Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-03-15, 01:12
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Jaha : . Men att du skriver på natten? Jag ska läsa när jag får tid. Ja otroligt vilket förakt/hat här mot en ung tjej. Dag efter dag, vecka efter vecka. Det tar liksom inte slut!? Alla detaljer om hennes kropp och utseende, att hon är blek och ämlig osv. Nu är hon inte baarn längre.
God natt
Afton- men inte nattgreve alltså. Tror du kommer att ha glädje av mina inlägg. God natt.
2021-03-15, 11:28
Medlem
2021/15 Mars

Greta Thunberg om att få diagnosen autism
https://www.expressen.se/tv/nyheter/...-nat-negativt/
2021-03-15, 13:24
Medlem
Har hon slutat med sina fredagsstrejker? Det kanske inte är så kul att vara ute i kylan med den där späda barnkroppen.
2021-03-15, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Jag blev också förskräckt över många inlägg här. Kunde också se flera av dem som uttryck för ren ondska.
Det fick mig analysera kritiken och haten mot henne. (finns i en tidigare tråd) Delat in dem i tre grupper. En som bygger på rationell kritik, en som mobbing, tar fasta på henne utseende och handikapp och en grupp som på ett oskönt sätt försöker kombinera dessa två angreppsätt.
Också som alltid en fjärde konspiratorisk svans. (Judar ligger bakom allt etc.).

Att Greta fått lida för all mobbing och all låg kritik har hon tydligt visat. Har nog härdats en hel del på resan. Hon har ju tyvärr haft år av mobbing i skolan bakom sig så det här är delsvis bara en upprepning. Men nu tyvärr från vuxna människor, i alla fall människor över 18 år som här.

En liknande grupper av oss Greta lovers kan också låta sig göras förstås.
Fast vi är godare och framförallt inte mobbare och dessutom inte mobbade i samhället som haters blir.: evilgrin39:

God Natt Greven.
Tja, ger man sig in i leken så får man leken tåla, det borde dom talat om för Greta..
2021-03-15, 14:32
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Tja, ger man sig in i leken så får man leken tåla, det borde dom talat om för Greta..
Ja, det har nog många Gretamobbare fått erfara när dom i offentlighet med namn uttalat sig negativt om Greta. Då har det blivit skampålen och avsked. Den leken hade nog inte mobbarna tänkt sig.
Men här får ni husera fritt. Så kom igen!
2021-03-15, 14:39
Medlem
Jag HOPPAS det kommer gå bra för Greta i livet. Hon har ett jättestöd! MEN hon kan ju inte funka som "trulig unge i flätor" när hon är 25?.....utan hon blir väl *typ* ngn "miljö-människa" i EU och får bra betalt? Jag HOPPAS jäntan med sin diagnos klarar att bli vuxen! Liksom mogna och gå vidare! Många "barnstjärnor" har det gått illa för i historien MEN jag litar på att alla kring Greta kan hjälpa henne!? Eller!?
2021-03-15, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Jag HOPPAS det kommer gå bra för Greta i livet. Hon har ett jättestöd! MEN hon kan ju inte funka som "trulig unge i flätor" när hon är 25?.....utan hon blir väl *typ* ngn "miljö-människa" i EU och får bra betalt? Jag HOPPAS jäntan med sin diagnos klarar att bli vuxen! Liksom mogna och gå vidare! Många "barnstjärnor" har det gått illa för i historien MEN jag litar på att alla kring Greta kan hjälpa henne!? Eller!?

Behövs inte. Hon kan bli språkrör för mp när hon blir något äldre. I det partiet underlättar det snarast om man har en diagnos och tänker som ett barn.
2021-03-15, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Behövs inte. Hon kan bli språkrör för mp när hon blir något äldre. I det partiet underlättar det snarast om man har en diagnos och tänker som ett barn.
Ja om hon vill jobba mer inhemskt! Lilla Greta kanske vill rädda EUROPA och VÄRLDEN:-)
2021-03-15, 14:57
Medlem
mjukmjukares avatar
Att öht, under vilka omständigheter som helst nästan (undantaget diktaturer etc) så är det mäktigt att man har passerat så otroligt många nålsögon och på ett givet sätt påverkat så många människor i samma riktning, att man beslutar att resa staty ..!!

Det låter sig liksom inte att göras.
Respekt.

2021-03-15, 18:32
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Att öht, under vilka omständigheter som helst nästan (undantaget diktaturer etc) så är det mäktigt att man har passerat så otroligt många nålsögon och på ett givet sätt påverkat så många människor i samma riktning, att man beslutar att resa staty ..!!

Det låter sig liksom inte att göras.
Respekt.

Lite som Joakim Lamotte med andra ord.
2021-03-15, 20:29
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Nej nåt som skulle vara mycket roligare för henne är att börja forska via Polarforskningssekretariatet som bedriver forskning i polarområdena. Då kan hon åka ut på olika expeditioner till Nord- och Sydpolen. Det skulle passa henne perfekt. Sedan kan hon presentera resultaten inför publik.
2021-03-15, 20:41
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
Har hon slutat med sina fredagsstrejker? Det kanske inte är så kul att vara ute i kylan med den där späda barnkroppen.
Nej hon väntar till majvärmen kommer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in