2021-03-12, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Tror ni hon rakar benen, armhålorna och kussimurran ?

Gör du?

Jag är mer intresserad av ifall hon fått med i V eller MP än?
2021-03-12, 12:18
Medlem
Giant Squids avatar
Gretas legacy kommer följas upp generation efter generation.
Guerilla Greta i Israel har nått Knesset.
Forza Greta...

Greta’s Teenage Disciples Host Israel’s First-Ever Candidates’ Environment Debate
Citat:
For years, environmentalists have tried and failed to convince Knesset candidates to join a debate focused solely on the environment. A group of teenagers succeeded in just three months.

Strike For Future Israel, founded in 2018, was inspired by Swedish teen environmentalist Greta Thunberg and the Fridays For Future movement

The Israeli version of Greta’s global action group has approximately 900 teenage members.

We hear her speeches and feel her anger. We understand how she feels. We need to help her to tell the adults they need to act now
https://themedialine.org/life-lines/...onment-debate/
2021-03-12, 19:47
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Gör du?

Jag är mer intresserad av ifall hon fått med i V eller MP än?
Ja Greta kommer att beskatta er miljonärer så mycket hon bara kan. Era jävla SUV:ar kommer att beskattas nu omgående och det här är bara början för er. Det heter inte ifall. Det heter "om". Fått med? Är du ordblind?
2021-03-12, 19:47
Moderator
oilslicks avatar
Jag tycker att lilla Greta ska åka ner till Italien och skolstrejka mot Etna's uppror.
Sånt kan vi ju inte tolerera.
2021-03-12, 20:54
Medlem
Hon kommer fortsätta . Men INGEN KOMMER LYSSNA LÄNGRE PÅ FALSK INFO PUNKT:
har redan glömt . Smile
2021-03-12, 21:36
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Jag tycker att lilla Greta ska åka ner till Italien och skolstrejka mot Etna's uppror.
Sånt kan vi ju inte tolerera.
Du kan inte tänka dig att ställa upp själv? Har Etna utbrott nu? Ditt engagemang skulle uppskattas. På svenska ska du inte skriva apostrof när du skriver i genitiv. Man skriver Etnas. Är utbrottet klimatrelaterat?
2021-03-12, 22:34
Medlem
afvongreves avatar
All den här ondskan jag har sett i den här tråden har gjort mig helt chockad!! Jag såg det inte förrän kring årsskiftet. Jag hade ingen aning om det. Jag trodde att alla svenskar är stolta över Greta. Maken till ondska får man ju leta efter. Ofta frågar man om hon har begått "suicid" än. Hon är mager, hon har stripigt hår, hon ser ut som 12 år, har hon Downs syndrom, har hon FAS, har hon fått bröst, hon är creepy, har hon någon kille, hon är som Hitler, har hon rakat sig, nej det är ju bara pappa Svante bakom allt, varför sitter hon inte utanför Kinas ambassad, vad har hon med Indien att göra, nu har hon gjort bort sig. Pappa Svante...
2021-03-13, 09:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
All den här ondskan jag har sett i den här tråden har gjort mig helt chockad!! Jag såg det inte förrän kring årsskiftet. Jag hade ingen aning om det. Jag trodde att alla svenskar är stolta över Greta. Maken till ondska får man ju leta efter. Ofta frågar man om hon har begått "suicid" än. Hon är mager, hon har stripigt hår, hon ser ut som 12 år, har hon Downs syndrom, har hon FAS, har hon fått bröst, hon är creepy, har hon någon kille, hon är som Hitler, har hon rakat sig, nej det är ju bara pappa Svante bakom allt, varför sitter hon inte utanför Kinas ambassad, vad har hon med Indien att göra, nu har hon gjort bort sig. Pappa Svante...

Tönt!

Man har all rätt att vara förbannad på falska miljö-aktivister som ljuger.
2021-03-13, 09:58
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Pappa Svante och mamma Marlena har väl fullt upp att skriva ihop nya manus som skall till Soros och Rentzhog för korrekturläsning. Sen skall Greta drillas för att med darr på rösten framföra budskapet om jordens snara undergång.
2021-03-13, 10:36
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Pappa Svante och mamma Marlena har väl fullt upp att skriva ihop nya manus som skall till Soros och Rentzhog för korrekturläsning. Sen skall Greta drillas för att med darr på rösten framföra budskapet om jordens snara undergång.
De får gärna skriva manus för min del. Det där med Soros inbillar du dig bara. Han är 90 år! Ja det var trist det där med Soros på 90-talet. Han var med och sänkte Sveriges ekonomi, vilket var mycket tråkigt för mig. Greta har inte sagt något om undergång, men att vi får ett besvärligt klimat.
2021-03-13, 10:39
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
De får gärna skriva manus för min del. Det där med Soros inbillar du dig bara. Han är 90 år! Ja det var trist det där med Soros på 90-talet. Han var med och sänkte Sveriges ekonomi, vilket var mycket tråkigt för mig. Greta har inte sagt något om undergång, men att vi får ett besvärligt klimat.
Nu har väl Greta med darr på rösten stått och sagt att vi bara har 10 år på oss. Ett fullständigt ovetenskapligt och felaktigt uttalande som enbart är skadligt och dumt. Men manusförfattarna Svante och Marlena lyssnar inte till forskarna.
2021-03-13, 11:21
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Nu har väl Greta med darr på rösten stått och sagt att vi bara har 10 år på oss. Ett fullständigt ovetenskapligt och felaktigt uttalande som enbart är skadligt och dumt. Men manusförfattarna Svante och Marlena lyssnar inte till forskarna.
Sa hon undergång? Vad heter undergång på engelska? Jag kollade på Google translate. "Downfall" stod det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in