Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-03-13, 11:29
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
All den här ondskan jag har sett i den här tråden har gjort mig helt chockad!! Jag såg det inte förrän kring årsskiftet. Jag hade ingen aning om det. Jag trodde att alla svenskar är stolta över Greta. Maken till ondska får man ju leta efter. Ofta frågar man om hon har begått "suicid" än. Hon är mager, hon har stripigt hår, hon ser ut som 12 år, har hon Downs syndrom, har hon FAS, har hon fått bröst, hon är creepy, har hon någon kille, hon är som Hitler, har hon rakat sig, nej det är ju bara pappa Svante bakom allt, varför sitter hon inte utanför Kinas ambassad, vad har hon med Indien att göra, nu har hon gjort bort sig. Pappa Svante...

Det finns numera riktigt ruskiga porrfilmer med "deep fakead" Greta Thunberg att hitta på nätet. De verkar vara MYCKET populära!
2021-03-13, 11:34
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Det finns numera riktigt ruskiga porrfilmer med "deep fakead" Greta Thunberg att hitta på nätet. De verkar vara MYCKET populära!
Så ledsen jag blev nu då. Talang nu på TV
2021-03-13, 17:03
Medlem
AcchiaHes avatar
Citat:
De får gärna skriva manus för min del. Det där med Soros inbillar du dig bara. Han är 90 år! Ja det var trist det där med Soros på 90-talet. Han var med och sänkte Sveriges ekonomi, vilket var mycket tråkigt för mig. Greta har inte sagt något om undergång, men att vi får ett besvärligt klimat.

Det kan väl inte ha varit så trist och tråkigt för dig, ty dina pengar har bidragit till Gretas klimatkamp - om man nu tror på att det finns ett visst penningflöde mellan Soros och klimataktivisterna. Tror man inte på detta penningflöde så kan man ändå finna viss glädje i att Soros är en äkta filantrop, och de pengar som han roffade åt sig på 90-talet har kommit till bra användning. :-)

Vad gäller Greta... "Our house is on fire" framkallar inte exakt bilden av lättare eller svårare"besvär", utan snarare undergång. Inte ens "undergång light".
2021-03-13, 18:30
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AcchiaHe
Det kan väl inte ha varit så trist och tråkigt för dig, ty dina pengar har bidragit till Gretas klimatkamp - om man nu tror på att det finns ett visst penningflöde mellan Soros och klimataktivisterna. Tror man inte på detta penningflöde så kan man ändå finna viss glädje i att Soros är en äkta filantrop, och de pengar som han roffade åt sig på 90-talet har kommit till bra användning. :-)

Vad gäller Greta... "Our house is on fire" framkallar inte exakt bilden av lättare eller svårare"besvär", utan snarare undergång. Inte ens "undergång light".
Jag vill inte veta vart Soros miljarder går. Jag vill verkligen inte det. Kan vi inte diskutera Gretas hår istället? Enligt flashback har hon stripigt hår men enligt den där Expressenjournalisten har de unga gretorna tjockt hår. Vad är egentligen sant? Hon kanske har tjockt och stripigt hår.
2021-03-14, 11:22
Medlem
AcchiaHes avatar
Citat:
Jag vill inte veta vart Soros miljarder går. Jag vill verkligen inte det. Kan vi inte diskutera Gretas hår istället? Enligt flashback har hon stripigt hår men enligt den där Expressenjournalisten har de unga gretorna tjockt hår. Vad är egentligen sant? Hon kanske har tjockt och stripigt hår.

Frågan är kanske om Gretas hårstatus har inverkan på hennes klimataktivistverksamhet. Tråden handlar ju mest om "Greta (klimataktivist)" skulle jag tro. ...eller menar du att Gretas ställningstaganden hänger samman med hennes hår? :-)
2021-03-14, 11:44
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AcchiaHe
Frågan är kanske om Gretas hårstatus har inverkan på hennes klimataktivistverksamhet. Tråden handlar ju mest om "Greta (klimataktivist)" skulle jag tro. ...eller menar du att Gretas ställningstaganden hänger samman med hennes hår? :-)
Hennes hår, ansikte och kropp har skrivits om här under de 2,5 månader jag har kollat, så jag tänkte egentligen bara fastslå att tjejen har tjockt hår och icke stripigt!
2021-03-14, 20:11
Medlem
AcchiaHes avatar
Citat:
Hennes hår, ansikte och kropp har skrivits om här under de 2,5 månader jag har kollat, så jag tänkte egentligen bara fastslå att tjejen har tjockt hår och icke stripigt!

Intresseklubben antecknar... ivrigt! :-)
2021-03-14, 21:22
Medlem
Jofs avatar
https://www.hampshirechronicle.co.uk...medium=twitter

Staty ska resas över henne.

Nå, blir ni sura nu
Förfasa er nu över människor dumhet! He he.
Ser fram mot det. Kanske Soros har betalt statyn. Har ingen aning om vem denne Soros är och bryr mig inte heller. Så här har ni en idiot till!
2021-03-14, 22:48
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
https://www.hampshirechronicle.co.uk...medium=twitter

Staty ska resas över henne.

