Citat:
Ursprungligen postat av
SpeedMax
Bra oppsummering👌 Hvis halvparten av det du skriver er sant s er det rett og slett for jvlig at en morder gr fritt rundt i samfunnet.
Flere ting kan legges til lista; sstrene fra Orderu*-saken, en russisk elskerinne, et vitne som kan ha vrt ansatt som vaskehjelp, fjerndiagnostisering, you name it!
Poenget er: Dette er en suppe med svrt tvilsomme ingredienser. Det forbauser meg, hvis presumptivt oppegende folk tror dette vil holde i retten. Politiet flger selvflgelig med i trden, og jeg ser ikke bort fra at de mest elleville hypotesene, blir brukt som underholdning p etterforskernes julebord!
For hvert enkelt element politiet finner mistenkelig, plikter de veie dette opp mot en annen tenkelig forklaring. Dette prinsippet ser de ut til ha fraveket i denne saken. De lekker til media. De ljuger ikke, men unnlater fortelle hele sannheten, nemlig at det kan finnes naturlige forklaringer p alt som fremstilles som "mistenkelig". Dette har bidratt til en massiv forhndsdmming, og enkelte brukere svelger krok, mark og skke - helt ukritisk! Dette bekrefter min mistanke; enkelte brukere er s flelsesmessig styrt, at de har mista evnen til kritisk tenkning.
Nr det er sagt, tror jeg etterforskerne gjr en veldig god jobb. Jeg tror det svikter p ptaleniv, og i s mte var HH en katastrofe. Dette er en veldig spesiell sak. Hvor kompetente er juristene i denne saken?