Flashback bygger pepparkakshus!
2021-02-27, 23:05
Medlem
Var på massage igen i centrala stockholm efter ett långt uppehåll.

Ringde på klockan utanför och fick vänta ett litet tag innan en ung och fin tjej öppnade. Hon visade mig in och jag klädde av mig allt med en gång. Hon var runt 20 år, kortväxt med riktigt fina former.

Hon började med oljemassagen som vanligt i ca 15 min. De var riktigt skönt faktiskt. När vändningen kom var jag riktigt hård och sugen. Jag noterade att hon hade riktigt stora bröst och vårtgårdarna lyste igenom hennes fina top. De enda jag ville var att få känna och smaka på hennes bröst, så vi kom överens om 500kr extra för de.

Hon tog av sig och hennes stora tuttar vällde ut. Tror aldrig jag har sett en tjej med sådana stora bröstvårtor förut (ej sillisar). Dom var chokladfärgade och stack ut rejält. Sög på dom under ca 5 minuter medan hon runkade av mig. Fick en riktigt fet utlösning.

Efter besöket duschade jag och vi snackade ett tag innan jag lämnade salongen. Kommer absolut komma tillbaka för att träffa denna tjej.
Citera
2021-02-28, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuppabryna
Två besök till den här veckan.

1. Salong på bakgata på södermalm. Ett litet hål i väggen men behövde mjukas upp lite. Ringer på och en äldre rugguggla öppnar, men i soffan innanför skymtar jag en yngre förmåga i mjukisbyxor och munktröja men hon har ett fint ansikte så jag chansar. Den yngre visar mig till rummet och jag drar av mig naken som vanligt.

Den yngre kommer in ombytt till minimala shorts och ett tajt linne som avslöjar en fin kropp och ett par små fast tuttar.

Hon frågar hur jag vill ha det och jag svarar hårt. Hon drar bort handduken och sätter igång, först mjukt och sedan hårdare. Mycket bra massage rent tekniskt och väldigt mycket hudkontakt också. Vi pratar en del och när hon glider över mig och det är mysigt helt enkelt. Lite b2b fast med lite tyg här och där. Hon är proffsig och nuddar och nästan smeker runt kuk och röv lite då och då så när vändningen kommer efter nästan 50 minuter så har jag ett imponerande stånd.

Hon skrattar nästan högt och tittar lite skälmsk på mig och frågar om hon får känna (sjukt proffsig). Hon tar tag i kuken och frågan om extra kommer så klart. Vi enas om b2b och he för 700 vilket känns klart prisvärt. Hon klär av sig och ber mig lägga mig på mage igen och börjar glida och smeka och det kommer till och med läppar som nafsar i öronen. Sjukt upphetsande. Efter några minuter kommenderar hon vändning igen och lägger sig på mig och gnider fittan mot kuken samtidigt som tungan åker in i min mun. Jag ber henne sluta med gnidandet, om det ska göras sådant är det kondom på som gäller, man vet ju aldrig vilka smutsiga flashbackläsare som varit där innan. Hon glider av mig och lägger sig bredvid och börjar smeka kuken samtidigt som jag pullar henne. Hon känns härligt våt (kan vara glidmedel) men svara villigt och mellan stenen så är det många kyssar. Hon säger att hon inte har några kondomer men tycker vi ska knulla ändå men jag står emot. Efter någon minut kommer jag men hon ber mig fortsätta smeka henne eftersom hon stönar fram ett "dont stop, almost finish". Efter en stund verkar hon nöjd. Hon torkar av oss det värsta och så ligger vi och skedar en stund. Sedan klär hon på sig och kommer tillbaks med en skål vatten och trasor och tvättar av mig. Det är då jag inser att det inte finns någon dusch! Fan! Men hon avslutar med att massera huvud, nacke och axlar i 20 minuter till.

90 minuter och 1300 kronor fattigare (la på lite dricks vilket var mycket uppskattat) så halkade jag ut på gatan med mina oljiga fötter.

