Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-05-20, 23:25
Medlem
Så otroligt mycket svensk avundsjuka i denna tråd. Kan det vara rekord i hat riktat mot en rik, driven och framgångsrik företagare? Olof är 100 % äkta och säger EXAKT det han tycker och tänker när han vill. Men ni lallare och Jockiboi-fans vågar väl inte ens ha egna åsikter utan att först kolla med era 16-åriga EPA-raggare till polare att de tycker lika? Ni står säkert på någon sunkig bensinstation i Värmland just nu. Denna tråd är så full av dåliga lögner och hat. Tro inte på dessa DU som läser! Olof är min vän sedan över 15 år. Vad fan vet ni egentligen? Ta nu och lyssna på ett gott råd. Skriv inget som kan räknas som förtal mot (Olof eller) Escobar Inc. För ni vet inte vilken kraft de sitter på. Räknar med att detta inlägg kommer bli citerat 100 gånger där även jag ska framställas som en dålig person. Jockiboi den korta fula smala dildo-snubben med Asperger (som han försöker använda som en ursäkt att han minsann inte bögat sig.) JOAKIM LUNDEL du GLÖMDE svara på EN fråga. VARFÖR skickade du runk-videon till JOZ? Jag lider med snickaren att behöva sett den videon. Och Jockiboi säger till alla att Olofs fans är max 8 till 12 år. Jag är över 30. Så väx upp. Jockiboi gör "The ring" och larvar sig med fejk-bajs. ÄR DET SERIÖST? Inte ens Discovery+ ville sända den vidriga smörjan. Elvis, vilken tönt, en riktig wigger personifierad, dessutom med 10 kilo wish-skit på sig. Sedan att Anjo ger Elvis ett färdigt manus "detta ska du säga om Olof" OMG, så jävla köpt han är! Sålt ut sig till Ninetone Group för en keps eller? Fucking freedom of speech! INGA FLER FÖRTAL! KOM IHÅG VAR NI LÄSTE DET FÖRST! Piss off coock-suckers!
Citera
2021-05-20, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av engel91
Så otroligt mycket svensk avundsjuka i denna tråd. Kan det vara rekord i hat riktat mot en rik, driven och framgångsrik företagare? Olof är 100 % äkta och säger EXAKT det han tycker och tänker när han vill. Men ni lallare och Jockiboi-fans vågar väl inte ens ha egna åsikter utan att först kolla med era 16-åriga EPA-raggare till polare att de tycker lika? Ni står säkert på någon sunkig bensinstation i Värmland just nu. Denna tråd är så full av dåliga lögner och hat. Tro inte på dessa DU som läser! Olof är min vän sedan över 15 år. Vad fan vet ni egentligen? Ta nu och lyssna på ett gott råd. Skriv inget som kan räknas som förtal mot (Olof eller) Escobar Inc. För ni vet inte vilken kraft de sitter på. Räknar med att detta inlägg kommer bli citerat 100 gånger där även jag ska framställas som en dålig person. Jockiboi den korta fula smala dildo-snubben med Asperger (som han försöker använda som en ursäkt att han minsann inte bögat sig.) JOAKIM LUNDEL du GLÖMDE svara på EN fråga. VARFÖR skickade du runk-videon till JOZ? Jag lider med snickaren att behöva sett den videon. Och Jockiboi säger till alla att Olofs fans är max 8 till 12 år. Jag är över 30. Så väx upp. Jockiboi gör "The ring" och larvar sig med fejk-bajs. ÄR DET SERIÖST? Inte ens Discovery+ ville sända den vidriga smörjan. Elvis, vilken tönt, en riktig wigger personifierad, dessutom med 10 kilo wish-skit på sig. Sedan att Anjo ger Elvis ett färdigt manus "detta ska du säga om Olof" OMG, så jävla köpt han är! Sålt ut sig till Ninetone Group för en keps eller? Fucking freedom of speech! INGA FLER FÖRTAL! KOM IHÅG VAR NI LÄSTE DET FÖRST! Piss off coock-suckers!

Fattar att du förmodligen bara trollar med din kommentar.

Om inte har du ens läst något i tråden innan du skrev ditt inlägg? Ingen här snackar om något du nämner i din roman ?

Om du inte trollar sluta knarka snälla för din egen hälsas skull.

