På genomresa i den större av de 2 städerna i södra änden av Vättern. Tar en 10 minuters-promenad från det centrala hotellet, och finner en i förväg utvald och lovande salong, i en källarlokal till ett hyreshus. Ringer på, en ung tjej i kort svart klänning öppnar och jag frågar om det finns tid, och det gör det. Tar bara en halvtimme, lite klen ekonomi, så hoppas flisen ska räcka till. Förbereder på sedvanligt FB-manér, visar sig att tjejen som öppnade ska serva mig. Nu börjar en bra massage med underbar teasing, inget snack om vad som komma skall, lagom med olja, långa drag längs benen, upp längs och ner i skinkskåran, något som jag går gång på. Hon ställer sig vid mitt huvud och gör liknande manövrar längs ryggen och längre ner. Eftersom jag har händerna vid huvudet smeker jag lätt på hennes nylonklädda lår, inga protester. Vändning, och fortsatt teasing i några minuter, tills frågan kommer. Jag undrar vad som finns på menyn, och hon svarar "everything". Lite typiskt, när man har dåligt med cash,att äntligen hitta ett ställe med FS. Å andra sidan drog hon till med 2 papp för FS, men, jag fick vackert nöja mig med ett HJ för 400. Jäklar vilken teknik, fokuserade inte så mycket på soldaten i början, utan mer på kringutrustningen, och bakre regionen. Hon satte sig så jag kom åt att smeka hennes ben, visade sig att nylonet tyvärr var strumpbyxor, och inget spännande alls :-/ Så småningom blev det mer regelrätt HJ och i samband med det åkte ett finger upp i stjärten, varvid det inte går lång stund innan jag, med näppe klarar att utan att vråla, kommer i en enorm laddning, som hon också, leende, påpekar " You come soo much!!" Får vatten, tackar och går lättad därifrån. Synd man inte har vägarna förbi oftare