2. Åter till kvinnan med kuk i Västerort. Tar faktiskt med en blomma också.Hon öppnar och blir jätteglad att se mig och springer glatt i väg och visar blommorna för sin kollega. Jag börjar med att be om att få duscha då det var eftermiddag och det är alltid uppskattat att man är fräsch. Hon gör mig sällskap en stund och när hon fått på sig lite kläder igen sätter massagen igång. Sjukt bra massage även idag. Det är fan den bästa massagen jag någonsin fått. Och hon är tydlig med att massage är massage och sex är sex. Efter över en timmes massage så går det över till sex igen. 400 kronor för två timmar även denna gång. Jag lovar att komma tillbaks snart igen.

Och för er som har svårt att få erbjudande: var nyduschad eller be om att få duscha, var trevliga och börja inte tafsa, låt tjejen ta initiativet men visa att det är trevligt när de "råkar" snudda vid pungen osv. Det har funkat för mig 95% av gångerna. Visst har det hänt att de lite irriterat föser ståndet åt sidan för att komma åt ljumskarna men det får man väl ta Och vill du ha he, var inte blyg utan kör naket.

Salong 1 här låter väldigt intressant. Du borde ta dig upp till 50 inlägg 😀
Citera
2021-02-28, 18:33
Medlem
Halmstad levererar! Har inte gått på massage på nästan ett år och nu värkte och längtade kroppen efter en timmes knådning. Skulle vara i Halmstad på jobb så läste allt jag kunde hitta. Valet föll på en salong med bilder på lite äldre tjejer, men de såg schyssta ut med korta shorts. När jag ringde på klockan så kom den äldre av dem och öppnade med ett stort leende. Och de tajta shortsen var på. Efter betalning så var det in på rummet och näckning ā la Flashback. Hon kommer in och börjar massera. Jag brukar försöka få till lite ofrivillig hudkontakt genom att ligga med armarna uppåt och händerna över kanten på britsen. Redan här märkte jag att hon inte hade ont av att händerna kom åt hennes bara lår. När hon sedan är klar med ryggen så tar hon armen och börjar massera den och nu får jag handen mellan hennes lår! Och det är hon som för in den där!! Men jag håller den passiv för att kolla. Sedan går hon på andra armen med samma resultat, handen hamnar ”rätt” men den här gången smeker jag lite försiktigt. Ingen protest! Efter massage av benen med obefintligt pungsnudd så är det dags för vändning. Undras om jag inbillat mig... men lite halvbånge har jag efter alla bilder jag målat upp för mitt inre. Hon lägger handduken till rätta och börjar massera ena benet och rätt som det är viker hon undan handduken och tar ett grepp om kuken och börjar försiktigt runka. Sedan böjer hon sig ner och viskar i mitt öra ”body to body”? Tyvärr har jag inte tillräckligt med pengar och jag vill inte swisha. Men hon får femhundra spänn och ger mig ett av de skönaste hj någonsin. Jag passar på att knäppa upp hennes shorts och kommer åt hennes fitta och rumpa och det är fritt fram att känna och klämma. När det går för mig så slutar hon inte runka utan fortsätter massera kuken en lång stund och mjölkar ur varenda droppe. När hon är klar fortsätter den sköna massagen tills hela kroppen masserats. Jag känner mig som en ny man och tiden hölls med råge. Det får nog bli ett till besök med mer stålars på fickan. Btb för 1000 spänn låter lockande, framför allt om man kan pruta ner det till 800. Det brukar gå 😄
Citera
2021-02-28, 20:15
Medlem
Återbesök på en salong i söderförort. Jag ringde innan och de bekräftade att de hade flera tjejer med stora silikon bröst men jag bokade inte. När jag kom dit så fick jag en söt yngre petite tjej, hennes bröst var väldigt framträdande pga klädsel, hon var bar om magen. Jag gissar på att de var ca 350cc. Jag fick fin sensuell massage, efter ca 20minuter då ben/bak massagen skulle börja blev hon avbruten, bad om ursäktoch stack, kom tillbaks och sa sorry, nån hade bokat henne? konstigt, men jag fick en tjej jag haft tidigare som var bra så jag fann mig i situationen. jag fick sen en hel timmes massage av henne, även den sensuell och väldigt mycket teasing på insida lår, bak, snudd mot pung, riktigt skönt men jag valde att inte ta extra. det som är najs här är att trots att man säger nej så fortsätter massagen vara riktigt skön.... bra besök trots bytet :-)
