Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-18, 15:10
Medlem
TristanSvenssons avatar
Absolut ingenting av detta kommer inträffa. Jag lovar att såga av kuken med motorsåg live för er underhållning om 10% av dina illusioner kommer till verklighet. Ta dina mediciner och sluta läsa konspirationsteorier på skumma forum skrivna av andra förlorare och lögnare.
2021-01-18, 15:12
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Lämnar tråden nu. Vi HÖRS DEN 20:E!

Ja, vi kommer återkomma till dig och tråden den 20:e, "amerikansk tidszon" antar jag?

Men frågan om Hillarys arrestering skulle ju enligt dig ha skett redan 2016, så den behöver vi inte vänta till den 20:e för att reda ut. Så kom igen nu. Sitter hon inlåst?
2021-01-18, 15:15
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TristanSvensson
Absolut ingenting av detta kommer inträffa. Jag lovar att såga av kuken med motorsåg live för er underhållning om 10% av dina illusioner kommer till verklighet. Ta dina mediciner och sluta läsa konspirationsteorier på skumma forum skrivna av andra förlorare och lögnare.
General Flynn säger sig vara 100% säker att Trump blir president 4 år till.
2021-01-18, 15:21
Medlem
Citat:
Hillary greps 2017

Man ser tydligt att hon har händerna bakom ryggen i handfängsel och blir iväg förd. Men media mörkar givetvis. Sedan en dubbel som tog hennes roll vilket man tydligt ser om man tittar ordentligt :

https://scallywagandvagabond.com/201...resa-barnwell/

(Bilderna är från samma dag då hon blev gripen, före/efter hon "svimmade"..)

Och varfår väntar man då så länge? Shamanen blir ju jätteledsen och orolig under tiden.
Är det solhöjden som ska blir rätt?
2021-01-18, 15:28
Medlem
Citat:
Om du har följt Q-posten hade du aldrig skrivit det. Inget illa menat. Men rent logiskt. Folk som säger att Q inte är sant, har jag bett dom gå igenom alla "Q"-posts..Sen låter det annorlunda.
Det är exakt 0 personer som läst tusentals qanon-posts på din uppmaning.

De få jag läst har bara varit jävla lull-lull som vilken spåkärring som helst trycker ur sig till andra kärringar att läsa i tidningens horoskop.

Horoskopskärringar med automatvapen, det är nästan så man blir glad att Biden vann.
2021-01-18, 15:41
Medlem
Så här skrev E (som ofta dyker upp i Q sammanhang):

Assange och Maxwell är ju fullt möjliga scenarion. Men stycket där det sägs att hjältar och fiender finns i alla politiska läger tycker jag är en vändning från det som sagts tidigare, och öppnar upp för att Biden ska kunna bli president och samtidigt flytta målstolpen en bit till.
2021-01-18, 15:44
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av workinman
Det är exakt 0 personer som läst tusentals qanon-posts på din uppmaning.

De få jag läst har bara varit jävla lull-lull som vilken spåkärring som helst trycker ur sig till andra kärringar att läsa i tidningens horoskop.

Horoskopskärringar med automatvapen, det är nästan så man blir glad att Biden vann.

Och det vet du ja såklart "Mr. Doom".. En sak jag vet är att du varken läst eller försökt sätta dig in i Qs post eller vad som hänt I USA efter valet. Sätt dig in i Q's post och jämför med det som hänt i valet och efter. Krävs ju även en viss insatt ett i hur politiken i USA fungerar men det är väl ingen match för en klipsk person som dig? Tänker svensk media går ju inte in i såna detaljer. Ett tips är att du kollar upp Chris Miller,Mike Pompeo,Ezra-Cohen Watnick samt Mike Pompeo lite närmare..Speciellt Mike Pompeos twitterflöde dom senaste veckorna. Och Trumps ändringar i olika Chain of Commands..

*Man använde sig av mail-in-ballots i flera stater det här valet..Men vilka är dom ENDA enligt LAG som får ändra vallagar i delstaterna? LEGISLATURES! Gjorde dom det? NEJ..Demokraterna med hjälp av guvernörer gjorde det trots att det är olagligt. Men dom lät dom hållas av en anledning.

*Vilken roll hade CIA i chain of command som dom nu inte längre har?

*Varför lät Pence kongressledamöterna skriva under valresultatet?

*Vem/vilka äger Dominon Voting systems?

*Varför stämmer inte Dominion Voting Systems Sidney Powell?

*Vad innebär det att man har kontroll över NSA?

*Vem blev för två dagar sedan chefsjurist över NSA och vad innebär det rent juridiskt i praktiken? (Big)

*Lever Epstien?

*Vart är Påven?

*Vart är Hunter Biden? Vart är Hillary? (Sa Trump svepandes med ett hånskratt när han talade den 6:e Jan)

*Vilka namn finns med på flygloggarna till Epstein Island?

*Varför har INGEN stämt Lin Wood (toppadvokat tillhörande Trumps team) när han öppet callat ut högprofilerade ämbetsmän och kändisar för pedofili och mord av barn på Twitter? Borde inte stämningsansökningarna hagla?Värt att tillägga är att Lin Wood är expert inom ärekräkningrelaterade brottsmål så han om någon vet att man inte bara slänger ur sig sådant..Någon som stämt honom? Han ber dom göra det.. Nej, det är knäpptyst..Varför?

