Citat:
Ursprungligen postat av
Facelessvoid89
Har inte frlorat en krona eller investerat i ntt som har med han att gra. Vad fan anklagar du mig fr? Pstr du att jag r dum? Du vet inte ett skit om mig.. Jag tror p krypto och har investerat dr och tjnat bra.
Uppdatering:
Elon har gjort det igen. Frst pumpa han DOGE, sen totalsga den. Nu skrev han en tweet DO u want tesla to accept DOGE upp 50% p ngon timme. Snart kommer nsta bomb? Jag har inte psttt att Elon gjort det ENSAM, klart som fan han har pratat ihop sig med mktiga mn och gjort de hr. Du lser mina inlgg o gr egna fucking slutsatser, inte bara du utan andra med. Jag mena inte ens de du pstr, jag pratar bara om ren fakta som pverkats direkt av Musks inlgg p twitter och Tv framtrdanden.
Musk r uppenbarligen helt tokig.
Citat:
Do you want Tesla to accept Doge?
https://twitter.com/elonmusk/status/...274159619?s=19
78% hade rstat ja nr jag kollade
Alla kryptovalutor skadar miljn genom hg elkonsumtion. Doggie ngot mindre n Bitcoin. Men det leder genast till att skerheten blir smre. Krypto r s idiotiskt gjort att den mste ha hg elkonsumtion. Om elkonsumtionen minskar s gr krypto lttare att hacka! Hackaren skall helt enkelt inte ha rd att betala lika hg elrkning som kryptos bokfring krver.
Musk och Tesla borde helt ta avstnd frn krypto om de vill ses som "grna".
Betyder detta tramsande att Tesla hller p att lgga ned? Det kanske inte blir ngra fabriker i Austin eller Berlin? Bara en teori.