2020-12-19, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Men indisiene forsvant, skjnner du. Borte vekk. Flger du ikke med ?

Har ikke ftt med meg at alle indisier har forsvunnet, Kanskje du kan forklare mer om det?
Citera
2020-12-19, 23:58
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Det er klipp fra andre saker som er mer sammenlignbare med Hagen saken ogs, tenker media holder det tilbake av presseetiske hensyn.
Det r som vanligt d: vi fr aldrig ta del av riktiga bevis. Bara skitsakerna.
Citera
2020-12-20, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nameless-5
Hidden in plain sight ?

Hva hvis.....
Den savnede hovedpersonen lever i beste velgende og bde har lest / leser, og skrevet / skriver innlegg p forumet her ?[/i][/b]

Hvis man skal vre like konspiratorisk som enkelte andre brukere, jfr konspirasjonsteorier om samrre mellom advokat JCE og brdrene Hold*n.
Kan det vre at gjerningspersoner deltar i trden, og at disse har som oppgave konsekvent lede oppmerksomheten mot TH?
Det er ikke uvanlig i FB-sammenheng. I trden om "Gryningspyromanen", var Borgstr*m aktiv i trden.
Eller personer som har et horn i sida til TH, kanskje gammelt agg? Til den siste spekulasjonen: For eksempel eks-svogeren?
Citera
2020-12-20, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Det har ikke kommet fram noe sted at TH har etterforskert verken noen lokale drap eller i england s poenget ditt er lik null.

Det har kommet fram at TH har sendt utallige e-poster. Her har TH gjort rede for hvem han tror kan st bak. Dette ble tidlig i trden forskt latterliggjort, helt til det kom fram at dette var p oppfordring fra politiet.
Citera
2020-12-20, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Det har kommet fram at TH har sendt utallige e-poster . Her har TH gjort rede for hvem han tror kan st bak. Dette ble tidlig i trden forskt latterliggjort, helt til det kom fram at dette var p oppfordring fra politiet.

Nja, men hva har de epostene med TH`s avisutklipp gjre?

TH sendte vel en hel haug med teorier om hva som skjedde hans kone og jeg har aldri hrt om at de har noe med opp til 15 r gamle drapssaker gjre, har du?
Citera
2020-12-20, 00:23
Medlem
Citat:
Har ikke ftt med meg at alle indisier har forsvunnet, Kanskje du kan forklare mer om det?

Dette er en oppramsing av ikke-bevis.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...isene-som-falt
I tillegg har politiet innrmmet at de feilaktig beskylde TH for ha sletta logger.
Citera
2020-12-20, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Jag har fljt mnga mordfall i mina dagar. Med din logik gr det mig till en mrdare.
Neppe 🙂 Det var nok flere i denne menigheten som fikk kirkekaffen i vrangstrupen. Skilsmisse var for rasjonelt, noe mtte gjres. Bde likhetstrekk og forskjeller. Her var det ikke sirupssnipper som ble googlet og funnet.
https://nyheder.tv2.dk/krimi/2020-12...-draebe-hustru
Citera
2020-12-20, 00:27
Medlem
Citat:
Nja, men hva har de epostene med TH`s avisutklipp gjre?

TH sendte vel en hel haug med teorier om hva som skjedde hans kone og jeg har aldri hrt om at de har noe med opp til 15 r gamle drapssaker gjre, har du?

N har jeg i to omganger forklart hva som kan vre THs motiv for samle p disse avisene. Jeg orker ikke gjenta meg selv flere ganger. Les trden, fr du kommenterer!
Citera
2020-12-20, 00:32
Medlem
Citat:
N har jeg i to omganger forklart hva som kan vre THs motiv for samle p disse avisene. Jeg orker ikke gjenta meg selv flere ganger. Les trden, fr du kommenterer!

Det er fordi du peker p at avisutklippene er lokale saker mens fakta viser at de ikke bare er lokale saker og da klarer du ikke svare for deg.

Du sprer propaganda som ikke hrer hjemme her.
Citera
2020-12-20, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Ppekning av feilopplysninger er ikke spamming. Et svar p mitt sprsml til deg hadde det vrt bedre om du brukte et innlegg p skrive enn skrive det som du skrev her.

Jayces deltagelse i denne diskusjonen kun for trolle, komme med beskyldninger og lgner og personangrep, og for avspore og delegge debatten = spam.
Link?
Senast redigerad av Ittno 2020-12-20 kl. 00:39.
Citera
2020-12-20, 00:38
Medlem
Citat:
Hvis man skal vre like konspiratorisk som enkelte andre brukere, jfr konspirasjonsteorier om samrre mellom advokat JCE og brdrene Hold*n.
Kan det vre at gjerningspersoner deltar i trden, og at disse har som oppgave konsekvent lede oppmerksomheten mot TH?
Det er ikke uvanlig i FB-sammenheng. I trden om "Gryningspyromanen", var Borgstr*m aktiv i trden.
Eller personer som har et horn i sida til TH, kanskje gammelt agg? Til den siste spekulasjonen: For eksempel eks-svogeren?
P et anonymt forum kan til og med medskyldige kommentere, for avlede fra tiltalte. Noe til ettertanke🐭
Citera
2020-12-20, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Och norske politiet r inte opptatt av bevis. Det borde dom vara om dom ska komma nnstans med det hr fallet. Varfr dslar dom arbetstimmar och energi p skitsaker? Vill dom inte lsa det hr fallet? Man brjar ju undra....
Selvflgelig er det norske politi opptatt av bevis. Ellers hadde TH vrt i fengsel n. En lang rekke spor, indisier og lgner har ikke holdt til n, han er en fri mann.Edit: og nei, slett ikke alle indisier er borte vekk.
Senast redigerad av Ittno 2020-12-20 kl. 00:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in