Så otroligt mycket svensk avundsjuka i denna tråd. Kan det vara rekord i hat riktat mot en rik, driven och framgångsrik företagare? Olof är 100 % äkta och säger EXAKT det han tycker och tänker när han vill. Men ni lallare och Jockiboi-fans vågar väl inte ens ha egna åsikter utan att först kolla med era 16-åriga EPA-raggare till polare att de tycker lika? Ni står säkert på någon sunkig bensinstation i Värmland just nu. Denna tråd är så full av dåliga lögner och hat. Tro inte på dessa DU som läser! Olof är min vän sedan över 15 år. Vad fan vet ni egentligen? Ta nu och lyssna på ett gott råd. Skriv inget som kan räknas som förtal mot (Olof eller) Escobar Inc. För ni vet inte vilken kraft de sitter på. Räknar med att detta inlägg kommer bli citerat 100 gånger där även jag ska framställas som en dålig person. Jockiboi den korta fula smala dildo-snubben med Asperger (som han försöker använda som en ursäkt att han minsann inte bögat sig.) JOAKIM LUNDEL du GLÖMDE svara på EN fråga. VARFÖR skickade du runk-videon till JOZ? Jag lider med snickaren att behöva sett den videon. Och Jockiboi säger till alla att Olofs fans är max 8 till 12 år. Jag är över 30. Så väx upp. Jockiboi gör "The ring" och larvar sig med fejk-bajs. ÄR DET SERIÖST? Inte ens Discovery+ ville sända den vidriga smörjan. Elvis, vilken tönt, en riktig wigger personifierad, dessutom med 10 kilo wish-skit på sig. Sedan att Anjo ger Elvis ett färdigt manus "detta ska du säga om Olof" OMG, så jävla köpt han är! Sålt ut sig till Ninetone Group för en keps eller? Fucking freedom of speech! INGA FLER FÖRTAL! KOM IHÅG VAR NI LÄSTE DET FÖRST! Piss off coock-suckers!