Har du tänkt att Olof ska stämma alla i Flashback tråden ?

Ingen här har hittat på saker utifrån tomma intet utan de mesta är baserat på de du hittar när du googlar hans namn eller företag.

De enda personerna som hittar på historier från tomma intet är alla ni som tycks vara Olofs kompisar. Då ni aldrig bevisar något utan bara kommer med tomma ord och hot.
Citera
2021-05-21, 07:04
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:

Du tycker det är soft att han sitter och kallar en mördad ensamstående mamma som lämnades livlös i badkaret i timmar medans hennes 3-åriga dotter lekte i rummet bredvid, hora?

Escobar inc. Är ett luftslott. Helt utan kriminell kraft, helt utan juridiska muskler och helt utan några pengar. Ingen är rädd för dem. Olof kan skicka ut sina fejk-stämningar bäst han vill, men ingen kommer gå på det och noll pengar kommer komma in.

Jockiboy är en jävla tönt och tror ingen här skriver om Olof för Joakims skull. Du är garanterat ett barn som tror att alla som skriver något negativt är någon som valt nån sida, men det handlar mer om att granska en vrickad persons lögner.
Senast redigerad av RobertoSaviano 2021-05-21 kl. 07:07.
Citera
2021-05-21, 07:22
Medlem
Novus4212s avatar
Väldigt många lågpostare i denna tråd som slåss med näbbar och klor för fetknoppen.

Det där med att en bild visar någon som kör ut ifrån en bilfirma i en bil.

Ja, när man PROVKÖR en bil så kan man ju alltid ta en bild så tror alla på FB att man har köpt den för det är väl så det funkar i verkliga livet eller hur?

Denna tråd bara sjunker djupare i dumhet för varje sekund
Citera
2021-05-21, 07:57
Citat:
Fucking freedom of speech! INGA FLER FÖRTAL!

Hur går det här ihop? Alla får säga vad de vill så länge de säger saker som Olof gillar. Det kanske kommer som en chock men folk skiter nog fullständigt i.

Det är inte bara efterblivna 8-åringar som gillar Olof! Jag är också efterbliven men jag är 30! Grattis eller? Jävla tönt.

Får man välja var Olof ska stämma en? Jag skulle vilja bli stämd i Las Palmas. Jag har inte åkt dit på några år. Bali är ju också fint annars. Jag slipper gärna shitholes som Ryssland och USA.

Olof har liten snopp och Roberto brukar slicka honom i rumpan.
Citera
2021-05-21, 10:09
Medlem
Citat:
Fucking freedom of speech! INGA FLER FÖRTAL!

Har hört att Olof gillar cuckolding, därför han genast bjöd Drippa till Colombia eller va de las palmas?
Citera
2021-05-21, 10:49
Medlem
Olof K Gustavsson är fake. Han kör runt i en Cadillac årsmodell 2017 värt 50.000 kr.
Sluta ge honom Clout...

Bild på bilen, företaget han sitter i styrelsen för:
https://imgur.com/wpBekh1

Say no more.
Citera
2021-05-21, 11:19
Medlem
Nintendokids avatar
Tomma tunnor skramlar högst
Citera
2021-05-21, 12:25
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy
Olof K Gustavsson är fake. Han kör runt i en Cadillac årsmodell 2017 värt 50.000 kr.
Sluta ge honom Clout...

Bild på bilen, företaget han sitter i styrelsen för:
https://imgur.com/wpBekh1

Say no more.

Han må ha billig bil osv
Å trollar mycket

Men en sak e att Han reser mycket
Å att resa är inte billigt
Citera
2021-05-21, 12:54
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Han må ha billig bil osv
Å trollar mycket

Men en sak e att Han reser mycket
Å att resa är inte billigt

Resa är rätt billigt faktiskt.

Han gör ju scams så lite cash lär han ha, men knappast i närheten av några miljoner.
Citera
2021-05-21, 17:16
Medlem
RockEnds avatar
Har han gått under jorden nu eller publicerar han någonting själv ens någonstans längre?
Citera
2021-05-21, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Man ser i bakgrunden att han kör ut från bilhandlaren Platinum Cars.

https://imgur.com/a/UIlLpgV

https://www.platinumcars.se/

Tror denna är rättbilhandlare.

https://www.premiumcars.se/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här