Flashback bygger pepparkakshus!
2021-05-04, 00:00
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Hoppas dom plockar in lite roligare folk nästa säsong, visst finns det tittarfavoriterna som alltid levererar humor men dom flesta är mjäe. Dom har mjölkat det här programmet rätt hårt nu så det behövs nått nytt

Om ni fick önska, vilka deltagare hade ni velat se? Tycker ändå det är rätt tunga namn de fått till programmet: Mona Sahlin, Schyffert, Gardell, Agneta Sjödin, Aujalay, Schyman

Har själv svårt att komma på ultimata duos

Par 1: GW & Guillou

Par 2: Reinfeldt och Persson

Par 3: Alex & Sigge
Citera
2021-05-04, 00:03
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Om ni fick önska, vilka deltagare hade ni velat se? Tycker ändå det är rätt tunga namn de fått till programmet: Mona Sahlin, Schyffert, Gardell, Agneta Sjödin, Aujalay, Schyman

Har själv svårt att komma på ultimata duos

Par 1: GW & Guillou

Par 2: Reinfeldt och Persson

Par 3: Alex & Sigge

Hade varit så jävla kul att se GW i under pressure
Citera
2021-05-04, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Varför vi hatar dom....ska Kakan själv exemplifiera i morgondagens avsnitt när hon i sin kvinnoroll har på sig en
"ingen människa är illegal" T shirt, naturligtvis borde detta av F&F redaktionen censureras genom att texten klipps bort! så att brösten väller fram i det illegala tomrummet

Ja, fy fan. Var det inte någon deltagare nylgen som hade fått en liten logga på tröjan övertejpad? Men politisk skit är OK?
Citera
2021-05-04, 00:20
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Skulle gärna se Edward Blom på GWs lag! Deras dynamik skulle se ut precis såhär: https://youtu.be/gaWB-TrlGuo
Ja den skulle sitta som en smäck....har försökt bläddra i mitt kändiskartotek men det har varit svår å fylla den andra buren men jag fastnade till slut för Robert Gustavsson som jag en gång såg i Bytt Är Bytt och jo jävlars vad tävlingsinriktad han var. Ja så mycket så han i sin iver t.o.m. råkade slå sönder Karin Laserows förstoringsglas - "jag köper ett nytt, jag köper ett nytt," kved han då fram Vem vet kanske han då skulle kunna passa på slänga en å annan väl vald gliring till programledarduon också, som omväxling mot deras lustigheter över de tävlande
Senast redigerad av kubun 2021-05-04 kl. 00:36.
Citera
2021-05-04, 00:39
Medlem
Crapmagics avatar
Varför är Schyffert enbart 2 huvuden längre än Jonas Gardell på bilden till avsnittet
"Heter prinsessan Filofax?" enligt D-play
Citera
2021-05-04, 19:16
Medlem
Limma skinkbits avatar
Jag skulle vilja se Kakan och Hanna Hellquist i samma lag! Får en känsla av att de hatar varandra eller åtminstone skulle göra det efter en säsong i Alla mot alla.
Citera
2021-05-04, 22:14
Medlem
Crapmagics avatar
Min namn är Ping Pong & jag känner mig fett rasistisk mot andra folk

F&F-redaktionen ger svenskarna i hemläxa att rätta in sig i ledet & läsa på om Judiska kulturmarxistiska Leninkritiska martyrer som återkopplar till dom progressiva idéerna som äro legio det nuvarande året, varav om vi inte står upp för dom gamla värdena från 1921 övertippar vi en ny förintelse i antågande, varav ordet Tyskland i Luxenburg kunde droppas så att den där rysningen & raggen längs ryggen kunde få infinna sig hos publiken

Stackars Filip han lämnar wak-over & vill inte ge sig in i rasism-diskussionen för han vet ju om att tyngden (amyloid load) på hans mörtaxlar kommer fördubblas när han öppnar upp för lärarinnornas pekpinnar om vad som tydligen inte heller! var okay längre.

Dagens retoriska fråga, Varför är Kakans T-tröja rosa?
Senast redigerad av Crapmagic 2021-05-04 kl. 22:40.
Citera
2021-05-04, 23:10
Medlem
Citat:
Varför är Schyffert enbart 2 huvuden längre än Jonas Gardell på bilden till avsnittet
"Heter prinsessan Filofax?" enligt D-play

Han ser ju extremt mycket längre ut än Gardell och Timbuktu som inte är så långa. Borde han se ännu längre ut eller vadå?
Citera
2021-05-04, 23:23
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Han ser ju extremt mycket längre ut än Gardell och Timbuktu som inte är så långa. Borde han se ännu längre ut eller vadå?
Jag var ironisk i text vilket faktiskt inte gör någon skillnad, men du var bara en till olycka i arbetet
Jag misstänker att Schyffert på bilden står ovanpå en ironisk pall med tanke på att han enbart är futtiga 183 cm, Gardell måste väl åtm vara över 170?
Senast redigerad av Crapmagic 2021-05-04 kl. 23:26.
Citera
2021-05-04, 23:35
Medlem
Citat:
Jag var ironisk i text vilket faktiskt inte gör någon skillnad, men du var bara en till olycka i arbetet
Jag misstänker att Schyffert på bilden står ovanpå en ironisk pall med tanke på att han enbart är futtiga 183 cm, Gardell måste väl åtm vara över 170?

Trodde han var lite längre, ungefär i längd med Rheborg som väl är längre än 183.
Citera
2021-05-04, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Limma skinkbit
Jag skulle vilja se Kakan och Hanna Hellquist i samma lag! Får en känsla av att de hatar varandra eller åtminstone skulle göra det efter en säsong i Alla mot alla.

Kakan försöker ju vara sådär skönt bitsk som Hanna, men det faller så fruktansvärt platt och hon framstår bara som tölpig och gränslös.
Citera
2021-05-05, 00:28
Medlem
Crapmagics avatar
Diskreta klubben

Gissa FI logga mönstret i min stänktapet-rulle....Hitta Jesus i min manna-grynsgröts-tallrik,
jag skulle lika lätt kunna hitta en felvänd svastika i ett lokalt glasmästeri-företags logga om jag varit lagd åt det hållet

Är det någon som har koll på ungefär hur mycket gratisreklam FI har fått av FI-lip & Fredrik
hittills under alla dessa säsonger? innan jag började upprätta nuvarande påfrestande kartotek för efter-värden.

Och ni andra stackare i tråden envisas med att fortsätta missa alla dolda budskap, sväljer allt, här nedan får ni lite gratis ledljus inför kommande program.....vad är den röda tråden? & enigmatiska-budskapet i detta rebus-panikartade bildspel
https://imgur.com/a/RDQWbiY
https://www.bildtagg.se/bild/930jer5q2f0eq0tpnhkofync
FI + Pringles herre i festlig Stalin Mustasch lyfter blicken mot himmelen + Mona Sahlins toblerone + Knallpulver är morse för start för (o)väpnad revolution=Rösta rätt! 2022 svenske mes-man!

Reklam & Associationer hör väl ihop har jag hört..och skulle det vara så att redaktionen mot förmodan skriver dessa frågor undermedvetet enbart så bör dom kontakta manlig psykolog snarast! för att utforska det här med självkännedom efter denna avteckning
Senast redigerad av Crapmagic 2021-05-05 kl. 01:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in