Flashback bygger pepparkakshus!
2021-02-24, 14:27
Medlem
Vart på thaimassage igen efter lite uppehåll.

Gick till ett av ställena som jag leverar och denna gång så var de en ny tjej (kvinna 35-40års ålder) kom in och frågade efter 30min oljemassage.

Blev visad ett rum, näckade och lade mig på magen. Efter 3min kommer hon in till mig och tar handduken och lägger över rumpan, samtidigt som hon sätter sig över mina lår och börjar trycka på ryggen och ner mig rumpan. Snuddar till rövspringan och jag rycker till lite tyckande och "juckra" till med rumpan. Hon fattade vinken direkt och började smaka med sina händer längst låret på utsidan och letade med händerna in utifrån mot kuken och greppar tag i han och börjar massera samtidigt som hon lutas sig framåt och börjar gnida sina bröst mot min rygg.

Efter 30sek när man är hård som fan så viskar hon dom magiska orden i mitt öra samtidigt som hon stryker brösten mot min rygg och håller ett stadigt grepp om snablen.
"How much do you pay".......

Svarade 500kr som är standard i denna stan för ett hj, nästan omöjligt att pruta ner de till billigare. Fick svaret " don't you want body to body?
Svara nej, har inte mer vilket var sant. Sagt o gjort, hon masserade mig någon minut till när jag fortfarande låg på magen och hon låg ovanpå mig, sen fick jag vända mig om. Och hon gjorde de som behövdes och jag kom inom loppet av någon minut med ett ordentligt sprut.

Allt detta utspelade sig under dom första 5min av massagen. Sen fortsatte de 25min med en ganska så hård oljemassage med mycket ryggknäckande och nackmassage! Nöjd med upplevelsen i sin helhet.
Citera
2021-02-24, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
kanske sumpan nära ett järnvägsspår?

Nej, det var i Brommatrakterna faktiskt.
Citera
2021-02-25, 14:49
Medlem
Inte varit på massage på länge, men nu var det dags.

Det är alltid trevligt med spänningen i ett nytt (för en själv) ställe, så styrde bilen mot en salong i närområdet jag ännu inte provat.

Kommer in och det är tomt förutom damerna i salongen, tyvärr endast tygskynken mellan rummen och hallen. Skylt på väggen om att man ska behålla underkläderna på, jo eller hur!

Bra massage påbörjas men efter 20 minuter så kommer det in 2st sällskap med totalt 3 personer till och den lilla lyhörda salongen blir full med ljud och folk.

Så tyvärr inte ens anmodan till extra denna gång, men en väldigt kompetent massage, den där sköna mixen mellan olja och lite thaimassage.

Kanske blir ett nytt försök på ett säkrare kort imorgon
Citera
2021-02-25, 15:24
Medlem
hugelak90s avatar
Var på ett ställe söder om söder som inte ens försöker verka vara en massagesalong. Kalsongerna drogs av direkt, massagen var tafatt i kanske max 10 minuter sen kom frågan vad för extra jag ville ha. "Vi erbjuder allt" svarade hon när jag frågade vad för extra. Brukar vara 3-4 thailändskor i 35-45 års åldern där inne. Vet inte vad jag tycker när det är så "öppet" horhus?
Citera
2021-02-25, 15:25
Medlem
Var på Thaimassage i Hbg igår. Trevlig storbystad kvinna tog emot och visade in mig i ett massagerum och jag behöll källingarna på. Blev en skön rygg och underbens massage. Sen när hon skulle börja med låren så sa hon att hon kunde ta av kalsongerna så där inte skulle komma massageolja på dom Började knåda rumpan och insidan lår och nudade intima delar hela tiden . Efter ett tag skulle jag vända mig och hon la en handduk över paketet. Hon ställde sig bakom mig och började massera bröst och mage och och hon tryckte sina bröst över mitt ansikte hela tiden tyvärr med tröja på. Hon såg ju genast vad som hände och undrade om jag ville ha mer massage på annat ställe. Jag tackade ja och fick en sanslös underbar behandling i ca 15 min av henne , nästa gång ska jag fråga om hon vill lägga tröjan
Citera
2021-02-26, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grevie
Var på Thaimassage i Hbg igår. Trevlig storbystad kvinna tog emot och visade in mig i ett massagerum och jag behöll källingarna på. Blev en skön rygg och underbens massage. Sen när hon skulle börja med låren så sa hon att hon kunde ta av kalsongerna så där inte skulle komma massageolja på dom Började knåda rumpan och insidan lår och nudade intima delar hela tiden . Efter ett tag skulle jag vända mig och hon la en handduk över paketet. Hon ställde sig bakom mig och började massera bröst och mage och och hon tryckte sina bröst över mitt ansikte hela tiden tyvärr med tröja på. Hon såg ju genast vad som hände och undrade om jag ville ha mer massage på annat ställe. Jag tackade ja och fick en sanslös underbar behandling i ca 15 min av henne , nästa gång ska jag fråga om hon vill lägga tröjan

Fin upplevelse! Sådana behandlingar man minns! Kul att Hbg också levererar!
Citera
2021-02-27, 01:43
Medlem
Två besök till den här veckan.