Citera
2021-03-01, 12:11
Medlem
dickboners avatar
På genomresa i den större av de 2 städerna i södra änden av Vättern. Tar en 10 minuters-promenad från det centrala hotellet, och finner en i förväg utvald och lovande salong, i en källarlokal till ett hyreshus. Ringer på, en ung tjej i kort svart klänning öppnar och jag frågar om det finns tid, och det gör det. Tar bara en halvtimme, lite klen ekonomi, så hoppas flisen ska räcka till. Förbereder på sedvanligt FB-manér, visar sig att tjejen som öppnade ska serva mig. Nu börjar en bra massage med underbar teasing, inget snack om vad som komma skall, lagom med olja, långa drag längs benen, upp längs och ner i skinkskåran, något som jag går gång på. Hon ställer sig vid mitt huvud och gör liknande manövrar längs ryggen och längre ner. Eftersom jag har händerna vid huvudet smeker jag lätt på hennes nylonklädda lår, inga protester. Vändning, och fortsatt teasing i några minuter, tills frågan kommer. Jag undrar vad som finns på menyn, och hon svarar "everything". Lite typiskt, när man har dåligt med cash,att äntligen hitta ett ställe med FS. Å andra sidan drog hon till med 2 papp för FS, men, jag fick vackert nöja mig med ett HJ för 400. Jäklar vilken teknik, fokuserade inte så mycket på soldaten i början, utan mer på kringutrustningen, och bakre regionen. Hon satte sig så jag kom åt att smeka hennes ben, visade sig att nylonet tyvärr var strumpbyxor, och inget spännande alls :-/ Så småningom blev det mer regelrätt HJ och i samband med det åkte ett finger upp i stjärten, varvid det inte går lång stund innan jag, med näppe klarar att utan att vråla, kommer i en enorm laddning, som hon också, leende, påpekar " You come soo much!!" Får vatten, tackar och går lättad därifrån. Synd man inte har vägarna förbi oftare
Citera
2021-03-01, 13:48
Medlem
Med den beskrivningen så har jag minst fem salonger att välja på ....
Citat:
Ursprungligen postat av dickboner
På genomresa i den större av de 2 städerna i södra änden av Vättern. Tar en 10 minuters-promenad från det centrala hotellet, och finner en i förväg utvald och lovande salong, i en källarlokal till ett hyreshus. Ringer på, en ung tjej i kort svart klänning öppnar och jag frågar om det finns tid, och det gör det. Tar bara en halvtimme, lite klen ekonomi, så hoppas flisen ska räcka till. Förbereder på sedvanligt FB-manér, visar sig att tjejen som öppnade ska serva mig. Nu börjar en bra massage med underbar teasing, inget snack om vad som komma skall, lagom med olja, långa drag längs benen, upp längs och ner i skinkskåran, något som jag går gång på. Hon ställer sig vid mitt huvud och gör liknande manövrar längs ryggen och längre ner. Eftersom jag har händerna vid huvudet smeker jag lätt på hennes nylonklädda lår, inga protester. Vändning, och fortsatt teasing i några minuter, tills frågan kommer. Jag undrar vad som finns på menyn, och hon svarar "everything". Lite typiskt, när man har dåligt med cash,att äntligen hitta ett ställe med FS. Å andra sidan drog hon till med 2 papp för FS, men, jag fick vackert nöja mig med ett HJ för 400. Jäklar vilken teknik, fokuserade inte så mycket på soldaten i början, utan mer på kringutrustningen, och bakre regionen. Hon satte sig så jag kom åt att smeka hennes ben, visade sig att nylonet tyvärr var strumpbyxor, och inget spännande alls :-/ Så småningom blev det mer regelrätt HJ och i samband med det åkte ett finger upp i stjärten, varvid det inte går lång stund innan jag, med näppe klarar att utan att vråla, kommer i en enorm laddning, som hon också, leende, påpekar " You come soo much!!" Får vatten, tackar och går lättad därifrån. Synd man inte har vägarna förbi oftare
Citera
2021-03-01, 14:07
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickboner

