Flashback bygger pepparkakshus!
2021-08-19, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cellfort
läs mitt inlägg igen - har lagt till mer info sedan sist.

och jo, den låten hördes på streamen som han la ut på 8chan/8kun.

Länk till stream?
Han verkar ju sannerligen kollat på för mycket filmer om Columbine.
Citera
Medlem
Corona-Chans avatar
Citat:
La till lite info om bandet nu i mitt inlägg.

Bandet är dock inget "vit makt"-band.
Nej verkligen inget vitmakt band.

Allt är anarkistiskt och vänster i deras musik. Jag har lyssnat igenom alla deras låtar tidigare när dom uppmärksammats i andra terrordåd.
Deras musik kan dock uppskattas av någon som har andra politiska åsikter då den är väldigt motiverande.
Dom anarkistiska texterna stärker och motiverar individen att höja sig själv över allt och slå tillbaks mot allt motstånd och förtryck mot individen. Det motiverar en person med ilska.

Vet du vilken kanal på 8chan han postade länk till streamen?
Citera
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fullblitz
... höger ... SD ... incel ... whitetrash ...

Bingo! Full rad på min floskelbricka! Vad vinner jag?

Citat:
Det luktar ju lite åt att H.A.J är samma skrot och korn. Hatar så mycket att han ruttnar upp inifrån och då kan sjunka till den här nivån.

Otroligt tragiskt och visar på att Sverige är i totalt förfall.

Tror i såväl detta fall som vad gäller A.L.P. mindre på "hat" (eller andra fullt normala, mänskliga känslor) och mer på felavfyrande synapser.

Sveriges förfall tycker jag för egen del har varit uppenbart i mer än ett halvt århundrade, så en autistisk gatubajsare som går postal mot sin lärare gör varken till eller från.
Citera
2021-08-19, 23:17
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Han ska ha lyssnat på denna låten av bandet KMFDM under dådet (ett band som hyllades av Eric Harris & Dylan Klebold från Columbine skolmassakern 1999):

https://www.youtube.com/watch?v=lD41fVpvD3g

Killen verkar ha varit trött på skolan helt enkelt.

Någon som vet om han var mobbad? Var läraren hans lärare?

Livestreaming har skett på 8chan tidigt under morgonen men streamen ska ha avslutats innan knivdådet.

OBS: Det är ingen vitmaktmusik. Bandet KMFDM gör en massa olika låtar. De lutar mer åt discordianism ("the religion of chaos"). De är väldigt hatiska i sina låtar oftast. Att lyssna på en låt där politiska ledares namn rabblas upp betyder inte vit makt. Kan lika gärna vara att han vill härma Eric Harris/Dylan Klebold eller hatar judar - eller tycker att musiken är bra.

https://www.skd.se/2021/03/23/eslovs...i-klassrummet/
Citera
Medlem
Detta är hur detta land ser ut detta kommer bara allt bli vanligare och vanligare riktigt hemskt man kommer behöva ha riktiga stål dörrar med lås i skolan! Denna gärnings man borde aldrig få komma ut i samhället igen då han har knivhuggit lärare. Allt stöd borde gå till lärarens familj och nära & kära…
Citera
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=QJu28fSMk5M

Hugo är nog bara ett fan av Harris/Klebold.
Citera
2021-08-19, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cripplock
Men han ja ju endast en dotter, ingen son på den adressen?
Han är minderårig och står därför ej med på adressen.
Citera
2021-08-19, 23:24
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngCyniker

Alltså Aftonbladet är tamejfan riktig humor. Kvaliteten på journalistiken når nya höjder.

Du vet alltså att det grabbarna säger inte är sant? Var du på plats?
Citera
2021-08-19, 23:25
Avstängd
Niggerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Haha han blir aldrig en Svensk om han ser ut som en Colombiansk -Indier, bara på papret.Då skulle alla vanliga Svenssons se ut som han.

Kanske lider av Jackie Arklöv syndromet, negern som trodde han var svensk. Men hade tillräckligt med våldskapital att mörda 2 poliser.
Citera
2021-08-19, 23:26
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullibumpa
Citerar från Göteborgs Posten, nej det är inte jag som stavat fel sköt, det är någon på GP:
"Tidigare skolattacker i Sverige

22 oktober, 2015: Skolan Kronan i Trollhättan. Tre personer miste livet i den blodigaste skolattacken i Sverige. Gärningsmannen själv, Anton Lundin Pettersson, dog också efter att ha blivit skjuten av polis. Attacken var ett hatbrott med rasistiska motiv.

25 oktober, 2001: Två gymnasieelever knivskars på Västermalms skola i Sundsvall. En av dem, en ung kvinna, dog senare av sina skador. En 16-årig man var gärningsmannen.

18 januari, 2001: En 19-åring skjöt ihjäl en 16 år gammal pojke på Bromma gymnasium i Stockholm.

13 december, 1979: En 39-årig lärare knivhöggs till döds på Svartedalsskolan i Göteborg. Gärningmannen, en 15-åring som skulle avvisas från skolan.

4 mars, 1961: En 17-årig man skjöt ihjäl en person och skadade sex när han öppnade eld under en skoldans."

Saknar helt irakiern som dödade en litauer som försökte skydda en svensk tjej från araben, saknar helt thai-polacken som dödade en afghan med kniv, osv osv. Tro inte på det du läser i svensk mainstreammedia, det är rakt igenom lögn, desinformation och vinklade halvsanningar. Journalist är bara ett annat ord för professionell lögnare med marxistiska åsikter.
Citera
2021-08-19, 23:26
Medlem
UngCynikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Du vet alltså att det grabbarna säger inte är sant? Var du på plats?
Så att colombian/tamil-kille lyssnar på Hitlermusik, det låter trovärdigt i dina öron? Jag tror Muhammed vill utnyttja det hela för att sprida svennehat och rikta bort uppmärksamheten från rasfrämlingar, aftonbladet tackar och bockar.
Citera
2021-08-19, 23:27
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-hund temporär
Klassfoto med H.A.J., övriga pixlade:
https://ibb.co/Km50fGY

White power!

Såg ut som man kunde gissa. En riktig enstöring med en riktig häxblandning av olika diagnoser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in