1. Salong på bakgata på södermalm. Ett litet hål i väggen men behövde mjukas upp lite. Ringer på och en äldre rugguggla öppnar, men i soffan innanför skymtar jag en yngre förmåga i mjukisbyxor och munktröja men hon har ett fint ansikte så jag chansar. Den yngre visar mig till rummet och jag drar av mig naken som vanligt.

Den yngre kommer in ombytt till minimala shorts och ett tajt linne som avslöjar en fin kropp och ett par små fast tuttar.

Hon frågar hur jag vill ha det och jag svarar hårt. Hon drar bort handduken och sätter igång, först mjukt och sedan hårdare. Mycket bra massage rent tekniskt och väldigt mycket hudkontakt också. Vi pratar en del och när hon glider över mig och det är mysigt helt enkelt. Lite b2b fast med lite tyg här och där. Hon är proffsig och nuddar och nästan smeker runt kuk och röv lite då och då så när vändningen kommer efter nästan 50 minuter så har jag ett imponerande stånd.

Hon skrattar nästan högt och tittar lite skälmsk på mig och frågar om hon får känna (sjukt proffsig). Hon tar tag i kuken och frågan om extra kommer så klart. Vi enas om b2b och he för 700 vilket känns klart prisvärt. Hon klär av sig och ber mig lägga mig på mage igen och börjar glida och smeka och det kommer till och med läppar som nafsar i öronen. Sjukt upphetsande. Efter några minuter kommenderar hon vändning igen och lägger sig på mig och gnider fittan mot kuken samtidigt som tungan åker in i min mun. Jag ber henne sluta med gnidandet, om det ska göras sådant är det kondom på som gäller, man vet ju aldrig vilka smutsiga flashbackläsare som varit där innan. Hon glider av mig och lägger sig bredvid och börjar smeka kuken samtidigt som jag pullar henne. Hon känns härligt våt (kan vara glidmedel) men svara villigt och mellan stenen så är det många kyssar. Hon säger att hon inte har några kondomer men tycker vi ska knulla ändå men jag står emot. Efter någon minut kommer jag men hon ber mig fortsätta smeka henne eftersom hon stönar fram ett "dont stop, almost finish". Efter en stund verkar hon nöjd. Hon torkar av oss det värsta och så ligger vi och skedar en stund. Sedan klär hon på sig och kommer tillbaks med en skål vatten och trasor och tvättar av mig. Det är då jag inser att det inte finns någon dusch! Fan! Men hon avslutar med att massera huvud, nacke och axlar i 20 minuter till.

90 minuter och 1300 kronor fattigare (la på lite dricks vilket var mycket uppskattat) så halkade jag ut på gatan med mina oljiga fötter.

2. Åter till kvinnan med kuk i Västerort. Tar faktiskt med en blomma också.Hon öppnar och blir jätteglad att se mig och springer glatt i väg och visar blommorna för sin kollega. Jag börjar med att be om att få duscha då det var eftermiddag och det är alltid uppskattat att man är fräsch. Hon gör mig sällskap en stund och när hon fått på sig lite kläder igen sätter massagen igång. Sjukt bra massage även idag. Det är fan den bästa massagen jag någonsin fått. Och hon är tydlig med att massage är massage och sex är sex. Efter över en timmes massage så går det över till sex igen. 400 kronor för två timmar även denna gång. Jag lovar att komma tillbaks snart igen.

Och för er som har svårt att få erbjudande: var nyduschad eller be om att få duscha, var trevliga och börja inte tafsa, låt tjejen ta initiativet men visa att det är trevligt när de "råkar" snudda vid pungen osv. Det har funkat för mig 95% av gångerna. Visst har det hänt att de lite irriterat föser ståndet åt sidan för att komma åt ljumskarna men det får man väl ta Och vill du ha he, var inte blyg utan kör naket.
Senast redigerad av nuppabryna 2021-02-27 kl. 01:46.
Citera
2021-02-27, 08:27
Medlem
Wow va coolt med en katoy, måste ut och leta.

Legat lågt under virustiderna.. Läste på någon salongs hemsida att de körde engångshandskar och munskydd när de masserar. Kanske falsk trygghet men skulle nog kännas lite bättre.
Citera
2021-02-27, 11:19
Medlem
crusades avatar
Citat:

Tror jag vet vilket ställe du menar, där kan du få full service...
Citera
2021-02-27, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Tror jag vet vilket ställe du menar, där kan du få full service...
Runt Stattena ?
Citera
2021-02-27, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuppabryna
Nej, det var i Brommatrakterna faktiskt.
kommer upp 20 träffar om man söker på Bromma på TMG.
Citera
2021-02-27, 19:18
Medlem
crusades avatar
Citat:
Runt Stattena ?

Se till att du kommer upp i 50 inlägg...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in