Om du vill böka så tar du väl med deg så du kan göra detta? Och 400 för att få " tuppen ruskad"? Jisses
Citera
2021-03-02, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanoodle1971
Halmstad levererar! Har inte gått på massage på nästan ett år och nu värkte och längtade kroppen efter en timmes knådning. Skulle vara i Halmstad på jobb så läste allt jag kunde hitta. Valet föll på en salong med bilder på lite äldre tjejer, men de såg schyssta ut med korta shorts. När jag ringde på klockan så kom den äldre av dem och öppnade med ett stort leende. Och de tajta shortsen var på. Efter betalning så var det in på rummet och näckning ā la Flashback. Hon kommer in och börjar massera. Jag brukar försöka få till lite ofrivillig hudkontakt genom att ligga med armarna uppåt och händerna över kanten på britsen. Redan här märkte jag att hon inte hade ont av att händerna kom åt hennes bara lår. När hon sedan är klar med ryggen så tar hon armen och börjar massera den och nu får jag handen mellan hennes lår! Och det är hon som för in den där!! Men jag håller den passiv för att kolla. Sedan går hon på andra armen med samma resultat, handen hamnar ”rätt” men den här gången smeker jag lite försiktigt. Ingen protest! Efter massage av benen med obefintligt pungsnudd så är det dags för vändning. Undras om jag inbillat mig... men lite halvbånge har jag efter alla bilder jag målat upp för mitt inre. Hon lägger handduken till rätta och börjar massera ena benet och rätt som det är viker hon undan handduken och tar ett grepp om kuken och börjar försiktigt runka. Sedan böjer hon sig ner och viskar i mitt öra ”body to body”? Tyvärr har jag inte tillräckligt med pengar och jag vill inte swisha. Men hon får femhundra spänn och ger mig ett av de skönaste hj någonsin. Jag passar på att knäppa upp hennes shorts och kommer åt hennes fitta och rumpa och det är fritt fram att känna och klämma. När det går för mig så slutar hon inte runka utan fortsätter massera kuken en lång stund och mjölkar ur varenda droppe. När hon är klar fortsätter den sköna massagen tills hela kroppen masserats. Jag känner mig som en ny man och tiden hölls med råge. Det får nog bli ett till besök med mer stålars på fickan. Btb för 1000 spänn låter lockande, framför allt om man kan pruta ner det till 800. Det brukar gå 😄
Härlig recension
800 för en btb är väl vad det brukar ligga kring, så inte omöjligt nej
Citera
2021-03-02, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greddy33
Fin upplevelse! Sådana behandlingar man minns! Kul att Hbg också levererar!
Ja det är kul när det väl händer i HBG! Tycker det inte sker allt för ofta dessvärre..
Citera
2021-03-02, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnasen
Ja det är kul när det väl händer i HBG! Tycker det inte sker allt för ofta dessvärre..
Nej tyvärr ,testade ett ställe i Halmstad igår , bra massage trevlig tjej men inget extra
Citera
2021-03-02, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grevie
Var på Thaimassage i Hbg igår. Trevlig storbystad kvinna tog emot och visade in mig i ett massagerum och jag behöll källingarna på.

Åh, jag har många sköna minnen från Hbg 😊. Det var där som Gula febern angrep första gången.
Citera
2021-03-02, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnasen

Tror inte jag har varit på en enda salong i Hbg där det inte erbjudits extra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in