Nå, blir ni sura nu
Förfasa er nu över människor dumhet! He he.
Ser fram mot det. Kanske Soros har betalt statyn. Har ingen aning om vem denne Soros är och bryr mig inte heller. Så här har ni en idiot till!
Vad löjligt, jag har inte skrivit att jag inte vet vem Soros är. Jag skrev att han inte korrekturläser Gretas manus. Det vet inte du heller, vem som skriver vad hon ska tycka och säga!
2021-03-14, 23:29
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Vad löjligt, jag har inte skrivit att jag inte vet vem Soros är. Jag skrev att han inte korrekturläser Gretas manus. Det vet inte du heller, vem som skriver vad hon ska tycka och säga!
Snälla Greven. Jag är ett Greta fan!
Jag ironiserade mot alla dessa haters som du också har upptäckt.
Och idioten som jag syftade till. Det är jag - i hatarnas ögon. de som tjatar om någon som verkar heta Soros. Inte du!
De flesta av Gretas anhängare har nog pyst härifrån. Tråden har blivit ett "tillhåll" nämligen, av obskyra typer som hatar, konspirerar och baktalar Greta. Och är bittra över att deras åsikter hamnat i bakvattnet och t.o.m. svartlistats. Så man får förstå dom.
Inte lätt att vara Gretahatare, eller som en del själv säger: Vi är bara kritiska till vad hon säger och hur hon utnyttjas. Och sen låtsas dom till råga på allt tycka synd om henne.

Så en sån här staty vid ett universitet är ett hån för dom.

Nu tycker en debattör att vi ska byta ut statyn över Karl den XII mot en av Greta också.
https://www.aftonbladet.se/debatt/a/...staty-av-greta

Efter ett års arbete är konstnären Christine Charlesworths Greta-staty nu nästan färdig. Den 30 mars kommer hennes bronsskapelse att avtäckas på universitetet i Winchester i södra England.

Under fjolåret var Christine Charlesworth en av flera skulptörer som fick presentera sina idéer för en framtida staty över klimataktivisten. Ursprungligen skulle Greta Thunberg avbildas sittandes iklädd sin karakteristiska gula regnjacka. I slutversionen är svensken i stället stående med hanen utsträckt mot betraktaren.
Kanske lite Karl den XII över den då.
Och det är ett krig som hon har och fortfar utkämpar. Med svåra fiender. Men med stort och fint mål.

Amen.
Senast redigerad av Jof 2021-03-14 kl. 23:33.
2021-03-14, 23:49
Medlem
Jofs avatar
Citat:
All den här ondskan jag har sett i den här tråden har gjort mig helt chockad!! Jag såg det inte förrän kring årsskiftet. Jag hade ingen aning om det. Jag trodde att alla svenskar är stolta över Greta. Maken till ondska får man ju leta efter. Ofta frågar man om hon har begått "suicid" än. Hon är mager, hon har stripigt hår, hon ser ut som 12 år, har hon Downs syndrom, har hon FAS, har hon fått bröst, hon är creepy, har hon någon kille, hon är som Hitler, har hon rakat sig, nej det är ju bara pappa Svante bakom allt, varför sitter hon inte utanför Kinas ambassad, vad har hon med Indien att göra, nu har hon gjort bort sig. Pappa Svante...
Jag blev också förskräckt över många inlägg här. Kunde också se flera av dem som uttryck för ren ondska.
Det fick mig analysera kritiken och haten mot henne. (finns i en tidigare tråd) Delat in dem i tre grupper. En som bygger på rationell kritik, en som mobbing, tar fasta på henne utseende och handikapp och en grupp som på ett oskönt sätt försöker kombinera dessa två angreppsätt.
Också som alltid en fjärde konspiratorisk svans. (Judar ligger bakom allt etc.).

Att Greta fått lida för all mobbing och all låg kritik har hon tydligt visat. Har nog härdats en hel del på resan. Hon har ju tyvärr haft år av mobbing i skolan bakom sig så det här är delsvis bara en upprepning. Men nu tyvärr från vuxna människor, i alla fall människor över 18 år som här.

En liknande grupper av oss Greta lovers kan också låta sig göras förstås.
Fast vi är godare och framförallt inte mobbare och dessutom inte mobbade i samhället som haters blir.: evilgrin39:

God Natt Greven.
2021-03-15, 01:01
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Jag blev också förskräckt över många inlägg här. Kunde också se flera av dem som uttryck för ren ondska.
Det fick mig analysera kritiken och haten mot henne. (finns i en tidigare tråd) Delat in dem i tre grupper. En som bygger på rationell kritik, en som mobbing, tar fasta på henne utseende och handikapp och en grupp som på ett oskönt sätt försöker kombinera dessa två angreppsätt.
Också som alltid en fjärde konspiratorisk svans. (Judar ligger bakom allt etc.).

Att Greta fått lida för all mobbing och all låg kritik har hon tydligt visat. Har nog härdats en hel del på resan. Hon har ju tyvärr haft år av mobbing i skolan bakom sig så det här är delsvis bara en upprepning. Men nu tyvärr från vuxna människor, i alla fall människor över 18 år som här.

En liknande grupper av oss Greta lovers kan också låta sig göras förstås.
Fast vi är godare och framförallt inte mobbare och dessutom inte mobbade i samhället som haters blir.: evilgrin39:

God Natt Greven.
Jaha : . Men att du skriver på natten? Jag ska läsa när jag får tid. Ja otroligt vilket förakt/hat här mot en ung tjej. Dag efter dag, vecka efter vecka. Det tar liksom inte slut!? Alla detaljer om hennes kropp och utseende, att hon är blek och ämlig osv. Nu är hon inte baarn längre.
God natt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in