Några få axplock du bör titta närmare på av många.
Senast redigerad av Synitize 2021-01-18 kl. 15:57.
2021-01-18, 15:46
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ni är helt i greppet av medias hjärntvätt och utav respekt till det kommer jag inte snäsa tillbaka på påhopp. Men ett tips oavsett hur mycket ni än skrattar åt detta är att ni lämnar en lucka öppen mentalt för det jag skriver.

Trump och många i USA har spelat ett spel under dom här åren för att lyckas ta ner deep state och då krävs vissa metoder, speciellt om hur man får media att uppmärksamma det dom vill att media ska uppmärksamma. Det är MÅNGA som spelat ett dubbelspel bland annat. Dom kommer som sagt ta ner hela deep state. Det är ingen idé att ni försöker argumentera det här med mig. Sätt er in istället själva och framför allt BUNKRA MAT. För så fort det här kommer ut till allmänheten kan det bli oroligt ett tag.
Kan det vara tvärt om så att du har dykt ner lite för djupt i vattenhålet och själv blivit lite hjärntvättad? Själv har jag avstått från just Q eftersom jag inte känner att Q talar sanning. Mycket som Q skrivit och som har hänt är ju mer av Nostradamus-stil och mycket har ju inte riktigt skett.

Kanske bäst att du tar och slappnar av lite. Du behöver nog inte bunkra någon mat just nu.
2021-01-18, 15:51
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Målstolpen har aldrig flyttats min vän. Saker har hänt hela tiden men allmänheten som inte har koll på "the great awakening" vet/förstår inget. Du måste låta brottslingarna begå vissa brott, tex valfusket så du kan logga allt så man kan rama in exakt alla som är beredd på att göra något sådant dvs sortera ut alla förrädare från botten till toppen. Det ligger just nu ca 250 000 vilande åtal och det kommer inte gå via civilrätt, utan via militärdomstol.

Du berättar inte för en gris när det är dags för slakt eller att man är på väg till slakthuset. Låt grisen äta sig fet och se även till så att den håller sig lugn och fin och inte misstänker något.

Okej, men säg att det inte sker något och att Biden blir tillsatt som den 46:e presidenten av USA. Kommer du rannsaka dig själv och ifrågasätta dina källor?

Du är uppenbarligen inte Trump själv eller någon som står Trump regeringen nära. Du är precis som jag en Flashbackare.

Jag hade tyckt det vore väldigt underhållande och kaosigt kul om det du säger kommer att ske. Men jag tror att Biden kommer bli president på onsdag, tyvärr.

Jag tror Q och uppgiftslämnarna kring detta har fel och antagligen blivit lurade på information som inte stämmer.

Men men vi lär ju få se på onsdag.
2021-01-18, 15:51
Medlem
Maduros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Etablissemangets "forskare" talar om elchocker mot rasism så det kanske fungerar på andra oppositionella också.
Jag utgår ifrån att det kommer komma en dag när ni ser er själva i spegeln och inser att ni blivit totalt lurade. Inte alla av er kommer vakna, men många. Bryskt uppvaknande.

Någon av grupperna kommer att få EL-chocker, snart vet vi vilken!
2021-01-18, 15:54
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Okej, men säg att det inte sker något och att Biden blir tillsatt som den 46:e presidenten av USA. Kommer du rannsaka dig själv och ifrågasätta dina källor?

Du är uppenbarligen inte Trump själv eller någon som står Trump regeringen nära. Du är precis som jag en Flashbackare.

Jag hade tyckt det vore väldigt underhållande och kaosigt kul om det du säger kommer att ske. Men jag tror att Biden kommer bli president på onsdag, tyvärr.

Jag tror Q och uppgiftslämnarna kring detta har fel och antagligen blivit lurade på information som inte stämmer.

Men men vi lär ju få se på onsdag.

För att jag har följt det här noga varje dag i flera år, och jag har lärt mig DOJ,DOD,SCOUTS,Kongressen,POTUS och framför delar av den amerikanska konstitutionen..

Annars respekterar jag allt du skriver.
2021-01-18, 16:01
Medlem
Citat:
Och det vet du ja såklart "Mr. Doom".. En sak jag vet är att du varken läst eller försökt sätta dig in i Qs post eller vad som hänt I USA efter valet. Sätt dig in i Q's post och jämför med det som hänt i valet och efter.
Nej som sagt, ingen normal människa orkar sätta sig in i det fullkomliga spammet som sker där.
Säkert en del sanningar, men blandat med halv-sanningar, rena lögner, och mängder av tvetydigt lull-lull som är upp till betraktaren att postumt läsa in sina egna sanningar i. Likt alla falska profeter.

Mer konkret och mindre hokuspokustanteri så hade jag gett det en chans. Men jag är inte målgruppen för denna typ av LARP.

Men lycka till med den militära revolutionen och inbördeskriget. Heil Kina.

Citat:
Det kommer bli så förbannat kul att tänka på ärekränkta sossar som dig (Jo du är en dum sosse som 90% i det här landets infödda) till slut landar i vad som skett och vad som kommer ske.
Vet inte varför du skickar PM parallellt med att svara i tråden. Bara skriv i tråden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in