dette med svogeren har vrt en hypotese som har sttt hyt p lista mi lenge.

TH har vrt langt nede p lista, men har beveget seg oppover p lista, spesielt etter det som kom frem i media i gr.

MEN, s er det da at denne saken har vist s tydelig at man ikke kan stole p hva som str i media. Det blir stadige endringer og de fremstiller ting p feil mte, viser det seg etter hvert.
Det forundrer meg ikke at det som vi kunne lese om i gr ogs er helt feil fremstilt. Nr vi etter hvert fr vite mer, kan det vre at det som str skrevet i TH notater ser helt annerledes ut enn slik det ble fremstilt i gr.

Jeg deler din oppfatning, og jeg har lenge fundert p om eks-svogeren kan hatt en rolle i dette. Dette er blitt mtt med beskyldninger om konspirasjonsteorier, og folk har blitt krenket.
Citera
2020-12-11, 01:26
Medlem
Citat:
Det var ikke meningen att AEH skulle d. Dette var hyst sannsynlig en kidnapping som gikk veldig galt. Motivet var penger, kombinert med et intenst nske om frame TH. To fluer i ett smekk. Ikke verre at jeg har en hypotese som innbefatter eks-svogeren, enn andre som har involvert bde ektefelle og barn. Det er vel snart bare Tassen som har gtt fri for mistanke.

Jaha, og hva baserer du det p? Er det fri fantasi eller har du noe som underbygger det?
Citera
2020-12-11, 01:32
Medlem
Citat:
Jeg deler din oppfatning, og jeg har lenge fundert p om eks-svogeren kan hatt en rolle i dette. Dette er blitt mtt med beskyldninger om konspirasjonsteorier, og folk har blitt krenket.
Ja, vi er flere som reagerte p flere ting i den krimpodden der han ble intervjuet. (Er det noen av dere som har skrevet ned krimpodd-intervjuet med eks-svogeren? Det hadde vrt greit hatt det i skriftlig form.)

Er det litt spesielt at vitnet ble spurt (av journalisten?) om utdype hvilket motiv han kan ha for peke p Tom Hagen som mulig drapsmann?

Vitnet nsket ikke utdype hvilket motiv han kan ha for peke p Tom Hagen som mulig drapsmann.
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
(30.10.2020) Sentralt vitne pekte p Tom Hagen som mulig drapsmann kort tid etter forsvinningen

I avhr pekte vitnet p Tom Hagen som drapsmann. Dette var han helt overbevist om. Opplysningene fr Nettavisen bekreftet fra flere hold med kjennskap til etterforskningen.

Mannen som meldte seg har kjent Tom Hagen i en rrekke og har ved flere anledninger vrt p besk hos ekteparet Hagen i Sloraveien 4 i Lrenskog. Dette kommer ogs frem av avhret til mannen.

Nettavisen har vrt i kontakt med vitnet, men han nsker ikke gi noen kommentarer til saken, heller ikke utdype hvilket motiv han kan ha for peke p Tom Hagen som mulig drapsmann.

I Krimpodden forteller han ogs at hensynet til Anne-Elisabeth Hagen var viktig da han bestemte seg for kontakte politiet

https://www.nettavisen.no/nyheter/se...424037356.html
Citera
2020-12-11, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno

Jeg kjenner mye folk, bde i Lrenskog og p Hadeland. Folk som har kjent familien i flere tir. Jeg slenger ikke ut pstander for sverte noen. Noen har vrt i avhr, men det har tydeligvis ikke vrt interessant for politiet lekke dette til media.
Citera
2020-12-11, 03:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Mange her mener th er helt uskyldig viklet inn i dette. Kan de svare p hvorfor han lyger. Kan umulig vre for dekke over svoger han hater og ukjente hndtverkere dere mener er gm.

Ja, de prater og prater, men unngr bevisst dette med alle lgnene til TH. Det intervjuet. Der er det helt stille fra sinte Hellsculls og naive z-z-z.
TH har jo et soleklart motiv. AE ville dra, og hun kunne muligens ta med seg halvparten av alle pengene.
Citera
2020-12-11, 04:00
Bannlyst
Citat:
Vet du hva f.eks betyr? Og vet du hva hvis betyr? Til ditt fetade utsagn her kan du se p det fetade i sitatet over skrevet av deg. Du fremstiller dine fantasier som fakta.

1) Jeg har ikke psttt dette.
2) Noen av de usannhetene er vist til tidligere i dag.
3) og 4) Du pstr ting om meg som ikke stemmer.

Blir du aldri lei av spamme ned trden med lgner om andre brukere og lgner om TH og lgner om annet?

1: Du har antydet det sterkt, og gjemmer deg bak ord som "hvis" eller "f.eks.".
2: Men da skal det vel ikke vre s vanskelig for deg finne de
fram, du som ellers bruker ekstremt kort tid p finne fram poster.
3 og 4: Det som jeg pstr stemmer, og jeg er ikke den eneste til ppeke dette.
Citera
2020-12-11, 04:14
Bannlyst
Citat:
Ja, vi er flere som reagerte p flere ting i den krimpodden der han ble intervjuet. (Er det noen av dere som har skrevet ned krimpodd-intervjuet med eks-svogeren? Det hadde vrt greit hatt det i skriftlig form.)

Er det litt spesielt at vitnet ble spurt (av journalisten?) om utdype hvilket motiv han kan ha for peke p Tom Hagen som mulig drapsmann?

Vitnet nsket ikke utdype hvilket motiv han kan ha for peke p Tom Hagen som mulig drapsmann.

"Vitnet nsket ikke utdype hvilket motiv han kan ha for peke p Tom Hagen som mulig drapsmann."
Hvor er dette sitatet hentet ifra? Hvor mange sekunder inn i den podcastepisoden kan jeg hre dette?
Citera
2020-12-11, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
"Vitnet nsket ikke utdype hvilket motiv han kan ha for peke p Tom Hagen som mulig drapsmann."
Hvor er dette sitatet hentet ifra? Hvor mange sekunder inn i den podcastepisoden kan jeg hre dette?
Hvis du hadde forhpninger om finne det sitatet p podcasten, tror jeg du blir skuffet.
Jeg hadde linket til artikkelen det i ett innlimt sitat. Det ser du om du gr tilbake til det innlegget som du siterte n. Her er det innlimte sitatet som er fra en artikkel i Nettavisen og link til artikkelen:
Citat:
(30.10.2020) Sentralt vitne pekte p Tom Hagen som mulig drapsmann kort tid etter forsvinningen

I avhr pekte vitnet p Tom Hagen som drapsmann. Dette var han helt overbevist om. Opplysningene fr Nettavisen bekreftet fra flere hold med kjennskap til etterforskningen.

Mannen som meldte seg har kjent Tom Hagen i en rrekke og har ved flere anledninger vrt p besk hos ekteparet Hagen i Sloraveien 4 i Lrenskog. Dette kommer ogs frem av avhret til mannen.

Nettavisen har vrt i kontakt med vitnet, men han nsker ikke gi noen kommentarer til saken, heller ikke utdype hvilket motiv han kan ha for peke p Tom Hagen som mulig drapsmann.

I Krimpodden forteller han ogs at hensynet til Anne-Elisabeth Hagen var viktig da han bestemte seg for kontakte politiet

https://www.nettavisen.no/nyheter/se...424037356.html

Er dette vitnet eks-svogeren?
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-11 kl. 04:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in